Jongens ik weet het niet hoor maar ik word er schijt ziek van dat eerst www.computer-online.nl ofzo de design en vormgeving van tweakers jat en nu ook nog eens iemand internetplaza.nl heeft opgericht!
Misschien dat [nielsonline] dit kan verklaren?InternetPlaza.nl is een initiatief van Ron Zwalve (sales & marketing)
en Niels de Koning (Webdesign & scripting)
Zelfs de grote letters van de naam Linkplaza zijn hetzelfde.

Heel hard rippen noem je dat toch?
Valt me nog mee dat er geen dropdownmenuutjes inzitten.
Kaj.
Heel hard rippen noem je dat toch?
Valt me nog mee dat er geen dropdownmenuutjes inzitten.
Kaj.
Verwijderd
hehehe... maar de style sheets zijn bij het kopieren (gelukkig) niet goed meegekomen. De layers van de Update Tracker (origineel bedacht) zien er behoorlijk vern**kt uit. Wat jammer nou....
Ze jatten het, alleen het is gewoon NOG slechter!! Als je dan iets jat brenge er dan verbeteringen in aan of zo.
Damn
Damn
Verwijderd
sorry hoor, maar dit is dus gewoon VETTE rip....dan noemen jullie cdfreaks.com rip (die hebben tenminste beetje eigen layout, eneige geripte is de vedeling)Het ziet er idd redelijk herkenbaar uit
dit is boven een stukje hardware, rechtboven menuutje
dan links update tracker, en recht de teskt >>> VETTE RIP
Verwijderd
HertogJan: _nog_ slechter? Wat bedoel je daarmee? Als Tweakers.net je niet bevalt dan moet je hier ook niet komen.
Agarh wat is dit zielig zeg...
en die Nielsonline is helemaal triest, wat een kutjoch...
dit is gewoon regelrecht RIPPEN, dit is echt het meest zielige wat er is...
en die Nielsonline is helemaal triest, wat een kutjoch...
dit is gewoon regelrecht RIPPEN, dit is echt het meest zielige wat er is...
Nielsonline kutjoch?
Heb je daar nog meer redenen voor dan deze ene?
Heb je daar nog meer redenen voor dan deze ene?
Als iemand op deze manier geld verdient en er ook nog eens onderzet dat het zijn design is, vind ik dat genoeg redenen om hem een kutjoch te noemen.
Sorry ik moet echt kotsen van dat soort lui, ik kan er gewoon niet tegen, dat is echt een zielige streek
Sorry ik moet echt kotsen van dat soort lui, ik kan er gewoon niet tegen, dat is echt een zielige streek
/me gaat nog eens ff een keer kijken hoe erg het wel niet is.....hold on...
done...
Ok ok, het is wel errug met digen als update trekker en daarboven die links (van Fok) etc etc. Het is dat hij er geld voor krijgt dat het erg is. Maarre ik zie hem ook niet meer hier? Het WAS toch een actieve poster?
done...
Ok ok, het is wel errug met digen als update trekker en daarboven die links (van Fok) etc etc. Het is dat hij er geld voor krijgt dat het erg is. Maarre ik zie hem ook niet meer hier? Het WAS toch een actieve poster?
Zijn trouwens ook vreselijk achter en te duur met hun HP printers.....
Verwijderd
1) Ik krijg er niet voor betaald
2) Er wordt gewerkt aan een nieuw design, wat ik zelf er al mooier uit vindt zien en niet op tweakers lijken. Ik kan het nog niet laten zien, want ik moet dat nog bespreken (morgen middag ga ik het er met de ander over hebben)
Dit design gaat dus weg, maar zeker ernstig ge-edit worden.
Ik dacht trouwens dat het wel mee zou vallen, dat blijkt dus niet zo, en zo voel ik me ook niet erg prettig..
(edited 13-04-2000).]
2) Er wordt gewerkt aan een nieuw design, wat ik zelf er al mooier uit vindt zien en niet op tweakers lijken. Ik kan het nog niet laten zien, want ik moet dat nog bespreken (morgen middag ga ik het er met de ander over hebben)
Dit design gaat dus weg, maar zeker ernstig ge-edit worden.
