Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Verwijderd
Heb je een "De Luxe" uitvoering met TV-box?
In het handboek staat alles toch wel beschreven?
In het handboek staat alles toch wel beschreven?
Ik heb inderdaad een DELUXE uitvoering.
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Verwijderd
Dan heb je als het goed is Digital VCR en Asus Live op je ceedee staan daarmee kunt je tv opnemen. Bij mij werkte het alleen onder win98 omdat bij win me/2k/xp enz. dit alles niet gaat werken...
Verwijderd
Mijn zoon heeft een 7700 De Luxe uitvoering (geen TI) waarmee hij videobeelden kan inlezen en "capturen" via Mpeg2 naar Cd, Vcd dan. Werkt leuk.
Om TV te ontvangen heb je een optionele TV-box nodig. Dat is een los zwart kastje waarop je da antenne of "kabel" aansluit. In dit kastje zit een TV-tuner. De uitgang ervan sluit je aan op de video-ingang van de 7700-De-Luxe.
Moet te bestellen zijn bij de goede compshop.
Om TV te ontvangen heb je een optionele TV-box nodig. Dat is een los zwart kastje waarop je da antenne of "kabel" aansluit. In dit kastje zit een TV-tuner. De uitgang ervan sluit je aan op de video-ingang van de 7700-De-Luxe.
Moet te bestellen zijn bij de goede compshop.
Pagina: 1