Toon posts:

Canoscan N670U probleem met Hibernaten...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een Canoscan N670U gekocht. Daarbij draai ik windows XP en nu wil het geval dat na het hibernaten de knoppen op de scanner niet werken. Ik moet dan eerst de scanner softwarematig aanspreken, voordat die knoppen weer werken. Hij zou dus in weze bij het restoren na een hibernate automatisch de scanner weer moeten wakker maken maar dit doet ie niet. Iemand een oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
Is er dan helemaal niemand die hier iets op weet?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus al contact gehad met Canon en het schijnt dat er meer problemen zijn met apparaten die het niet meer doen na het hibernaten in Windows XP...

Micro$choft, help?
Dacht het niet. :(

Een en al doorschuiven van schuld, bah :r

Verwijderd

Topicstarter
Heeft hier niemand problemen mee dan? Ben ik dan echt de enige met dit probleem? :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 december 2001 17:22 schreef speedysplaza het volgende:
Heeft hier niemand problemen mee dan? Ben ik dan echt de enige met dit probleem? :'(
Het probleem is zelfs groter dan eerst beschreven, ik moet de pc opnieuw opstarten om de scanner weer te kunnen gebruiken, waar is dan het nut van Hibernaten???

Ik dacht dat tweakers elkaar altijd hielpen met het oplossen van probleempjes, niet dus :(

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Als nou eens niemand een id heeft? :(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 00:07 schreef thefirstikke het volgende:
Als nou eens niemand een id heeft? :(
Ah, tenminste iemand die reageert...

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
hibernate uitschakelen? :)

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03 09:04

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Heb laatst van een klasgenoot precies hetzelfde probleem gehoord met een HP scanner onder Windows XP. Zal wel eens een mailtje sturen aan 'm om te vragen of hij een oplossing heeft.

En als je maar lang genoeg wacht is er vanzelf wel een tweaker die een antwoord heeft op je vraag... ;)

edit:

Vraag me trouwens af of dit topic wel goed staat hier in Gadget Talk... misschien toch meer iets voor Hardware algemeen?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 00:31 schreef thefirstikke het volgende:
hibernate uitschakelen? :)
haha, humor :).

Waarom denk je dat ik dit vraag... Hibernate zit erop en dan moet het dus ook gewoon 'goed' werken...
Pagina: 1