Ik dacht trouwens dat het wel mee zou vallen, dat blijkt dus niet zo, en zo voel ik me ook niet erg prettig..
(edited 13-04-2000).]
Hmm als dat zo gaat dan heb ik wel werk voor je, als je toch niets voor zo'n complete pagina vraagt, kom morgen maar op sollicitatiegesprek (ik edit dat kutjoch er wel ffies uit
).
Maar serieus, ik kan me niet voorstellen dat jij er niet voor betaald krijgt, je bent gek als je zoiets gaat maken (er zitten best heel wat uurtjes in volgens mij, je zet zoiets niet in 1 weekje in elkaar als je ook nog school doet) en er niets voor vraagt/krijgt.
Verder vind ik heel die site wel heel erg veel weg hebben van Tweakers.net, kan me ook haast niet voorstellen dat jij het wel mee vind vallen...
Verzin eens iets orgineels man... ik vind het gewoon lame om met hetzelfde aan te komen
Maar serieus, ik kan me niet voorstellen dat jij er niet voor betaald krijgt, je bent gek als je zoiets gaat maken (er zitten best heel wat uurtjes in volgens mij, je zet zoiets niet in 1 weekje in elkaar als je ook nog school doet) en er niets voor vraagt/krijgt.
Verder vind ik heel die site wel heel erg veel weg hebben van Tweakers.net, kan me ook haast niet voorstellen dat jij het wel mee vind vallen...
Verzin eens iets orgineels man... ik vind het gewoon lame om met hetzelfde aan te komen
Verwijderd
Ik krijg er niet voor betaald omdat het o.a. een initiatief is van mij.
En het nieuwe design is wel aardig orgineel dacht ik zo.. valt niet veel op aan te melden -oud designtje wat ik nog liggen, maar wel mooi-
En het nieuwe design is wel aardig orgineel dacht ik zo.. valt niet veel op aan te melden -oud designtje wat ik nog liggen, maar wel mooi-
Jah.. nu lijkt ie niet meer op tweakers.net maar op fokzine.net. Wat een verbetering zeg. Wees eens creatief.
Niet om het een of ander hoor, maar die opmerking komt op zijn minst wat vreemd op me over... Als ik het verhaal zo volg, heb je dus snel iets in elkaar geflanst om aan wat anders te werken terwijl de site online kan, om vervolgens met een oud ontwerpje dat je al had liggen als eind resultaat op de plank te leggen.
In die tussentijd jat je een ontwerp wat door Webmagix is gemaakt, en zet er keihard je eigen naam onder.... Ik weet niet wie je opdracht gevers over het algemeen zijn, maar het idee alleen al dat je ze opscheept met een dergelijk gejatte opzet (inclusief de tracker en weet ik wat allemaal meer) zou me niet bepaald tot jouw werk aantrekken.
Ontwepen zegt met is vaak al 70% copieren van technieken, 10% eigen kennis en 20% inventiviteit. In jouw geval zou ik denken aan 145% kopieren 5% kennis en -50% inventiviteit... denk er eens over na, is dit echt waar jij van droomt? in de wereld staan als een mislukte naaper? want face it, je hebt zelfs het kopieren waardeloos uitgevoerd.
In die tussentijd jat je een ontwerp wat door Webmagix is gemaakt, en zet er keihard je eigen naam onder.... Ik weet niet wie je opdracht gevers over het algemeen zijn, maar het idee alleen al dat je ze opscheept met een dergelijk gejatte opzet (inclusief de tracker en weet ik wat allemaal meer) zou me niet bepaald tot jouw werk aantrekken.
