Loze topics

Pagina: 1
Acties:

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
De laatste tijd wordt 'Stuffis Generalis' echt volledig overspoeld door topics als "Waar komt de twieker vandaan?", "Wat voor horloge heeft de tweaker?", "Wat doet de tweaker 's ochtends op zijn brood?" etc... Dit is eigenlijk best wel vervelend. Kunnen jullie hier misschien iets aan doen? Die threads closen? Een forum "Tweakers over tweakers" maken? Een topicje schrijven of ze 't alsjeblieft niet meer willen doen? Ik ben zeker niet de enige die dit stoort...

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

idd, ik geef die jongen helemaal gelijk

Verwijderd

Volgens mij is de discussie hier al vaker geweest.

Als je je eraan ergert, waarom reageer je dan in die topics?

Gewoon niet lezen = niet reageren = niets aan de hand. Gezien het aantal posts in dit soort topics, willen de meeste wel reageren.

Verwijderd

Ik heb er ook geen last van.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-02 16:20

Sharky

Skamn Dippy!

de enige die er mee zit is jij zelf, er zijn ook topics die in oninteressant vind en die lees ik dan ook niet. eigenlijk zijn die topics best interessant en lollig soms

This too shall pass

Verwijderd

mja... Lord Daemon replied eerst in de thread dat de thread zo kut is... en later replied ie nog een paar keer... da's dan toch DOM?!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:23

Jag

Soms zijn ze inderdaad wel lollig, maar soms ook echt extreem onzinnig. Ik lees er dan inderdaad overheen, maar jullie vinden het ook vervelend als er een topic over een internet onderwerp in stuffis generalis komt te staan, toch? Het maakt mij niet zoveel uit die onzinnige topics, maar aan de andere kant zou ik het wel relaxed vinden als die ergens anders zouden komen te staan (ander forum).

Jag
Pagina: 1