Toon posts:

Pedestrians voor Carmageddon 2?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is daar een editor voor, en kun je misschien ergens andere pedestrians downloaden?

Scooters, brommers en fietsers en zo? Ook zoek ik wat levels die wat nederlandser zijn.

Ja, ik heb vrijwel alle sites al afgezocht maar kan zijn dat iemand wat leuks heeft en ff ergens online kan planten? :P

Alvast bedankt!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-01 09:45
is denk ik niet veel voor te vinden.
hebbie de gamspy sites al gehad.
hij zal vast wel op www.actionplanet.com staan

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Bedoel je niet 3D Action Planet? :)
Maar daar is weinig te vinden over Carmageddon 2, misschien moet je Fileplanet even proberen.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-01 09:45
dat zeg ik :) gamma

Bier, Whiskey en Metal!!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik denk dat je ff op "pedestrian patch" moet zoeken, die was er wel geloof ik. Pin me er niet op vast, ik heb het spel zelf nooit echt gespeeld.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Fileplanet al wel gezien ja, maar moet je daar niet voor betalen? Hij vroeg me destijds om een credit card en zo.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:03

Exterazzo

Qeasy

Op maandag 17 december 2001 00:56 schreef Commodore64 het volgende:
Fileplanet al wel gezien ja, maar moet je daar niet voor betalen? Hij vroeg me destijds om een credit card en zo.
nee, je moet ff reggen by gamespy geloof ik, iig ik heb da ook gedaan en heb geen creditcard gegevens moeten invullen.

Audentia

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:29 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 07:59 schreef Exterazzo het volgende:

[..]

nee, je moet ff reggen by gamespy geloof ik, iig ik heb da ook gedaan en heb geen creditcard gegevens moeten invullen.
Thnx! (Ook aan die andere poster.) :)
Pagina: 1