Ontwepen zegt met is vaak al 70% copieren van technieken, 10% eigen kennis en 20% inventiviteit. In jouw geval zou ik denken aan 145% kopieren 5% kennis en -50% inventiviteit... denk er eens over na, is dit echt waar jij van droomt? in de wereld staan als een mislukte naaper? want face it, je hebt zelfs het kopieren waardeloos uitgevoerd.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
OK ik kwam net wat lomp over, maar ik ben het volledig eens met Firefox. Ik kan hier zelf _ongelofelijk_ kwaad over worden, ik vind het echt heel zielig (heb het zelf ook wel eens meegemaakt).
Het is gewoon ongelofelijk zielig wat je hebt gedaan, en dan ook nog eens ontkennen dat het op Tweakers.net/Fokzine.net lijkt...
Verder kan ik me volledig aansluiten bij bovenstaande reactie (kan alles wel dubbel typen maar heeft weinig zin
).
Het is gewoon ongelofelijk zielig wat je hebt gedaan, en dan ook nog eens ontkennen dat het op Tweakers.net/Fokzine.net lijkt...
Verder kan ik me volledig aansluiten bij bovenstaande reactie (kan alles wel dubbel typen maar heeft weinig zin
Ik vind jullie reakties behoorlijk triest, hij geeft aan dat hij het zich behoorlijk aantrekt, en toch blijven jullie hem afzeiken.
Geef eens wat opbouwende kritiek inplaats van dit simpele geouwehoer van het lijkt op....
Net of Tweakers zo origineel is.
Geef eens wat opbouwende kritiek inplaats van dit simpele geouwehoer van het lijkt op....
Net of Tweakers zo origineel is.
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
ook een puntje marowi:
pricewatch
shop survey
reakties
Allemaal stuk voor stuk overgenomen van andere (hardware-)sites. Geeftie ook toe btw, maar het blijft overgenomen.
En dit is volledig te vergelijken! aangezien de code verder niet is gekopieerd. Alleen het idee.
pricewatch
shop survey
reakties
Allemaal stuk voor stuk overgenomen van andere (hardware-)sites. Geeftie ook toe btw, maar het blijft overgenomen.
En dit is volledig te vergelijken! aangezien de code verder niet is gekopieerd. Alleen het idee.
Ja zo kan ik het ook wel goedpraten, ondertussen een idee 'gebruiken', en zo bezoekers (en adverteerders) trekken, en op een forum zeggen 'dat je je niet prettig voelt met zulke reacties'.
Dat had hij zich ook kunnen bedenken toen hij in Photoshop/HTML bezig was...
Zoals jij het nu zegt:
ik kopieer een site/het idee van een site, op het forum van die site wordt een reactie geplaatst dat er een kopie gesignaleerd is... ik zeg 'dat ik me niet prettig voel bij het idee' en kan ondertussen wel lekker verdergaan met die site.
Als hij het zich inderdaad 'zo aantrekt' dan had hij die site offline moeten gooien.
Maar hij haalt de reacties die geplaatst zijn eruit (heel het reactiesysteem heeft ie eruit gegooit)... want stel je voor dat 'zijn bezoekers' erachter zouden komen dat de site gejat zou zijn.
Verder vind ik de combinatie:
- Eerst hier minstens 20 threads aanmaken over PHP, waar hij elke keer netjes antwoord op kreeg,
- Vervolgens een site bouwen met hetzelfde idee als tweakers.net erachter gebruiken,
- Dan hier zeggen dat wij gelijk hebben en de site lekker online laten...
Sorry maar wat voor opbouwende kritiek verwacht je dan nog?
Dat had hij zich ook kunnen bedenken toen hij in Photoshop/HTML bezig was...
Zoals jij het nu zegt:
ik kopieer een site/het idee van een site, op het forum van die site wordt een reactie geplaatst dat er een kopie gesignaleerd is... ik zeg 'dat ik me niet prettig voel bij het idee' en kan ondertussen wel lekker verdergaan met die site.
Als hij het zich inderdaad 'zo aantrekt' dan had hij die site offline moeten gooien.
Maar hij haalt de reacties die geplaatst zijn eruit (heel het reactiesysteem heeft ie eruit gegooit)... want stel je voor dat 'zijn bezoekers' erachter zouden komen dat de site gejat zou zijn.
