[WC] Wat voor slang heeft de watertweakers zoal?

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Zie topic dus?

Ik heb zelf van die mooie gezien. Zit op een rugspuit. 10 mm binnenmaat. dubbele wanden rubber met bewapening. Wel zwart dus je kan er niet doorheen kijken. Past precies op mijn tules, knikt veel minder snel als siliconen slang of wat dan ook.

Dus ook ff de maten enzo erbij zetten.

Verwijderd

Standaard cheap ass gewapend tuinslang. groen. zo standaard als het maar kan. 10mm binnen wand schat ik. maar weet het niet exact. Knikt niet eens zo heel snel, en is vrij stevig.

Ik wil nog overstappen op van die gasleiding slang. Zeg maar dat oersterke spul dat je voor gastanks wel gebruikt. (kleine gastankjes)

Ik weet het nog niet zeker. in iedergeval sterker slang dan dit. evt doorzichtig maar das geen eis.

• Selfdefence
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-01-2022
Blanke doorzichtige slang, 12mm binnendiameter, witte wapening.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 15:35
had altijd siliconenslang, of goedkoop slang voor buiten van de dierenspeciaal zaak

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Torsina A+ staat erop. 1/2"(12,5mm)binnenmaat. Dit ding is anti-alg, non-toxic, guarenteed flow, Cadmium free, Barium free,Four seasons en no folds. Is bijna hetzelfde als de Tricoflex(de oc-shop verkocht die vroeger).

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-05 12:15

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Me heeft nog geen slangen, maar ben van plan om gewoon 10 mm siliconenslang te halen...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Waar halen jullie die siliconen slang dan, ik ben er iig ook wel in geinteresseerd, ik heb nu standaard groene vijverslang :(

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• GreenPictures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-12-2021

GreenPictures

Feestgraaf

12mm buitenmaat
10mm binnenmaat
12 mtr lang
Siliconen

bij de HornBach in Tilburg, 2,- de meter

Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-03 13:56
GVD vies ventje :r , je hebt helemaal niks met "men slang" te maken, getverderrie ;)

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 22:42 schreef TD-DMZ het volgende:
Waar halen jullie die siliconen slang dan, ik ben er iig ook wel in geinteresseerd, ik heb nu standaard groene vijverslang :(
Hier kun je siliconen slang bestellen maar dat wist je al... :?

Verwijderd

doorzichtige tuinslang van de karwei... niet gewapend..

wordt vandeweek vervangen door koperen 12mm buis op de delen die niet gebogen hoeven te worden

radiatuer--->reservoir

enz.

• schizofreen
  • Laatst online: 14-05 11:30

schizofreen

ik & jij

Op zondag 16 december 2001 22:42 schreef TD-DMZ het volgende:
ja idd,

zijn er ook "gewone" winkels waar je deze kan kopen?

liefts omgeving Enschede of Eindhoven

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Verwijderd

Gewoon plain and simpel groene slang bij de dieren/aquarium speciaalzaak gehaald waar ook m`n pomp vandaan komt.

10mm inw/12mm uitw.

Verwijderd

Weet niet precies of dit siliconenslang is. Is in ieder geval best wel sterk maar toch heel goed buigbaar (knikken krijg je er niet zomaar in).

3/8" (dus 9,525mm) :)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:12

Epsilon

Op zondag 16 december 2001 22:57 schreef Tranced het volgende:
12mm buitenmaat
10mm binnenmaat
12 mtr lang
Siliconen

bij de HornBach in Tilburg, 2,- de meter
nope
is pvc slang
ik woon ook n tilburg en ben ook allang daar gaan kijken
dit is pcv slang :)
Sileconen is nog veel soepeler

Ik wil dezelfde slang gebruiken dus ik weet waar ik over praat :)

Verwijderd

Compressor slang gewapend...

kan lekker korte bochten buigen, knikt absoluut niet! goed tegen warmte en is maar iets van 4,50 - 5,00 de meter!

Past precies bij de thules van mijn maze 2-2 blokje...

• RUXperienced
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06-2024
Gewoon groene tuinslang oid. met een binnendiameter van 12mm. Ik heb ook nog wat mooie slang van de OC-Shop, maar die bleek opeens een binnendiam van 10 mm te hebben (OC-Shop bedankt |:( ).
Dus al iemand nog op zoek is naar 2 meter siliconenslang met een binnendiam van 10 mm....

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Toch lang niet iedereen die siliconen slang kan vinden.

Maar ik heb zelf zitten denken. Waarom wil je eigenlijk siliconen slang. Er zijn veel betere slangen ivm knikken enzo. Ik heb gehoord dat ze zich ook nog redelijk aan laten tasten door waterwetter en antivries enzo. Doorzichtige slangen zijn compressor slang ook.

Waarom wil de tweakert siliconenslang: Ik denk omdat iedereen siliconen slang wil.

Verwijderd

Gewone slang van de praxis, maar die geeft knikken, dus neem sileconenslang of gebruik buigstukjes. Moet ik ook nog doen, maar is er door tijdgebrek niet van gekomen. Voor pics zie www.hollandrules.nl (zie sig) en kijk onder waterkoeling.

• Demo
  • Laatst online: 14-05 12:15

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op maandag 17 december 2001 15:49 schreef roedie het volgende:
Waarom wil de tweakert siliconenslang: Ik denk omdat iedereen siliconen slang wil.
Het klinkt stoer...

Ik liep trouwens net het magazijn van mijn vader eens door en wat zag ik daar... een meter of 3 gewapende, doorzichtige Atlas Copco-compressorslang 8-) Die is ie nu dus kwijt >:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 16:38 schreef Demoniac het volgende:

[..]

Het klinkt stoer...

Ik liep trouwens net het magazijn van mijn vader eens door en wat zag ik daar... een meter of 3 gewapende, doorzichtige Atlas Copco-compressorslang 8-) Die is ie nu dus kwijt >:)
haha :-) goedzo!! iets anders hoef jij dus echt niet meer :-)!!!
Pagina: 1