Ik vroeg me af wat zoal de ombouw plannen waren. Zijn jullie er al mee bezig? ik ben benieuwd en nieuwsgierig.
Bijna alle hardware is er, volgens mij misten de CPU's nog..
En die twee CPU's heb ik vandaag van AMD binnen gekregen
.
2x800MHz
2x800MHz
Hmm lekker, weer een stapje dichterbij
Gekregen ja. Die twee procs worden gesponsord door AMD.
De hardware is bijna binnen dus dan kan er eindelijk geconfigged gaan worden.
De hardware is bijna binnen dus dan kan er eindelijk geconfigged gaan worden.
Gaaf! En hoe lang gaat dat configueren ongeveer duren? En wat gaat het voor consequenties hebben? Searchfunctie(please)?
Jag
Jag
Weinig consequenties volgens mij. Alleen draait de hele zooi dan in nederland. En op 2 ipv 1 server. 
die searchfunctie komt pas weer als we overstappen op het php-forum. De search functie van UBB geeft een beetje een asociale load, dat blijft ie ook wel doen op die Athlon.
En hoe lang dat configgen duurt, ligt eraan hoeveel tijd de server-admins overhebben.
die searchfunctie komt pas weer als we overstappen op het php-forum. De search functie van UBB geeft een beetje een asociale load, dat blijft ie ook wel doen op die Athlon.
En hoe lang dat configgen duurt, ligt eraan hoeveel tijd de server-admins overhebben.
De webserver krijgt maar 512MB en dat is een beetje weinig voor de search functie.
Als het PHP forum gaat draaien wordt het wel erg leuk, dan is er een dedicated database server met 384Meg en 800 megahertzen onder z'n kont, dus dat gaat erg snel worden
.
Als het PHP forum gaat draaien wordt het wel erg leuk, dan is er een dedicated database server met 384Meg en 800 megahertzen onder z'n kont, dus dat gaat erg snel worden
Das erg mooi.. er wordt dus aan gewerkt..
Ik kan bijna niet wachten tot het klaar is 
Aleen hoop ik dat alles in een keer gaat draaien, zal waarschijnlijk wel niet, ik weet hoe veel werk het is om een server goed te configureren.
*The Ghost is afwachtend.
Aleen hoop ik dat alles in een keer gaat draaien, zal waarschijnlijk wel niet, ik weet hoe veel werk het is om een server goed te configureren.
*The Ghost is afwachtend.
The Ghost
Verwijderd
Het zal wel wat makkelijker gaan nu Femme (en waarschijnlijk nog wat anderen) er zelf bijkunnen, in plaats van afhankelijk te zijn van Rackspace Support en Telnet
.
Owja, 2 x Athlon 800 = 1536 blokjes per dag
.
Owja, 2 x Athlon 800 = 1536 blokjes per dag
Jaaah.... Femme houdt wel van gemakkelijk. Als de twee sysadmins die een paar maanden lang voor em hebben liggen pezen tot diep in de nacht om die wrakke rekspees server in de lucht te houden eisen gaan stellen (zo af en toe eens communicatie van meer dan drie regels in de chat bijvoorbeeld) worden ze net zo gemakkelijk de deur uitgewerkt en ingewisseld voor iemand anders die minder eisen stelt....
Niet dus...Het zal wel wat makkelijker gaan nu Femme (en waarschijnlijk nog wat anderen) er zelf bijkunnen,
Bron VuurwerkDe serverruimte wordt alleen door VuurWerk en Versatel gebruikt. De ruimte is dan ook niet, zoals bij zoveel van onze collega providers wel het geval is, toegankelijk voor derden.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
t'is niet echt netjes nee van Femme om Jeroen (die er echt veel tijd ingestoken heeft!!) zomaar te dumpen. 
Ik heb niets tegen Femme hoor maar sta in dit geval toch echt aan Jeroen z'n kant...
Ik heb niets tegen Femme hoor maar sta in dit geval toch echt aan Jeroen z'n kant...
En toch is dit niet de plek om dat te bespreken.
Rick-->
Waarom niet dan? Is dit ineens geheime info?
Waarom deed je dan ook zo blij mee met Niels afkraken?
Waarom niet dan? Is dit ineens geheime info?
Waarom deed je dan ook zo blij mee met Niels afkraken?
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Hmmm Jeroen doet dan ook niet mee zo te zien: http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Categorie=About+us
Revolution: Omdat we nog steeds op de oude server draaien. En hij zal hier ook (als hij dat wilt tenminste) gewoon blijven adminnen...
Marowi: Omdat de organisatie van tweakers.net jou geen hol aangaat.
PCDealer: Die heeft ie gewoon niet ingevuld
Marowi: Omdat de organisatie van tweakers.net jou geen hol aangaat.
PCDealer: Die heeft ie gewoon niet ingevuld
Kom zeg... zo makkelijk laat ik me niet de mond snoeren... Ik vind dat Femme zijn verantwoordelijkheden op schandelijke wijze heeft ontlopen en nog steeds ontloopt, en dat andere mensen dat best mogen weten.
Klinkt alsof het om staatsgeheimen gaatMarowi: Omdat de organisatie van tweakers.net jou geen hol aangaat.
Wat gebeurt daar toch allemaal bij Tweakers,,, zouden ze banden hebben met de CIA... de KGB...
Lijkt me niet handig om een grotere afstand tot het publiek te nemen, volgens mij is de persoonlijke touch toch iets wat Tweakers.net juist zo aantrekkelijk maakt..
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Is ook 100% waar. Maar er moet wel ergens een grens getrokken worden. Anders kunnen we net zo goed alle php files en zut hier op het forum zetten. Hoe de hele organisatie op tweakers.net inelkaar steekt is niet voor de gemiddelde bezoeker interessant. En als er "spanningen" ontstaan tussen verschillende medewerkers dan vind ik dat dat via email opgelost moet worden, en niet via een openbaar medium als het forum. Dat vind ik geen stijl. Ik sta wat betreft "actie" wel aan meloentjes kant, maar dat wilt niet zeggen dat ik het er mee eens ben dat dit soort dingen op het forum gezet worden. Overigens heb ik ook niet deze thread gesloten, waar ik al meerdere malen van "beschuldigd" ben.Lijkt me niet handig om een grotere afstand tot het publiek te nemen, volgens mij is de persoonlijke touch toch iets wat Tweakers.net juist zo aantrekkelijk maakt..
Rick: ik ben het in principe met je eens. maar jij weet ook dat Femme over deze hele kwestie zijn schouders ophaalt en rustig met jou als admin verder gaat. En dat pik ik niet, daarom hang ik de vuile was buiten.
--update. de gesprekken zijn hervat.
--update. de gesprekken zijn hervat.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()