Verder vind ik de combinatie:
- Eerst hier minstens 20 threads aanmaken over PHP, waar hij elke keer netjes antwoord op kreeg,
- Vervolgens een site bouwen met hetzelfde idee als tweakers.net erachter gebruiken,
- Dan hier zeggen dat wij gelijk hebben en de site lekker online laten...
Sorry maar wat voor opbouwende kritiek verwacht je dan nog?
Onno--> Kopieren is triest? geldt dit dan ook voor T.net?
Tom--> Is idd flauw, maar geeft wel aan dat ie er mee bezig is.
Waarom heeft iedereen hier (op uitzonderingen na) toch altijd de behoefte om Tweakers.net toch altijd te verdegigen?
Dat deze site voor nederlandse begrippen uniek is (laatste tijd steeds minder trouwens zie b.v. alle Nina Brink crap(zie webwereld.nl)) wil niet zeggen dat deze site origineel is (zoals config al aangeeft).
Dropdowns zagen we b.v. al veel eerder op microsoft.com (ja, je leest het goed), reactiesysteem is een regelrechte rip van /. , pricewatch is een id van anandtech en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Wat ik wil zeggen: wat is een rip van wat? Als je alles bekijkt is elke site een rip van een andere.
Tom--> Is idd flauw, maar geeft wel aan dat ie er mee bezig is.
Waarom heeft iedereen hier (op uitzonderingen na) toch altijd de behoefte om Tweakers.net toch altijd te verdegigen?
Dat deze site voor nederlandse begrippen uniek is (laatste tijd steeds minder trouwens zie b.v. alle Nina Brink crap(zie webwereld.nl)) wil niet zeggen dat deze site origineel is (zoals config al aangeeft).
Dropdowns zagen we b.v. al veel eerder op microsoft.com (ja, je leest het goed), reactiesysteem is een regelrechte rip van /. , pricewatch is een id van anandtech en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Wat ik wil zeggen: wat is een rip van wat? Als je alles bekijkt is elke site een rip van een andere.
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Verwijderd
TOM,
"Maar hij haalt de reacties die geplaatst zijn eruit (heel het reactiesysteem heeft ie eruit gegooit)... want stel je voor dat 'zijn bezoekers' erachter zouden komen dat de site gejat zou zijn."
dan heeft ie het reactiesysteem zeker weer teruggezet want ik zie gewoon een reactiesysteem op de site
verder heb ik er ook een gloedhekel aan om sites gekopieerd te zien worden BAH
begrijp me niet verkeerd, kijk als iemand een reactiesysteem op zijn site zet vind ik daar niets mis mee, maar een complete layout te rippen vind ik minder (lees zielig) ik zie de lol van sites designen trouwens ook niet in als je ze kopieerd. tis juist de uitdaging om zelf iets supergaafs te designen.
"Maar hij haalt de reacties die geplaatst zijn eruit (heel het reactiesysteem heeft ie eruit gegooit)... want stel je voor dat 'zijn bezoekers' erachter zouden komen dat de site gejat zou zijn."
dan heeft ie het reactiesysteem zeker weer teruggezet want ik zie gewoon een reactiesysteem op de site
verder heb ik er ook een gloedhekel aan om sites gekopieerd te zien worden BAH
begrijp me niet verkeerd, kijk als iemand een reactiesysteem op zijn site zet vind ik daar niets mis mee, maar een complete layout te rippen vind ik minder (lees zielig) ik zie de lol van sites designen trouwens ook niet in als je ze kopieerd. tis juist de uitdaging om zelf iets supergaafs te designen.
Je kon eerst ook reageren op het frontpage bericht "Hallo, leuk dat je komt aanwaaien bij InternetPlaza.nl", en daar stonden niet heel erg positieve reakties.dan heeft ie het reactiesysteem zeker weer teruggezet want ik zie gewoon een reactiesysteem op de site
Die nu dus weg zijn.
Letterlijk kopieren zonder ook maar de moeite te nemen om zelf iets te verzinnen, of credits te vermelden -> ja.Kopieren is triest?
