Alien vs Predator 2 hulp svp

Pagina: 1
Acties:

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:57
hoi
ik zit nu vast :(

speel met de marines

moet naar mn team toe komen

zit in begin van level na filmpje waarbij ik in een soort liftschacht sta en vervolgens ga ik plateau op...
deze gaat omhoog en stopt vervolgens, lichten gaan uit, komen aantal alien die ik kill en dan grote ontploffing en
plateau incl mij stort nee en dus killed

ik heb geen idee waar ik heen kan springen ofzo om niet neer te storten

wie kan me hier verder helpen??
alvast bedankt

ps is er misschien niet een savegame ofzo dat ik vanaf dat punt verder kan gaan...dit is nl erg frusterend |:

I don't drive fast, I only fly low!

Verwijderd

Zodra die lift stil gaat staan moet je op een balk springen die zich achter de lift bevindt. Daarna naar de zijkant lopen en op de trap springen. Die aliens moet je niet killen, dat kost tijd en dat heb je niet. Die aliens worden wel gekilled door de predator.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:17
De echte gamer kan niet zonder GoT :P

The devil is in the details.

Verwijderd

Hey YonesFreak. Zodra je het level "Savoir" uitspeeld moet je me het ff laten weten hoe je dat voor elkaar kreeg :)
Ik zit er namelijk keivast. Volgens mij is het niet meer lang spelen vanaf waar jij nu zit tot Savoir. :p

Verwijderd

Clyde, jij moet gewoon die donkere gang instormen en dan opzoek gaan naar een trap die ergens in het midden zit (je vindt hem vrij snel).

Op dat stukje zat ik ook ongeveer 30 minuten vast en besloot ik er dus maar een: 'Go for it' van te maken. Tot mijn grote verbazig zaten er maar 2 aliens maar zodra je ze doodmaakt komen er direct weer 2 nieuwe aliens (op hard) en dat stukje herhaalt zich constant. Vergeet niet die sniper rifle + allerlei andere goodies in dat geheime kamertje voor die gang te pakken.

Verwijderd

Uhm..kan je misschien heel gedetailleerd uitleggen waar die trap zich moet bevinden? :? Ik kan 'em echt niet vinden. Ik voel me behoorlijk stom nu. *Schaam |:( *

HmmZz..ik citeer ff een stukje van me eigen topic over mijn precieze locatie ==>
"Ik ben redelijk in 't begin van het level en het begint bij een grote open kale vlakte waar 1 klein huisje staat. Je daalt dan vervolgens naar onderen waarna je later nog eens, door middel van een lift, een diepe schacht naar beneden gaat. Daar staan al, vlak nadat je uit de lift stap, aardig veel aliens je op te wachten".

Dus als je op die "binnenplaats" komt zijn er echt f*cking veel aliens en je kunt dan 2 "donkere" gangen in die elk leiden naar een doodlopend stuk waar je alleen maar rondjes kan lopen :? Er staan trouwens ook aan het einde van die 2 gangen een uit de kluiten gegroeide "totempaal" :P

Verwijderd

Vergeet dat stukje hier boven maar.. Jij bent daar al voorbij.

Als je kijkt bij je objectvies dan moet je de 2 reactoren (ofzo) uitschakelen. Die 2 grote 'totempalen' dus. Als je omhoog kijkt bij die totempalen dan zie je een grote ring die vastzit aan organische stangen. Knal die stangen kapot en herhaal dit bij de tweede. Nu kom je er vast wel uit.

Verwijderd

Thanx, het is gelukt. Het waren natuurlijk kernreactoren jah. Ze werden ff, oneerbiedig, door mij benoemt tot totempalen :P maar jah..ik kan iedergeval weer verder :)

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:57
tnx guys

ik ga het zsm proberen :)

en idd de echte gamer kan niet zonder GoT :P :P

I don't drive fast, I only fly low!

Pagina: 1