Ik ga binnenkort een nieuwe pc samenstellen met een Geforce 3 ti200. Nu zijn er bij die zaak verschillende ti200's te krijgen. Waarom zou ik een Leadtek nemen ipv bijvoorbeeld een Creative GF3 ti200 ?
Verwijderd
Vanwege de hele goede 2d filters van Leadtek bijvoorbeeld.
Of je vind de Creative er mooier uitzien
Het maakt op zich niet zo gek veel uit.
Of je vind de Creative er mooier uitzien
Het maakt op zich niet zo gek veel uit.
Verwijderd
De Ti200 ook en de 'gewone' GF3 ook dacht ik.Op zondag 16 december 2001 22:57 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Omdat Leadtek vaak goedkoper is en beter overclockt. Verder heeft hun Ti500 hogere 2d kwaliteit.
alles wat leadtek na zijn eerste GF3 heeft gemaakt (dus de DVI versie, titanium series GF3 en GF2, en mischien zelfs een tweede versie van de normale GF3) heeft goede filters. Leadtek is een van de enige fabrikanten die daar niet meer op bezuinigd.
Verwijderd
Jaah, Leadtek heeft bij mij de indruk van veel voor weinig, dus goede prijs/kwaliteit-verhouding.
Verwijderd
2d beeld kwaliteit is gewoon fantastich als je de de versie met hardware mon koopt dan zit er een groot coolblok op met voldoende mogelijkheden voor opvoeren zie mijn topic hoeveel mhz is jullie gf3 ?
Hey! Morgen ga ik dus het systeem uit mn SIG bestellen en ik denk dat het die Leadtek gat worden (99%). Nu wilde ik graag weten hoe jij hem ge-oc't hebt. Mn email adres staat in mn profile (je mag officieel niet praten over je oc-kunsten in dit topic)Op woensdag 26 december 2001 20:30 schreef yardcure het volgende:
2d beeld kwaliteit is gewoon fantastich als je de de versie met hardware mon koopt dan zit er een groot coolblok op met voldoende mogelijkheden voor opvoeren zie mijn topic hoeveel mhz is jullie gf3 ?
Verwijderd
Gewoon winfast installeren (tool krijg je op cd) Standaard 21.83 drivers van leadtek gebruiken (is gewoon nvidia) maar anders herkent winfast de kaart niet en opvoeren die handel (wel voorzichtig aan he)Op woensdag 26 december 2001 20:34 schreef HoTjakdeh het volgende:
[..]
Hey! Morgen ga ik dus het systeem uit mn SIG bestellen en ik denk dat het die Leadtek gat worden (99%). Nu wilde ik graag weten hoe jij hem ge-oc't hebt. Mn email adres staat in mn profile (je mag officieel niet praten over je oc-kunsten in dit topic)![]()
Tnx alvast...
voor de drivers www.leadtek.com
Heb jij extra dingen gedaan met je kaart of de standaard koeler voor de GPU en de RAM erop laten zitten die Leadtek sowieso erop heeft ? En gewoon in 1 keer op jouw waarden geclocked met dat proggie ?Op woensdag 26 december 2001 20:36 schreef yardcure het volgende:
[..]
Gewoon winfast installeren (tool krijg je op cd) Standaard 21.83 drivers van leadtek gebruiken (is gewoon nvidia) maar anders herkent winfast de kaart niet en opvoeren die handel (wel voorzichtig aan he)
voor de drivers www.leadtek.com
ASUS RULEZ !!!!!!!!!
je betaald iets meer maar je hebt dan ook waar voor je geld
- vele extra's
- gamma instellingen voor direct3d en opengl spellen
- goede kwaliteit fan
- enz enz ........
ik zou nooit geen ander merk meer willen
je betaald iets meer maar je hebt dan ook waar voor je geld
- vele extra's
- gamma instellingen voor direct3d en opengl spellen
- goede kwaliteit fan
- enz enz ........
ik zou nooit geen ander merk meer willen
Verwijderd
Niks special gewoon goede airflow in de kast en een slot cooler voor de gf3ti200Op woensdag 26 december 2001 21:02 schreef HoTjakdeh het volgende:
[..]
Heb jij extra dingen gedaan met je kaart of de standaard koeler voor de GPU en de RAM erop laten zitten die Leadtek sowieso erop heeft ? En gewoon in 1 keer op jouw waarden geclocked met dat proggie ?
ik heb ook die Leadtek Ti200 TDH
die kaart rulezz gewoon!!! heel easy op 220/530 (met standaard koeling) zonder problemen. niet al te duur, en 4ns memory
moet je wel die TDH pakken he, die heeft tenminste goede koeling, kunnen we van de Ti200 T van leadtek niet zeggen hehe
die kaart rulezz gewoon!!! heel easy op 220/530 (met standaard koeling) zonder problemen. niet al te duur, en 4ns memory
moet je wel die TDH pakken he, die heeft tenminste goede koeling, kunnen we van de Ti200 T van leadtek niet zeggen hehe
Verwijderd
kunnen we niet zeggen ja maar mijn kloksnelheden zijn : 275/477mhz en een 3dmark van 7312 en dat voor een tOp woensdag 26 december 2001 21:27 schreef De_Bastaard het volgende:
Op woensdag 26 december 2001 21:31 schreef yardcure het volgende:
[..]
kunnen we niet zeggen ja maar mijn kloksnelheden zijn : 275/477mhz en een 3dmark van 7312 en dat voor een t
De Bastaard heeft 220/530Op woensdag 26 december 2001 21:27 schreef De_Bastaard het volgende:
[..]
Yardcure heeft 275/477,
Wat is beter ??? Een hogere snelheid voor het RAM of een hoger geklokte gpu ?
Pagina: 1