Ik bedoel, zelfs de smilies zijn geript, terwijl er toch zeer duidelijke voorwaarden bestaan voor het gebruik daarvan.
het aller aller triests aan nielsonline joch is dat hij in ni.internet.www.ontwerp een keer kritiek leverde op het design van www.computer-info.nl De SUKKEL!! Nu jat hijzelf het design keihard! This little boy sucks real hard!!
zie overigens /getdoc.xp?AN=579482295&CONTEXT=955696606.804716568&hitnum=24]http://x46.deja.com/[ST_rn=if]/getdoc.xp?AN =579482295&CONTEXT=955696606.804716568&hitnum=24
en let op zijn smiley
Hij verwijst in deze thread naar de vreemde aanvoering van de Credits waarin T.net gecomplimenteerd wordt! Maar wat doet dit joch nou zelf vermeld hij helemaal geen credits!!
En hij was hier mod of admin ofzo of is dat iemand anders?
zie overigens /getdoc.xp?AN=579482295&CONTEXT=955696606.804716568&hitnum=24]http://x46.deja.com/[ST_rn=if]/getdoc.xp?AN =579482295&CONTEXT=955696606.804716568&hitnum=24
en let op zijn smiley
Hij verwijst in deze thread naar de vreemde aanvoering van de Credits waarin T.net gecomplimenteerd wordt! Maar wat doet dit joch nou zelf vermeld hij helemaal geen credits!!
En hij was hier mod of admin ofzo of is dat iemand anders?
Dat ik t.net verdedig is omdat ik ook wel eens zo'n soortgelijk iets heb meegemaakt, en dat is niet leuk als iemand anders met jouw werkje 'pronkt'.
En onderdelen van t.net komen inderdaad terug van andere sites, maar dan gaat het om 'stukjes' idee. Alleen het idee, en niet alles is van 1 site, maar van verschillende site, en er is GEEN ÉÉN stukje code letterlijk van een andere site overgenomen. Als je internetplaza.nl en tweakers.net/fokzine uit zou printen, zou je zeggen dat ze van dezelfde maker zijn (omdat eigenlijk alles overeen komt internetplaza.nl). Als jij een geinig menutje ziet op een site wat komt infaden (ik noem maar iets, het kan wel niet, ik zeg maar iets), en je kan zoiets maken, dan is daar niets op tegen. Maar als er op diezelfde site een grappige indeling wordt gebruikt, en je gaat die ook gebruiken; dan vind ik het al snel onder 'jatten' vallen.
Idd Onno, dat bedoelde ik, dat hij negatieve reacties met link naar t.net weghaalt... maar ondertussen zijn site online laat.
Dat ie ermee bezig is kan hij altijd zeggen, hij kan 2 maanden zeggen dat hij ermee bezig is, maar ondertussen wel advertentie's... 'ermee bezig zijn' is in dat opzich geen argument om een [gejatte] site online te laten.
Die URL werkt niet, kun je die tekst daar niet ff copy&pasten (weet niet wat er precies staat?).
Nielsonline is geen admin overigens, ook nooit geweest.
En onderdelen van t.net komen inderdaad terug van andere sites, maar dan gaat het om 'stukjes' idee. Alleen het idee, en niet alles is van 1 site, maar van verschillende site, en er is GEEN ÉÉN stukje code letterlijk van een andere site overgenomen. Als je internetplaza.nl en tweakers.net/fokzine uit zou printen, zou je zeggen dat ze van dezelfde maker zijn (omdat eigenlijk alles overeen komt internetplaza.nl). Als jij een geinig menutje ziet op een site wat komt infaden (ik noem maar iets, het kan wel niet, ik zeg maar iets), en je kan zoiets maken, dan is daar niets op tegen. Maar als er op diezelfde site een grappige indeling wordt gebruikt, en je gaat die ook gebruiken; dan vind ik het al snel onder 'jatten' vallen.
Idd Onno, dat bedoelde ik, dat hij negatieve reacties met link naar t.net weghaalt... maar ondertussen zijn site online laat.
