Strikers.net = TRIEST

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07-2025

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
Zo wat een trieste admins hiero zeg, khad perongeluk bij het connecten gelijk 1 teamkill, en hopsakeeee overal gebanned.

Speel gewoon serieus heb je 1 teamkill PERONGELUK en weg ben je.!!

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

aahh durka durka durka

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Je bedoelt strikerz?

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Oja joh? |:( :)

Trieste mensen, en dan?

Putting the bit in Biton since 1997

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-01 12:06
Op zondag 16 december 2001 22:10 schreef HitmanWVU het volgende:
Je bedoelt strikerz?
Wat denk jij dan |:(

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik zou zeggen, mail de admin, verkondig het desnoods op hun forum, maar waarom kom je hier kotsen?

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is het zoveel moeite om na een TK ff 'sorry' of zoiets dergelijks te zeggen dan :?.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
zal vast wel meer aan de hand geweest zijn..

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:58
Tja, daar doe je nix aan :)

Ik heb de situatie niet gezien, maar ik advieseer je, om er niet meer op te gaan spelen. (Ook al heb je meerdere keys)

Zoek een leuke server en klaar.

Op strikerz kent iedereen iedereen, als je een naam heb die ze niet kenne, en je staat bovenaan of je doet iets vaags dan heb je direct gezeik.

Maar goed, jammer voor je en lame admin :)

GL op een andere server.

Verwijderd

Hehe, ik zeg niks. Maar ik kan je wel vertellen dat ik ook ervaring heb met de slijmdictatuur die daar heerst. Gegroet... Ben nooit gebanned hoor, maar ik heb gezien hoe de dingen daar gaan.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:58
Op zondag 16 december 2001 22:11 schreef NoordGestoord het volgende:
Ik zou zeggen, mail de admin, verkondig het desnoods op hun forum, maar waarom kom je hier kotsen?
Waarom niet :P

Daar is spielerij toch voor, en strikerz lijkt me erg veel met GOT te maken te hebben, zelfde instelling etc. :D

Topic gaat zo toch wel op slotje, want dit moet op strikerz forum.

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 22:08 schreef DJ Chicken het volgende:
Zo wat een trieste admins hiero zeg, khad perongeluk bij het connecten gelijk 1 teamkill, en hopsakeeee overal gebanned.

Lees de faq daar eens door. En je weet dat strikerz.net ook een eigen forum heeft he? |:(

En hoe kan je nou "per ongeluk" een teamkill bij connecten krijgen? Doe je heel netjes dan.. Een sorry was dan op z'n minst gepast op zo'n moment, Doe je dat niet... Ben je idd weg. Eigen schuld... Dikke bult.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:17
Ik vind het wel beterz dat ze op de server waar ik speel geen teamkills toe laten :P (dus dat je je medespelers niet kan neerknallen en je dus nooit per ongeluk je eigen ventje kan neerknallen :))

The devil is in the details.

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-01 22:03

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

lekker boeien allemaal als je niet wilt komen, kom dan niet

en aan de topic starter: der is nog niemand voor 1 TK gebanned, dat durf ik hier wel te zeggen dus heb je der paar gemaakt sterker nog ik weet ook zeker dat er ook waarschuwing is geweest die je dan ook genergeerd heb.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

dus dat FF uitstaat bedoel je..

Ik vind de admins op strikerz trouwens ook lame..

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op zondag 16 december 2001 22:29 schreef SithWarrior het volgende:
lekker boeien allemaal als je niet wilt komen, kom dan niet

en aan de topic starter: der is nog niemand voor 1 TK gebanned, dat durf ik hier wel te zeggen dus heb je der paar gemaakt sterker nog ik weet ook zeker dat er ook waarschuwing is geweest die je dan ook genergeerd heb.
pff toen ik een keer vlak nadat ik wegliep als CT een admin (turtle ofzo) per ongeluk knifede, hij had daarna nog 98 hp, ging ie al meteen janken 'wil je een ban?'

ik kan me er dus wel wat bij voorstellen

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-01 22:03

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

heb je ban gehad dan? nee omdat turtle ook weet dat je eerst waarschuwing geeft en pas bij 2 TK's of meer iemand banned.

en wat betreft FF aan ja idd als je der niet van houd moet je ergens anders spelen.

en dat de admins lame zijn pfff |:(

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• kNarf_
Op zondag 16 december 2001 22:33 schreef SithWarrior het volgende:
heb je ban gehad dan? nee omdat turtle ook weet dat je eerst waarschuwing geeft en pas bij 2 TK's of meer iemand banned.

en wat betreft FF aan ja idd als je der niet van houd moet je ergens anders spelen.

en dat de admins lame zijn pfff |:(
ben wel een keer gebanned toen ik nog geen seconde op de server had gespeeld. ik werd gekicked omdat meneer de admin moest spelen, ik zei er wat van en hoppa, ban .. }:O

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 22:08 schreef DJ Chicken het volgende:

als t toch zo'n trieste bedoeling is waar maak je je dan druk over ?

daaaag...

expres 1 TK = ban, en dat hoor je te weten...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op zondag 16 december 2001 22:35 schreef Frank128 het volgende:

