Gran Turismo 3 (PS2)

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Weet iemand of daar cheats voor zijn?
Controller codes. Dus geen Game Shark codes

Zoiets als: boven\beneden\rondje\driehoekje = alle auto's

???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:21

Appie

F1RST Racing

tot zover ik weet heeft GT(3) geen cheats

duss: rijden tot je duimen er vanaf vallen

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 11:44

Nevada

UT

Ja er zijn wel cheats............via kazaa te downen, codes werken prima, succes:+

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht dat die niet bestonden voor alle delen van gt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 04:27

GeJe

Je...

Je hebt helemaal geen cheats nodig, zorg dat je een snelle auto heb en gaan daarmee alle races rijden. (f1) en dan haal je er iemand erbij als het echt moeilijk wordt (lame).

Je hebt wel 'cheats' om ervoor te zorgen dat je de juiste auto krijgt bij een championship. Of een 'cheat' dat je meer pks krijgt door olie te verversen... Maar er zijn geen echte cheats.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 02-10 01:59
Wil je het spel verpesten ofzo? Jij bent geen echte GT3 fan, scheer je weg hier!! games barbaar!!!

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 08:36 schreef vacuumcleaner het volgende:
Wil je het spel verpesten ofzo? Jij bent geen echte GT3 fan, scheer je weg hier!! games barbaar!!!
lol om half negen nog voor mijn eerste bakkie koffie is dat behoorlijk grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 02-10 01:59
Op maandag 17 december 2001 08:40 schreef Kav_ het volgende:

[..]

lol om half negen nog voor mijn eerste bakkie koffie is dat behoorlijk grappig :)
Tja, wat denkt hij wel niet, pest puitering pubertje met zijn cheats!!!

[no flame mode]
Computerspellen,Star Trek, Dragonball Z --> pubertje
[/no flame mode]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
heheheh....GT3 is wel simpel uit te spelen ze hebben namelijk al cheats ingegooid en dat zijn namelijk de F1 wagens want met die kan je ongeveer elke wedstrijd wel winnen als je de compititie binnen er mee kom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel erg zonde als je cheats gebruikt voor GT3 |:(

Vergalt toch heel het spel? Daar komt ook nog eens bij, dat het spel na een tijdje geraced te hebben en je een beetje in de toerwagen klasses komt, vrij makkelijk wordt (en dan heb ik het nog niet eens over F1 wagens, maar gewoon met gelijkwaardige wagens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Er is toch niks mooier dan zelf je eigen auto's verdienen? Als je goed je best doet word je ervoor beloond door een nieuwe auto oid. Het is gewoon doodzonde als je een van de beste spellen (misschien wel het BESTE spel) van de PS2 gaat vergallen door cheats...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:00
cheats heb je helemaal niet nodig, trouwens wat voor cheats wou je hebben dan :? meer geld ofzo of alle rijbewijzen?
dat haal je toch zelf cheaten is eigenlijk een spel verkl*ten maar ja dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:00
Cheats:

Polyphony 001 voor circuit races
Escudo voor rally

klaar :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

heeft m waarschijnlijk niet legaal, en dus probeert hij zo de beste game (tot nu toe) op de Ps2 te vergallen, das dus zoooooooo zonde, idd gewoon racen tot je duimen zo plat zijn als een dubbeltje en je stuiptrekkingen overhoudt om net die bocht te kunnen halen.

oh ja, voor topspeed zijn er natuurlijk wel cheats, maar daar is dus gewoon nix aan, strategisch denken is vele malen kewler !!

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 07:55 schreef GeJe het volgende:
Je hebt helemaal geen cheats nodig, zorg dat je een snelle auto heb en gaan daarmee alle races rijden. (f1) en dan haal je er iemand erbij als het echt moeilijk wordt (lame).

Je hebt wel 'cheats' om ervoor te zorgen dat je de juiste auto krijgt bij een championship. Of een 'cheat' dat je meer pks krijgt door olie te verversen... Maar er zijn geen echte cheats.
ZIjn dat bugs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe

GeJe

Je...