Dat ie ermee bezig is kan hij altijd zeggen, hij kan 2 maanden zeggen dat hij ermee bezig is, maar ondertussen wel advertentie's... 'ermee bezig zijn' is in dat opzich geen argument om een [gejatte] site online te laten.
Die URL werkt niet, kun je die tekst daar niet ff copy&pasten (weet niet wat er precies staat?).
Nielsonline is geen admin overigens, ook nooit geweest.
Wordt tweakers.net er minder van omdat er ergens een site (voor een HEEL andere doelgroep lijkt me) is die er wat op lijkt ? En heeft de maker letterlijk dingen
van tweakers.net gekopieerd? NEE !
Ik snap al het commentaar niet. Er is aan die site, net als aan tweakers, hard gewerkt. Is al aardig wat werk om complete site zo op te zetten.
En komt het meeste van dit commentaar dan van mensen die zelf nog nooit met dit soort zaken bezig zijn geweest ? Mensen die zoiets maken bewijzen opzich al dat ze het kunnen. En dat er wat redelijks uit hun vingers komt.
(ff offtopic, nog mensen uit de BBS-tijd die toen strijd hebben meegemaakt tussen synopsis/eoh en RAF? Iets soortgelijks, waar de hele scene toen van wakker lag
van tweakers.net gekopieerd? NEE !
Ik snap al het commentaar niet. Er is aan die site, net als aan tweakers, hard gewerkt. Is al aardig wat werk om complete site zo op te zetten.
En komt het meeste van dit commentaar dan van mensen die zelf nog nooit met dit soort zaken bezig zijn geweest ? Mensen die zoiets maken bewijzen opzich al dat ze het kunnen. En dat er wat redelijks uit hun vingers komt.
(ff offtopic, nog mensen uit de BBS-tijd die toen strijd hebben meegemaakt tussen synopsis/eoh en RAF? Iets soortgelijks, waar de hele scene toen van wakker lag
Hippos are apparently just rage filled hate tanks
Verwijderd
Natuurlijk, de code zal wel niet letterlijk gekopieerd zijn, maar laten we eerlijk wezen:
Het lijkt toch wel verdomt veel op tweakers.
En nu wil ik niet zeggen dat tweakers ook niet gekopieerd heeft maar die poll links onderaan slaat toch echt wel alles. Tweakers is rood, internetplaza blauw maar verder zie ik nauwlijks verschil.
Overigens is het ook wel een hele eer voor femme & co. Dat je site zo mooi is dat ie geheel gejat wordt.
Het lijkt toch wel verdomt veel op tweakers.
En nu wil ik niet zeggen dat tweakers ook niet gekopieerd heeft maar die poll links onderaan slaat toch echt wel alles. Tweakers is rood, internetplaza blauw maar verder zie ik nauwlijks verschil.
Overigens is het ook wel een hele eer voor femme & co. Dat je site zo mooi is dat ie geheel gejat wordt.
Een hele prestatie??, mag dan ook wel na minstens 30 threads met PHP vraagjes van Niels... dus als jij een leuke layout hebt gemaakt met geinige indeling, ik maak het na, dan heb ik meteen het recht die site online te laten en er geld aan te verdienen? Wed maar dat jij zoiets hebt van 'flikker es ff snel op'.
Een hele eer vind ik dikke onzin, vooral als er geld aan verdient wordt d.m.v. advertentie's e.d.
Een hele eer vind ik dikke onzin, vooral als er geld aan verdient wordt d.m.v. advertentie's e.d.
offtopic:
Fempie hij doet t alweer hoor. Kwam Rick in grote paniek naar je toe ofzow?
En was dit een stuiptrekking van een stervend organisch geheel?
Fempie hij doet t alweer hoor. Kwam Rick in grote paniek naar je toe ofzow?
En was dit een stuiptrekking van een stervend organisch geheel?
Enne, ik snap hier werkelijk niets van. Het eerste dat ik van Niels zag was zijn eigen flash site en ik dacht Zow die gast is goed en dat voor zo'n klein mannetje. Maar nu ik dit zie...???
