Toon posts:

terratec kaartje met welk speakers??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor de soundblaster live 5.1 heb je mooie box setjes van creative maar welk setje raden jullie mij aan? ik heb een terratec DMX x-fire 1024. zijn hier goede surround setjes voor tekrijgen?

Verwijderd

De Labtec 2514 is wel geinig. :)

Verwijderd

Topicstarter
nog meer goede voornemers? :o

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

elk willekeurig 4.1 setje. Philips 2-500 is mijn aanrader,

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• vanderP
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-08 19:29
altec lansing 54 (acs 54)
is ook een leuk setje

Verwijderd

Ook die van mij is wel ok, van Logitech. Van half doorschijnend blauw kant. Ehhh, plastic :)

Verwijderd

Topicstarter
is het verschil groot tussen 4.1 en 5.1 ? en wat is dan het verschil? Doe ik er niet goed aan om gewoon een sounblaster live 5.1 tekopen? of is het verschil niet zo groot ?

Verwijderd

Kep vandeweek de fps1600 set van creative gekocht. geinig setje. maar in de winkel zag ik ook nog de speakerset van Creative voor de 5.1 , met 1 woofer en 5 sattelites ofzo. zag er wel geinig uit maar was ook duur geloof ik...

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 12:32
Op maandag 17 december 2001 00:25 schreef JvS het volgende:
elk willekeurig 4.1 setje. Philips 2-500 is mijn aanrader,
Interessant. Heb je ergens een recente review ofzo waaruit dit blijkt? Ik ben nl. zelf ook op zoek naar een 4.1-setje.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Verwijderd

Topicstarter
weet nog iemand een goede set ? want ik ben er nog steeds niet uit welke ik nou moet aanschaffen? is het verschil nou groot tussen 4.1 en 5.1???:?

Verwijderd

volgens mij zijn de meeste spellen nu gewoon 4.1 dvd daarintegen 5.1. Dus als jij achter je pc dvd wil kijken zou ik 5.1 doen.

Ik zelf zie niet het nut in van 4.1 of 5.1. Spellen speel ik met koptelefoon(senheisser) wat imo mooier is en voor mp3 heb ik gewoon een 2.1 setje (klipsch). Ik vind al dat 4.1 gedoe een beetje overdreven en vind het alleen maar in de weg staan.

imo dus.. =]

Verwijderd

Topicstarter
Voor het spellen spelen gebruik ik toevallig ook een sennheiser koptelefoon, gewoon de beste :-) . Ik kijk wel dvdees op me pc. maar ik heb nieuwe boxjes nodig omdat me versterker kapot was gegaan, en aangezien een nieuwe versterker iets te duur is dacht ik eraan om een goed soeaker setje te kopen voor me pc 0+
Pagina: 1