Op dinsdag 18 december 2001 11:48 schreef Dribbeltje het volgende:

[..]

ZIjn dat bugs?
Nee, hoor bij olie verversen wordt je hele auto ff goed doorgesmeerd en net als in het echt komt dat de pks ten goede (motor draait soepeler etc..)

En die andere... Das ook geen bug maar een beetje logisch nadenken:

Je hebt een 5 banen race.
Als je na de 4e race je spel saved hoef je eigenlijk niet de 5e te rijden om de championship te winnen. Dus als je dan begint met de 5e race en die exit dan heb je de auto gewonnen. Ben je het ner niet mee eens dan load je hem weer en doe je hetzelfde (tot de goede auto komt(helaas werkt die niet bij endurance)).. Dus geen bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe

GeJe

Je...

Trouwens wat ontzettend helpt is om guides te lezen over tunen. En dan vooral het afstellen van je spoilers en schokdempers en je bak en je lsd.
Hiermee kan je zoooooooooveel tijdswinst halen. En er voor zorgen dat jouw 1040 pk sterke Skyline een prima wegligging heeft, terwijl ie normaal niet te besturen is.

www.gamefaqs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Skyline normaal kan alleen maar rechtdoor, en als die stuurt wil die niet meer recht :P

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
  • Laatst online: 30-08 19:50
Op maandag 17 december 2001 08:59 schreef vacuumcleaner het volgende:

[..]

Tja, wat denkt hij wel niet, pest puitering pubertje met zijn cheats!!!

[no flame mode]
Computerspellen,Star Trek, Dragonball Z --> pubertje
[/no flame mode]
[no flame mode]
Wie is er hier nu het pubertje? Jij durft niet eens je leeftijd te vermelden... En ik ben al 19 en zit niet eens op school!

Ennuh, de cheats zijn niet voor mij bedoeld, want ik heb niet eens een PS2 of GT3!!! Een paar mensen op het werk tussen de 30-50jaar (dus meestal stuk minder behendig met computerspellen) hebben het spel, maar kunnen die rijbewijs maar niet halen en vroegen aan mij of er cheats waren... dus vraag ik het hier maar. Als ik het spel zou hebben, zou ik het zo halen... Ik speel voornamelijk racespellen op de pc en vroeger ook op consoles en ben er echt wel goed in! Ik doe zelfs nog aan karten op de indoor kartbaan en heb vele races gewonnen!

Dus effe dimmen voordat je een verkeerde uitspraak doet...
[no flame mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 00:26 schreef Cooperator het volgende:

[..]

[no flame mode]
Wie is er hier nu het pubertje? Jij durft niet eens je leeftijd te vermelden... En ik ben al 19 en zit niet eens op school!

Ennuh, de cheats zijn niet voor mij bedoeld, want ik heb niet eens een PS2 of GT3!!! Een paar mensen op het werk tussen de 30-50jaar (dus meestal stuk minder behendig met computerspellen) hebben het spel, maar kunnen die rijbewijs maar niet halen en vroegen aan mij of er cheats waren... dus vraag ik het hier maar. Als ik het spel zou hebben, zou ik het zo halen... Ik speel voornamelijk racespellen op de pc en vroeger ook op consoles en ben er echt wel goed in! Ik doe zelfs nog aan karten op de indoor kartbaan en heb vele races gewonnen!

Dus effe dimmen voordat je een verkeerde uitspraak doet...
[no flame mode]
:Z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:12

Steffie

Opaque

Op dinsdag 18 december 2001 13:54 schreef wimpie het volgende:
Skyline normaal kan alleen maar rechtdoor, en als die stuurt wil die niet meer recht :P
In GT1 valt er wel goed mee te rijden voor de wat minder behendige spelers. In GT3 moet je gewoon veel oefenen in het uitbreken en tegensturen dan kan je er prima mee rijden :P

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Pagina: 1