Waarom doet ie dit nou? Als je naar t.n kijkt is het voor een nieuwssite idd een ideaal design zo lijkt het, maar als dat het enige is waar je aan denkt bij het kijken naar de site mis je een stuk creativiteit. Ik snap echt niet waarom dat "kutjoch" dit doet, en waarom hij niet als een idioot die website eraf gooit.
Dit kan ie toch niet maken? Hij was NB moderator hier volgens mij, dan weet je wel beter.
Eens een ripper altijd een ripper:
www.nielsonline.nl --> www.megacar.com & www.breakout4u.com
forum.nielsonline.nl --> www.phorum.org
www.internetplaza.nl --> www.tweakers.net & www.fokzine.net
Zoek de verschillen.
Mijn complimenten trouwens over superweb.nielsonline.com . Misschien eronder zetten: Deze site is mede mogelijk gemaakt door GoT - Webdev, elk probleem wat ik tegen kwam heb ik aan hun gevraagd ipv de helpfile te lezen. Zet voortaan maar onder elke site de url van waar je het geript heb, ben benieuwd of ik ooit nog wat origineels van je te zien krijg, en waag het niet om je leeftijd als argument te gebruiken. Het gaat om het resultaat, en niet om de maker of de moeite!.
I rest my case.
www.nielsonline.nl --> www.megacar.com & www.breakout4u.com
forum.nielsonline.nl --> www.phorum.org
www.internetplaza.nl --> www.tweakers.net & www.fokzine.net
Zoek de verschillen.
Mijn complimenten trouwens over superweb.nielsonline.com . Misschien eronder zetten: Deze site is mede mogelijk gemaakt door GoT - Webdev, elk probleem wat ik tegen kwam heb ik aan hun gevraagd ipv de helpfile te lezen. Zet voortaan maar onder elke site de url van waar je het geript heb, ben benieuwd of ik ooit nog wat origineels van je te zien krijg, en waag het niet om je leeftijd als argument te gebruiken. Het gaat om het resultaat, en niet om de maker of de moeite!.
I rest my case.
Hmm ja idd....
Ik ben het 100% eens met die reactie ja, het menneke heeft een nogal grote eigendunk ofzo. Terwijl je op die manier wel een slechte reputatie krijgt (door te gaan zeggen dat je 'webdesign' tof vind, maar ondertussen alles jat).
En hij wil groot worden/veel bezoekers krijgen (zie dat Superweb forum/banner-actie wat ik in verschillende e-zines tegenkwam)... slecht als je dan je design's jat... waarom noemt hij zich webdesigner als alles gejat wordt? wat hij doet heeft NIETS met webdesign te maken.
Ik weet zeker dat Niels mij niet durft toe te voegen als user op zijn forum (ik zal wel afgewezen worden natuurlijk, stel je voor dat ze het op zijn site te weten komen). Of zullen we het op nl.internet.www.ontwerp gaan plaatsen?
Ik ben het 100% eens met die reactie ja, het menneke heeft een nogal grote eigendunk ofzo. Terwijl je op die manier wel een slechte reputatie krijgt (door te gaan zeggen dat je 'webdesign' tof vind, maar ondertussen alles jat).
En hij wil groot worden/veel bezoekers krijgen (zie dat Superweb forum/banner-actie wat ik in verschillende e-zines tegenkwam)... slecht als je dan je design's jat... waarom noemt hij zich webdesigner als alles gejat wordt? wat hij doet heeft NIETS met webdesign te maken.
Ik weet zeker dat Niels mij niet durft toe te voegen als user op zijn forum (ik zal wel afgewezen worden natuurlijk, stel je voor dat ze het op zijn site te weten komen). Of zullen we het op nl.internet.www.ontwerp gaan plaatsen?
