geforce2 trubbels

Pagina: 1
Acties:

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-10-2025
Hoi ik heb een prob> me geforce2 gts is kaduk weet niet waarom maar hij doet het niet meer. dus heb ik nu ff een geforce2 mx er in geprobt. en man wat loopt dat kut op me ouwe pc met een geforce1 265 haal ik nog een hogere score bij 3d mark dan met me eigen pc help!

Oja dit geeft hij aan bij sys info: Video Card: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 Not Detected MB VRAM

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een klein tipje: Het wordt doorgaans veel meer gewaardeerd als je je topictitel zorgvuldig kiest, dat resulteerd erin dat mensen je eerder helpen. :) Welkom op Got

• Hom3r
O oke help is dus niet goed O+

Verwijderd

Wat is nu je probleem? GTS dood ===> Jammer
MX trager dan 256 ===> Is bekend.
MX Memory niet ondekt ===> Kan van alles zijn. Als je spellen zonder problemen draaien, lijkt het geen probleem. Anders is er mosschien geheugen kapot of je kaart beschadigd ofzo.

• Hom3r
me spelen lopen klote hakerig en het loopt voor geen meter bijvoorbeeld als ik age of emipres 2 speel dan gaat het scrollen stotternd of bij wolfenstein als er meer dan 2 a 3 vijanden in beeld komen nou dan loopt het dus echt niet fijn!

Verwijderd

Als je je instellingen lager hebt gezet en hij loopt echt haperend, dan heb je idd een probleem. Probeer o.a. je vide-drivers goed te uninstallen en dan weer te installen. Probeer nieuwere drivers. Misschien toch een hardware fout?

Probeer ook eens je hd te defragmenteren of memory-resident progs uit te zetten. KAN het ook zijn :)

• Hom3r
me harde schijf is pas helemaal leeg gehaald had een hard nekkig virusje :( dus alles is net geinstaleerd weet wel dat hij bij me pa op de pc het wel best goed deed die mx. me ps draait PIII 866 met 128 geheugen ik zelf heb een PIII 1000 met 640 geheugen en snap er geen f*uk van!

• Saus
  • Niet online
wat voor OS heb je?

• Hom3r
ik ga nu maffen als iemand weet hoe ik die mx een beetje soepeler kan laten lopen dan ben ik heel blij. der komt binnen kort een nieuwe vidkaart in maar die koop ik in het nieuwe jaar Tja de kerst dagen zijn duur :) en als het echt klote blijft dan ga ik wel weer op me ps2 spelen :P weltruste :Z

• Hom3r
Op maandag 17 december 2001 01:24 schreef Saus het volgende:
wat voor OS heb je?
Win ME

• Hom3r
plant morgen wel ff me pc specs

Verwijderd

Tja, dan kan ik niks anders bedenken dan dat je of je kaart niet goed in de slot hebt gedaan. Of je agp is opgeblazen, of je hebt last van spanning. (Ik hoop dat je kast e.d. zijn geaard.) Of je hebt misschien iets gefrituurd door jezelf niet te ontladen en dan je kaart vast te houden.

Sorry, meer kan ik niet bedenken. Als alles niet werkt, wil het (behalve het aarden van je kast) ook wel helpen om je comp even uit te laten staan, met de stekker eruit. Slaap er even een nachtje over (met de stekker eruit)

• Saus
  • Niet online
Op maandag 17 december 2001 01:27 schreef ajay het volgende:
Of je agp is opgeblazen
Is een mogelijkheid, maar dan moet die MX wel PCI zijn

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Het is dat je vandaag geregistreerd ben, anders zou ik een slotje aanvragen :)

Driverupdate zou wonderen moeten doen...

Dividend for Starters

Pagina: 1