- NAC Breda -
zoek die oude thread ff weer op...
This too shall pass
LOL...zonder search?zoek die oude thread ff weer op...
maarre.. kan tweakers niet als merknaam gedeponeeerd worden en daarna tweakers.nl claimen?
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Dat kan wel. Stel dat Femme (of iemand anders) een VOF (oid.) opstelt onder de naam Tweakers kan Tweakers.nl onteigend worden (dat is vorige week ook met Fokzine.nl gebeurd).
Verwijderd
Ik had het er een tijdje geleden met de eigenaar van tweakers.nl over, hij schijnt voor een klant van hun te zijn, en als er na 1 jaar nog niets mee gebeurd is komt 'ie weer vrij.. zoiets dacht ik gehoord te hebben..
Teister hem! 
http://www.nic.nl/cgi-bin/whois.pl?key=tweakers.nlDomain name:
tweakers.nl
Organisation:
Nifty
Berlicumstraat 10
2341 AJ Oegstgeest
Femme, zijn jullie daar mee bezig?
Om een eigen NV
, BV of VOF te worden?
Om een eigen NV
- NAC Breda -
Verwijderd
uyeah NV 
naar de beurs er mee >>> tweakerstjes voorang geven
en vet winst maken
volgens mij wordt t.net een BV of heb ik het mis ?
naar de beurs er mee >>> tweakerstjes voorang geven
en vet winst maken
volgens mij wordt t.net een BV of heb ik het mis ?
fokzine.nl en fok.nl waren inderdaad weggekaapt door een af ander vaag bedrijfje wat in domeinnamen handelt.
Aangezien fok en fokzine geponeerde handelsmerknamen zijn, was die kaap-organisatie mooi in overtreding..
Sinds een week werken (naast www.fokzine.net www.fokzine.com en www.fokzine.org ) ook www.fok.nl en www.fokzine.nl
Aangezien fok en fokzine geponeerde handelsmerknamen zijn, was die kaap-organisatie mooi in overtreding..
Sinds een week werken (naast www.fokzine.net www.fokzine.com en www.fokzine.org ) ook www.fok.nl en www.fokzine.nl
Pagina: 1