Turn it off and on again.
Yep nu brand hij ten minste ......anders niet .....Op maandag 17 december 2001 08:18 schreef Hyphylus het volgende:
zit het stekkertje wel op de goede plaats?
Ja, ook ik heb er last van
Hij is constant uit....nog nooit aan geweest. Heb al rondgekeken op verschillende fora maar niets gevonden. Heb trouwens een Maxtor 40 Gb 7200 rpm op primary IDE staan.
Hij is constant uit....nog nooit aan geweest. Heb al rondgekeken op verschillende fora maar niets gevonden. Heb trouwens een Maxtor 40 Gb 7200 rpm op primary IDE staan.
aH dus ik ben niet de engige mooi ik stuur wel ff een email naar asus NL ff kijken wat die er over te zeggen hebben.
klopt! Was me ook al opgevallen. Hij knippert wel gewoon als er traffic is, maar 'idle' blijft 'ie toch ook een beetje branden. Dit zou je natuurlijk met een klein schakelingetje (een diode zou al genoeg meoten zijn) kunnen oplossen maarja... who cares
Maar ik vind dat hij wel gewoon moet werken en vooral voor wat je er voor betaald.
Ik denk dat 't ligt aan je kast en niet aan 't mobo. Heb er hier met mijn Antec SX1030BEC geen problemen mee.
Pagina: 1