Verwijderd
menu -> Telefoonboek-opties -> Laatste 10 gesprekken -> ontvangen gesprekken.
Daar zet ie ook de gemiste oproepen in bij mijn weten
moet je wel even naar de datum kijken(zit wel op de v50), ik heb wel eens iemand twee dagen te laat gebeld.Op maandag 17 december 2001 17:30 schreef Microsoft het volgende:
no comment
Verwijderd
lol daar kwam ik vanochtend ook pas voor het eerst achterOp maandag 17 december 2001 17:30 schreef Microsoft het volgende:
neem een nokia
met berichtjes zie je ook niet wie je iets toegestuurd heeft werkt niet echt... hij vergelijkt inkomende berichten gewoon niet met je telefoonboek....
Verwijderd
nokia...ff echt iedereen heeft een nokia, dan is het niet leuk meerOp dinsdag 18 december 2001 15:27 schreef _MaLa_ het volgende:
neem een nokiamet berichtjes zie je ook niet wie je iets toegestuurd heeft werkt niet echt... hij vergelijkt inkomende berichten gewoon niet met je telefoonboek....
3690 dan niet ?Op dinsdag 18 december 2001 15:28 schreef aardappelhoofd het volgende:
[..]
nokia...ff echt iedereen heeft een nokia, dan is het niet leuk meer
gaat toch om de functionaliteit?!?Op dinsdag 18 december 2001 15:41 schreef _MaLa_ het volgende:
[..]
3690 dan niet ?die zie ik ook overal vooral nu met die prepay pakketjes met die phone
no comment
Verwijderd
ehmm ja inderdaad, daarom had ik ook een ericsson, maarja toen kwam mijn oom met zijn oude motorola zoiets weiger ik natuurlijk nietOp donderdag 20 december 2001 12:50 schreef Martinus het volgende:
[..]
gaat toch om de functionaliteit?!?
Verwijderd
Ik gebruik mijn tel. doorgaans om te bellen, maar ik geloof
dat voor sommige mensen een telefoon een status symbool is
ofzo
dat voor sommige mensen een telefoon een status symbool is
ofzo
Pagina: 1