Toon posts:

Wat is dit??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, we could not post your reply to this topic. Contact your bulletin board administrator and inform them that they may have may run out of available disk space. Their web host may be preventing them from posting new files.
Krijg ik als ik wil posten!?

Verwijderd

Hmm kijken of ik het nu kan....

Verwijderd

Ja dus :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, zeker nooit van de 'edit' functie gehoord?
Gebruik hem dan ipv 2 x posten!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Snuffie: waar krijg je dat?

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik net wilde reageren op een topic, weet niet meer zo snel uit mijn hoofd welke het was.

Maar het lukte dus echt niet :'(

Was overigens op Stuffis Generalis, was een topic (meen ik) over welk systeem je had ofziets?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Ik krijg ook steeds vaker van die vage foutmeldingen à la "the server is too busy at the moment, try again blalabla"

:(

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Die topic in SG was/is spontaan verdwenen. Dat zal de reden wel zijn. Toen je wilde reageren, was de topic al weg.

Verwijderd

Volgens mij is UBB zachtjes aan het overlijden. >:)

• bloody
  • Laatst online: 07:31

bloody

0.000 KB!!

laat ubb maar een marteldood sterven :)

nope

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Revolution-> UBB is al maanden half in coma.
Het PHP-forum trekt straks de stekker eruit...

Verwijderd

Ik begin nu te geloven dat software net een organisme is. In dit geval valt het me op dat UBB steeds brakker gaat werken. Het wordt met de dag erger, gezien het aantal klachten hier in Lieve Adjes. Zou het dan toch een levend wezen zijn dat bejaard is en bijna gaat sterven? :P

Verwijderd

Opmerkelijk. Misschien interessant om een topic in "Stuffis Generalis" aan te weiden? >:)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Revolution: UBB IS een organisme...het begint jong en vitaal, en langzamerhand treedt het rottingsproces in werking. Het gaat dingen vergeten en wordt trager. Uiteindelijk sterft het definitief af :)

Het PHP-forum moet de nieuwe verlosser worden...laten we het hopen :)
Pagina: 1