[..]

ben wel een keer gebanned toen ik nog geen seconde op de server had gespeeld. ik werd gekicked omdat meneer de admin moest spelen, ik zei er wat van en hoppa, ban .. }:O
ja en dat deed ie lekker onder MIJN CD-key |:( en kan ik niet meer op die servers.. ik heb ze de situatie vriendelijk uitgelegd op hun forum maar topic werd gewoon geclosed.. arrogante sjakies :r

• kNarf_
Op zondag 16 december 2001 22:43 schreef rick_h het volgende:

[..]

ja en dat deed ie lekker onder MIJN CD-key |:( en kan ik niet meer op die servers.. ik heb ze de situatie vriendelijk uitgelegd op hun forum maar topic werd gewoon geclosed.. arrogante sjakies :r
heh kut man dat je niet op strikerz kan :P

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-02 11:06

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

ik moet toegeven dat het er streng aan toe gaat bij strikerz ja. maar wat doe je liever op strikerz of op wannadoo gamepoint enzovoorts spelen? tja voor mij de keus snel gemaakt. ik beheers me liever dan dan met alleen maar mongoolen TK'er te spelen.

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

Verwijderd

Ik was op Strikerz gebanned, omdat ik 3 kogels in een admin knalde toen de ronde was afgelopen. Meteen gezeik. Ik zei nog sorry, maar werd toch gebanned. Lame asses gewoon.

• Palomar
  • Niet online
Op zondag 16 december 2001 22:47 schreef Aico het volgende:
Ik was op Strikerz gebanned, omdat ik 3 kogels in een admin knalde toen de ronde was afgelopen. Meteen gezeik. Ik zei nog sorry, maar werd toch gebanned. Lame asses gewoon.
kijk dat vind ik nou niet kunnen :D >:) :P

• kNarf_
Op zondag 16 december 2001 22:46 schreef ZyMoTiC het volgende:
ik moet toegeven dat het er streng aan toe gaat bij strikerz ja. maar wat doe je liever op strikerz of op wannadoo gamepoint enzovoorts spelen? tja voor mij de keus snel gemaakt. ik beheers me liever dan dan met alleen maar mongoolen TK'er te spelen.
gevolg van die strenge regels is dat er alleen nog maar hyperintelligente n00bs (op een paar spelers na) spelen die wel al de regeltjes en wetjes uit hun kop kennen maar niet kunnen CS'en :P

ik zit ook bijna altijd in een k*tteam als ik op strikerz speel :o

• Palomar
  • Niet online
Op zondag 16 december 2001 22:45 schreef Frank128 het volgende:

[..]

heh kut man dat je niet op strikerz kan :P
ja ! :'( :'( >:) :P :D

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-02 13:10

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Tja,

Wat valt hierop te zeggen.. Je val niet alleen mijn collega admins op strikerz (jah, ik ben er ook admin) aan, je doet het ook nog op een forum waar zij niet eens allemaal komen. Verder heeft strikerz een eigen forum waar je op kan klagen.
Toch nog een paar dingen:

- in het begin met je knife lopen zwaaien: erg achterlijk en compleet gestoord dat je het doet, je hinderd je team ermee (TH), je schiet er _niets_ mee op. als het perongeluk gaat; prima, zeg je ff sorry en geen een admin zegt er wat van.
- Iemand, al dan niet express, teamkillen. Tja, FF is on, daar moet je rekening mee houden, als je zo'n n00b bent dat je het verschil niet kan zien dan hoor je nog niet op strikerz thuis, en mocht je perongeluk iemand afmaken, DAN ZEG JE SORRY.. hoop dat het doordringt :)

Iemand die ik zie teamkillen en die geen sorry zegt (ook al vraag ik/iemand anders erom) die kick ik. Dat jij dat lame vindt; mij een zorg, dan ga je maar ergens anders spelen, ik wil iig geen nare sfeer op de servers doordat iemand te goed/arrogant/beroerd is om even sorry te zeggen.

Ik sluit hem nu, als je er verder over wil discusieren (op een normale manier, geen rij kotsende smilies) dan ben je welkom op http://www.strikerz.net om erover op het forum te praten.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 22:47 schreef Aico het volgende:
Euh en dan vergeet je ff te melden dat je al drie keer gewaarschuwd was voor door teammies heen te schieten en dat je mij de huid volschold toen ik je gewoon netjes vroeg dat niet meer te doen. Maarja details details...

Op strikerz kun je tenminste lekker serieus cs-en zonder telkens gescheld over en weer of telkens geteamhurt. Er staat niet voor niks EXPRES TK = BAN (all bans are permanent) als je binnenkomt. Er wordt nooit iemand gebanned zonder eerst een waarschuwing dus alle mensen die hier een beetje aan het huilen zijn kunnen gewoon en niet lezen en niet luisteren. Een beleid is niet lame, elke server heeft gewoon zijn eigen beleid en als je het ergens niet bevalt ga je toch gewoon ergens anders spelen en als je ondanks waarschuwingen gaat lopen zieken krijg je een ban aan je broek SIM-PEL.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.