snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
je heb speciale graffeer winkels ervoor..ik weet niet waar je woont maar er is een hele goede in Rotterdam..
Verwijderd
even een pook in de open haard leggen en die na een tijdje tegen je foon aandouwen?
[Serieus mode]
ik hoor wel van mensen die hun apparatuur met een soldeer apparaat bewerken, als je een hele fijne punt hebt, is het best mogelijk.
[/Serieus mode]
[Serieus mode]
ik hoor wel van mensen die hun apparatuur met een soldeer apparaat bewerken, als je een hele fijne punt hebt, is het best mogelijk.
[/Serieus mode]
HilversumOp maandag 17 december 2001 09:09 schreef Kev0867 het volgende:
..ik weet niet waar je woont..
Ik wilde het graag voor elkaar krijgen dmv graveren (zoals in horloges etc.) en niet smelten. et gaat dus om freezen (niet engels invriezen maar met een frees/slijptolletje dus).Op maandag 17 december 2001 09:13 schreef wacko1976 het volgende:
even een pook in de open haard leggen en die na een tijdje tegen je foon aandouwen?
[Serieus mode]
[/Serieus mode]
Het lijkt me wel het beste om het te laten doen door een echte juwelier want strax schiet ik uit en dan is mijn phone naar de bagger.
Is er iemand die ervaring heir mee heeft?
Een telefoon is van plastic (en die van jou ook nog van een wat zachter spul hier en daar), denk niet dat je daar mooi in kan graveren.
Verwijderd
idd komt er volgens mij best lelijk uit te zien.. doe anders b.v. een dopje achter bij je headset aansluiting ofzo :+_Op maandag 17 december 2001 16:13 schreef Bigs het volgende:
Een telefoon is van plastic (en die van jou ook nog van een wat zachter spul hier en daar), denk niet dat je daar mooi in kan graveren.
Pagina: 1