Ja ja ja Nee !!
NOG strenger?! 'k Hou er nu al een dagtaak aan over...
Verwijderd
Sarge:
Asmodai = vrouwlijk
Ach...vrouwen en techniek, dat is zoiets als vrede en the Borg
Asmodai = vrouwlijk
Ach...vrouwen en techniek, dat is zoiets als vrede en the Borg
Verwijderd
TwwT_Unexplained IK een vrouw? Sjjjjiiiitt waar haal jij die crap vandaan???
Asmodai is [u]MANNELIJK[/u]
Asmodai is [u]MANNELIJK[/u]
Ik krijg ook zin om Asmodai te bannen.
HTML staat hier aan omdat we in goed vertrouwen zijn dat er geen misbruik van gemaakt wordt.
HTML staat hier aan omdat we in goed vertrouwen zijn dat er geen misbruik van gemaakt wordt.
Verwijderd
misschien moet je hier ook iets maken van een karma systeem (niet zo uitgebreid als op het (niet forum gedeelte van ) tweakers.net)zodat mensen die html missbruiken het gelijk ook niet meer kunnen
Verwijderd
aljeblieft jurrien
Laten we een politie-post bouwen om alles in de gaten te houden. Dat karma systeem is wel cool maar niet echt lekker op een forum. Hoewel ik het gedeeltelijk wel met je eens ben. Ik zou graag admin zijn om sommige draden wat sneller dicht te gooien en posts te wijzigen...
Laten we een politie-post bouwen om alles in de gaten te houden. Dat karma systeem is wel cool maar niet echt lekker op een forum. Hoewel ik het gedeeltelijk wel met je eens ben. Ik zou graag admin zijn om sommige draden wat sneller dicht te gooien en posts te wijzigen...
Verwijderd
Asmodai, waarom maak jij je letters in hemelsnaam blauw?
ten éérste ziet het er niet uit en ten tweede kost het je elke keer extra werk om die HTML te schrijven en daarbij komt ook nog es dat niemand er vrolijk van word.
het lijkt wel een obsessie!!
ten éérste ziet het er niet uit en ten tweede kost het je elke keer extra werk om die HTML te schrijven en daarbij komt ook nog es dat niemand er vrolijk van word.
het lijkt wel een obsessie!!
En volgens mij vind zo'n beetje iedereen het storend... dus dan moet je daar gewoon mee kappen.
Verwijderd
Nah, Femme, als ik jou was zou ik in je eigen forum strax gewoon zo maken dat je alleen in het topic HTML mag gebruiken (tabellen e.d. best handig, zie www. hardwareforum.net -> "Win2k Setup howto" om maar een voorbeeld te noemen)
Maar in reacties is het totaal overbodig, en verschrikkelijk irritant...
Ook de normale opmaak codes moeten niet teveel gebruikt worden vind ik, verstandig gebruik (dus bijvoorbeeld "bold" om een (sub)onderwerp aante geven en "italic" om een gedachte gang of "Note" weer te geven is naar mijn idee wel relaxed en draagt ook bij aan de leesbaarheid.
Ook is het jammer dat sommige mensen nou nog steeds niet doorhebben dat je geen harde returns hoeft te geven zodra je het einde van dit textboxje nadert...
Nah Femme, ik verheug me echt al op ut nieuwe forum...
Maar in reacties is het totaal overbodig, en verschrikkelijk irritant...
Ook de normale opmaak codes moeten niet teveel gebruikt worden vind ik, verstandig gebruik (dus bijvoorbeeld "bold" om een (sub)onderwerp aante geven en "italic" om een gedachte gang of "Note" weer te geven is naar mijn idee wel relaxed en draagt ook bij aan de leesbaarheid.
Ook is het jammer dat sommige mensen nou nog steeds niet doorhebben dat je geen harde returns hoeft te geven zodra je het einde van dit textboxje nadert...
Nah Femme, ik verheug me echt al op ut nieuwe forum...
Verwijderd
Mij stoort het niet...
Sterker nog, een beetje gaan zeiken als iemand z'n kleurtjes blauw wilt hebben komt nogal sneu over.
Niemand iets beters te doen?
Sterker nog, een beetje gaan zeiken als iemand z'n kleurtjes blauw wilt hebben komt nogal sneu over.
Niemand iets beters te doen?
Verwijderd
Zoals al eerder gezegd vind ik het WEL storend.... 
En het verneukt de gehele 'layout' van tweakers...
En het verneukt de gehele 'layout' van tweakers...
Nou Asmodai ik denk dat je vraag 'strenger waarvoor' nu wel beantwoord is
Pagina: 1