Toon posts:

GP3 en nieuwe computer... WOW!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat op de dag dat ik m'n nieuwe computer in elkaar zette, m'n Thrustmaster stuurtje het begaf, kon ik GP3 (met de officiële 2000 update) nog niet eerder uit proberen. Zaterdag was m'n vervangend stuur echter binnen en gisteren heb ik dus GP3 voor het eerst gespeeld met m'n Epox 8kha+ Athlon 1600+ Asus 8200 Geforce 3 Ti 200 systeem. En ik moet zeggen...

WWWWWWWOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW!!!!!

Tering zeg, het is een compleet nieuw spel! Ik moet helemaal opnieuw leren rijden! Alles gaat stukken sneller. De auto reageert veel beter op de input. En op de hoogste res met alle opties aan ziet het er prachtig uit! Zelfs een start van een natte race verloopt zo soepel als boter! Niet te geloven. PO blijft constant onder de 100, meestal zo rond de 60/70.

Dat vertragingssysteem van GP3 heeft toch veel meer invloed dan ik dacht. Vooral in bochten lijk ik nu veel sneller te gaan. En die replays zien er nu ook prachtig uit: smooth as silk.

Wow. Als je écht F1 wilt racen moet je dus GP3 draaien op een up to date computer. Lang leven GP3.

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Kan er niet op wachten. Vrijdag kreeg ik mijn Athlon 1900XP+ met Geforce 3 T200, maar zaterdag startte ie ineens niet meer op :( Als het goed is krijg ik hem vandaag terug en kan ik eindelijk eens op normale snelheid racen :D ipv die fu#%cking dia show met mijn PII 450Mhz

Verwijderd

Topicstarter
Nog ff dit: de eerste keer dat ik GP3 op m'n nieuwe systeem speelde had ik de drivers geïnstalleerd die bij mijn Asuskaart zaten: dat waren niet de allernieuwste. GP3 wilde toen niet in hardware draaien! PO van 400 en zo (zo ongeveer 1 beeldjes per seconde). YIKES! Ik heb toen nieuwe drivers van nVidia geïnstalleerd (er zijn nu al weer nieuwere dacht ik) en toen werkte alles dus PERFECT!

Dan weet je dat vast: dan hoef je niet net zo te schrikken als ik... :) GP3 is het enige spel dat ik heb, dat schijnbaar voorkeur heeft voor bepaalde drivers (gelukkig de nieuwere...)

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Hmmm....ik zat er zelf ook over te twijfelen welke drivers ik nou (met die bril) moet installeren. De Asus of Detonator drivers.... Bedankt voor je tip!

Verwijderd

GP3-2000 roels :)

Jammer genoeg moet ik genoegen nemen met 1024*768 en een stotterende beelden bij de start van een regenrace :'( En mijn stuurtje is ook al kapoet :'(

Hoogste tijd voor wat nieuwe investeringen >:)

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:33

ko9

heeft er iemand ervaring met het spelen op een LAN van GP3?
Hoeveel spelers max. bijvoorbeeld?

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik ben GP3 fan. Maar ik moet toch langzamerhand gaan zeggen dat F1 2001 echt wel super is (test mode.. race mode zuigt hard :r).

Gp3 heb ik ook gespeeld op een TB 1,4 en dat is echt wel :9 ik hoop dat GP4 wel veeeel beter is dan GP3. Anders hebben ze toch echt een probleem..

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Fvdlaar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 16:18
Op maandag 17 december 2001 13:10 schreef ko9 het volgende:
heeft er iemand ervaring met het spelen op een LAN van GP3?
Hoeveel spelers max. bijvoorbeeld?
Het max. aantal spelers weet ik niet. Maar wat ik wel weet is dat het netwerkgedeelte slecht is. (Van de originele GP3, GP3 2000 moet ik nog proberen.) Je krijgt de hele tijd: "link data mismatch" :( Het komt waarschijnlijk omdat ik een langzame (P2-400) computer en een snellere (P3-1000) computer samen laat werken, maar dit is wel het enige spel dat daar problemen mee heeft. Hopelijk is de 2000 versie daarin beter, want het spel is echt goed!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 13:23 schreef bolk het volgende:
(test mode.. race mode zuigt hard :r).
Tja, en om die races gaat het tenslotte, toch...?
Mooie-plaatjes-spelletjes' zijn er al genoeg...

Verwijderd

Gp3 blijft ook bij langzamere cpu's onder de 100procent processor verbruik. Is wel zo dat als je een cpu had onder de 500 mhz en je speelde boven de 800 x 600 dat ie inderdaad langzamer was. Gp2 was pas erg had je pas bij een pii 266 100 procent of minder (terwijl 486 dx2 66 min. was)

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op maandag 17 december 2001 15:23 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Tja, en om die races gaat het tenslotte, toch...?
Mooie-plaatjes-spelletjes' zijn er al genoeg...
Als je alles op moeilijk zet heb je best wel lang nodig om de wagen goed onder controle te houden ;)

dus testen :P

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Pagina: 1