Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Verwijderd
Muis is dan een trackball.. en het toetsenbord is zwart!
zie www.mycom.nl
zie er beter uit dan dat Lenco-ding, is beter van kwaliteit (schijnt enorm goed te zijn heb ik gehoord) en tis nog veel goedkoper ook!
Die Lenco heeft trouwens geen muis erop, wel een ps/2-poort. die bij Mycom heeft dus een trackball.
Verwijderd
Verwijderd
Impulse KB-9820 (Wireless)Op zondag 16 december 2001 21:37 schreef SuB het volgende:
voor mij divx bak die wil ik een draadloos kb met ingebouwde muis.. Weet iemand er 1? liefst zwart
draadloos toetsenbord met muis, zwart & laptopstyle, zelf heb ik zo eentje, en ik ben er SUPER-content van !!
ik kan het je leveren voor 2500 Fr
Op maandag 17 december 2001 02:19 schreef Joske-X- het volgende:
[..]
Impulse KB-9820 (Wireless)
draadloos toetsenbord met muis, zwart & laptopstyle, zelf heb ik zo eentje, en ik ben er SUPER-content van !!
Hey, weet jij niet wat er over een dag of 14 gebeurd?
idd, de Euro komt! Dus reken het ff om voor ons ^^
Verwijderd
PlaatjeOp maandag 17 december 2001 02:19 schreef Joske-X- het volgende:
[..]
Impulse KB-9820 (Wireless)

btw, bij http://multisystems.be/products6.htm issie 1880 BEF / 46,61 EURO
Verwijderd
inderdaad, dat is em, maar voor die prijs kan ik hem mischien ook bemachtigen ergens anders (2500 was eerste beste prijs die ik tegenkwam)Op maandag 17 december 2001 02:28 schreef Zotty het volgende:
[..]
Plaatje
[afbeelding]
btw, bij http://multisystems.be/products6.htm issie 1880 BEF / 46,61 EURO
Forza Mucca!
Verwijderd
Iemand die evt door een tweakje het wel gelukt is...(misschien in het register?)
Van Zeeland dan misschien ??
maar dat is azerty. als het qwerty was zou ik geinstreseert zijn.Op maandag 17 december 2001 02:51 schreef Joske-X- het volgende:
[..]
inderdaad, dat is em, maar voor die prijs kan ik hem mischien ook bemachtigen ergens anders (2500 was eerste beste prijs die ik tegenkwam)
http://www.silitek.com/keyboards/sk-7100.htm
Deze gebruik ik zelf o.a. voor het doel wat jij voor ogen hebt. Ook gamen gaat erg goed vanaf zo'n 5 meter Deze is IR wat (bij mij) een groter bereik heeft dan de RF van bijvoorbeeld de Logitech Cordless serie.
RF wordt snel gestoord door andere apparatuur in de directe omgeving van de ontvanger. IR hoef je alleen maar een beetje te richten, de kijkhoek van de 7100 is erg groot.
Voordeel van IR is dat je ook commando's kan leren aan een programmeerbare afstandbediening zoals een Philips Pronto. Dit is in een HomeTheater ideaal!
Verwijderd
Yep, die heb ik ook. Hij is dan wel IR, maar je hoeft 'm (haast) niet te richten & z'n batterij-verbruik is behoorlijk zuinig. Ik heb 'm nu al zo'n 4 maanden & heb ze nog niet hoeven te vervangenOp maandag 17 december 2001 02:09 schreef Zotty het volgende:
Arrowana (ofzoiets) heeft er ook 1. En het is niet eens een superlelijk ding (VEEL mooier dan die Lenco)Koste op de HCC iets van 125 piek.
Verwijderd
Deze wordt (werd) dus ook onder de merknaam Arrowana geleverd (die ik dus heb) & is zoals ik al eerder vermelde 'n perfekt k/b.Op maandag 17 december 2001 15:01 schreef chielepiel het volgende:
Probeer hier eens:
Deze gebruik ik zelf o.a. voor het doel wat jij voor ogen hebt. Ook gamen gaat erg goed vanaf zo'n 5 meter Deze is IR wat (bij mij) een groter bereik heeft dan de RF van bijvoorbeeld de Logitech Cordless serie.
RF wordt snel gestoord door andere apparatuur in de directe omgeving van de ontvanger. IR hoef je alleen maar een beetje te richten, de kijkhoek van de 7100 is erg groot.
Voordeel van IR is dat je ook commando's kan leren aan een programmeerbare afstandbediening zoals een Philips Pronto. Dit is in een HomeTheater ideaal!
Die van mij is gestickerd door LiteON, jeweetwel die van die cheapo brandertjesOp maandag 17 december 2001 17:19 schreef DaMan het volgende:
[..]
Deze wordt (werd) dus ook onder de merknaam Arrowana geleverd (die ik dus heb) & is zoals ik al eerder vermelde 'n perfekt k/b.
Ken meerdere mensen met zo'n keyboard (ook wel Airboard genoemd in USA), allemaal tevreden!
Verwijderd
Dat is dus dezelfde die ik in mijn post noemde... Die zijn te koop bij Mycom voor F75,- ofzo dacht ikOp maandag 17 december 2001 15:01 schreef chielepiel het volgende:
Probeer hier eens:
en hij kost f 75 bij my com ipv de 125 op de beurs ik heb hem btw 2e hands voor f 40Op maandag 17 december 2001 17:19 schreef DaMan het volgende:
[..]
Deze wordt (werd) dus ook onder de merknaam Arrowana geleverd (die ik dus heb) & is zoals ik al eerder vermelde 'n perfekt k/b.
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
Op maandag 17 december 2001 17:36 schreef Microsoft het volgende:
[..]
Dat is dus dezelfde die ik in mijn post noemde... Die zijn te koop bij Mycom voor F75,- ofzo dacht ik
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Ja zekers! De muis (geen trackball maar een soort tepel of superklitjeOp dinsdag 18 december 2001 00:17 schreef SuB het volgende:
en werkt dat ding ook in xp? mijn keyboard met ingebouwde muis voor 2e pc doet het namelijk niet op een xp bx bak
Er zitten gewoon twee ps/2 connectoren aan de ontvanger vast, dus je computer weet niet beter dat er gewoon een ps/2 keyboard en muis aan hangt. Deze heb ik ook nog eens een paar meter verlengd, wat goed blijft werken.