Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Gewoon mee terug gaan naar de winkel en een andere vragen, ik neem aan dat er nog garantie op zit tenminste. Blijf je de problemen dan nog houden laat dan je computer eens goed nakijken.
Ik heb gelukkig alleen postieve ervaringen met Lite-Ons (ff afkloppen). Dit klinkt inderdaad typisch als een geval van omruilen... Je hoort dit toch relatief weinig over Lite-Ons, ondanks hun lage prijs. Tsja...de kwaliteit zal wel OK zijn...
Forza Mucca!
Verwijderd
Ik heb zelf pas een Liteon brandertje gekocht op de HCC en die doet t perfect een cd'tje van 700 MB branden in 5 min zonder problemen.
Verwijderd
Had de eerste 2x ook al zo'n brak apparaat, dat was de 12-speed, geloof ik. Is toen kosteloos vervangen voor een 16/10/40, als kilometervergoeding. Deze werkt perfect " till now " ( 16101B). Gewoon een kwestie van pech of geluk, lijkt me.
Dit wordt steeds vreemder. Ik heb die writer es even heel boos aangekeken en gewezen naar het open raam (brrr koud).. en hij doet het weer

Ik heb hem NOG maals in mijn andere PC geprobeerd en daar deed ie het wel ineens .. (terwijl hij dat een uurtje geleden niet deed). Nu maar weer in mijn server ingebouwd en jawel, hij leest weer cd's...
Nog maar es geprobeerd om een CDtje te branden, dit maar maar een 10x CDRW (er liggen nu 3 CDRs in de prullebak dus ik ben ook niet gek) en dat doet hij nu wel gewoon.
Wat een geleuter man, kunnen die rare dingen niet gewoon zich een binaire attitude aanmeten...OF het wel doen, OF niet.. niet van dat debiele half om half gedoe.
Ik heb hem NOG maals in mijn andere PC geprobeerd en daar deed ie het wel ineens .. (terwijl hij dat een uurtje geleden niet deed). Nu maar weer in mijn server ingebouwd en jawel, hij leest weer cd's...
Nog maar es geprobeerd om een CDtje te branden, dit maar maar een 10x CDRW (er liggen nu 3 CDRs in de prullebak dus ik ben ook niet gek) en dat doet hij nu wel gewoon.
Wat een geleuter man, kunnen die rare dingen niet gewoon zich een binaire attitude aanmeten...OF het wel doen, OF niet.. niet van dat debiele half om half gedoe.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Hmm - probeer eens ventilator of zo bij je CDR te krijgen en het dan eens aan zien?
Het klinkt raar - maar kan goed....
Het klinkt raar - maar kan goed....
Nee, echt warm wordt het niet daar.. Tis maar een P3/500 in een grote gatenkaas kast
Hmm dit is wel raar, ik wilde een CDR nu proberen te branden en Nero gaf default 8x ipv 16x
Ok, ik maar 16x genomen.. en nu is mijn buffer telkens maar MAX 50% vol.. dit was altijd 97 ~ 98% !!!!
WTF? Wat is nou weer loos?
Hmm dit is wel raar, ik wilde een CDR nu proberen te branden en Nero gaf default 8x ipv 16x
WTF? Wat is nou weer loos?
Pagina: 1