Toon posts:

Kabeltje trekken - welke wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeie,

Situatieschets:
- schotelontvanger + tv + audiospul beneden (verdieping 0)
- schoteltuner zit met scart aan de tv
- coax van de schotel komt binnen op verdieping 1
- pc met ati radeon vivo boven (verdieping 2)

Ik wil graag de dvds op m'n pc kunnen bekijken op de tv beneden, en ik wil audio en video kunnen opnemen op de pc.

Nu heb ik dit weekend een marmitek gigavideo 50 uitgeprobeerd (overigens afgeraden door de lokale Expert - maar hij wilde wel meewerken aan het experiment), en dat viel niet mee :r Erg fletse kleuren (als van een hele oude videoband) en vette interferentie van oa de magnetron.

Kortom: geen optie.

Dus: kabeltjes trekken. Maarrreh, hoe krijg ik nu kwalitatief goed beeld/geluid op zowel de PC als de tv?

Iemand?

• The_Ghost
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

goeie afgeschermde kabels gebruiken... ik denk dat je dan het belangrijkste al hebt...

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

Ik heb hier een Geforce 2 MX + tv-out met maar liefst 20 meter kabel tussen de pc en mijn tv.

Geen flets beeld etc..
Ik wil hiermee dus zeggen dan de lengte van de kabel niet zo heel veel uitmaakt, in tegenstelling tot wat de meesten zeggen dat ie max 10 meter mag zijn ..

McFraGG de gekste !!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 10:35 schreef RaR het volgende:
Ik heb hier een Geforce 2 MX + tv-out met maar liefst 20 meter kabel tussen de pc en mijn tv.

Geen flets beeld etc..
Ik wil hiermee dus zeggen dan de lengte van de kabel niet zo heel veel uitmaakt, in tegenstelling tot wat de meesten zeggen dat ie max 10 meter mag zijn ..
Mjaaa.. dan hebben we het over coax, neem ik aan? De sattuner heeft 'n scart uitgang, tv een scart-ingang, dus ik moet naar & van composiet overzetten, begrijp ik dat goed?

(Ik heb er geen verstand van, dat merk je wel :-)