Niels.........1 ding.......ik hoop dat je hiervan leert, ik denk dat dit de enige manier is om aan je verstand te brengen dat webdesign e.d. een creatief proces is, dat best mag worden beinvloed door dingen die je hebt gezien......maar het moet niet de belangrijkste factor worden.....hmmmz....of ga ik nu erg vaag lullen om 3:00 's nachts?
nog even over dat t.n ook niet geheel orgineel zou zijn..
als ik een liedje schrijf komen daar soms ook akoorden schema's in voor die in andere nummers gebruikt worden.
luister je acda, dan kom je ook veel schema's tegen die eerder gebruikt zijn.
het gaat echter om de combinatie van de dingen, en hoe je het toepast.
ik denk dat t.n's combinatie van dingen goed is.
bovendien, eigenlijk ben je nooit geheel orgineel, want je hebt alle ideeen wel ergens vandaan. waar haal jíj je inspiratie vandaan dan?
grtnx
verder..
jatters zijn lamers, tenzij je iets 'covert' als eerbetoon, maar ga dan niet met de eer strijken.
als ik een liedje schrijf komen daar soms ook akoorden schema's in voor die in andere nummers gebruikt worden.
luister je acda, dan kom je ook veel schema's tegen die eerder gebruikt zijn.
het gaat echter om de combinatie van de dingen, en hoe je het toepast.
ik denk dat t.n's combinatie van dingen goed is.
bovendien, eigenlijk ben je nooit geheel orgineel, want je hebt alle ideeen wel ergens vandaan. waar haal jíj je inspiratie vandaan dan?
grtnx
verder..
jatters zijn lamers, tenzij je iets 'covert' als eerbetoon, maar ga dan niet met de eer strijken.
Het forum is toch geen ripoff? In ieder geval niet van phorum (juiste url is http://forum.nielsonline.com )
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
Het is een gemodificeerde Phorum, maar dat geeft niet, ik bedoel........GoT is ook een gemodificeerde UBB, had gewoon ff zin om een lijstje te maken.......die was wat minder terecht.
Mag ik jullie erop wijzen dat Niels helemaal geen 14 is, maar een HEAO'er van 23 !!
Maakt het allemaal nog erger
Maakt het allemaal nog erger
Dus hij liegt over z'n leeftijd? En waarom 14?! Oh well.. populairder zal ie er niet van worden.
tjah, zo'n paginatje kan ik ook wel maken met mijn "info" erop
Verwijderd
McVirusS> Ik heb er zeker van geleerd ja..
Nieuwe design komt dit weekend nog online..
En ik draaide eerst phorum ja, maar dat zuigt nogal, dus draai ik nu een eigen gemaakt forum..
Onno> Inmiddels ben ik trouwens 15...
Nieuwe design komt dit weekend nog online..
En ik draaide eerst phorum ja, maar dat zuigt nogal, dus draai ik nu een eigen gemaakt forum..
Onno> Inmiddels ben ik trouwens 15...
Verwijderd
er is niks mis met 14 ja.....14 lijkt me reeel...zeker gezien zijn gedrag
Onno dat van die 23 werd volgens mij gister in de tjetbox genoemd
Verwijderd
Ach hij is minderjarig, zijn ouders zijn dus aansprakelijk voor eventuele illegale acties die hun zoontje uitvoert, zoals het schenden van copyrights.
MWUHAHAHAHHHAHAHAAAH Tering scherp dicaprio!
Maar Nielsje, schattig kleutertje dat je dr bent, ga je:
1: Die site nog weghalen?
2: Je excuses aanbieden?
3: Een nieuwe maken zonder te jatten?
4: Antwoord geven op hierboven gestelde vragen?
Lijkt me wel leuk nl.
Maar Nielsje, schattig kleutertje dat je dr bent, ga je:
1: Die site nog weghalen?
2: Je excuses aanbieden?
3: Een nieuwe maken zonder te jatten?
4: Antwoord geven op hierboven gestelde vragen?
Lijkt me wel leuk nl.
[diddel]
ehhh... die Code kon ie zo kopieren aangezien ie de .php soucefiles heeft (naar annoniembron die momenteel naast mij zit, en ze aan hem had overgedragen wegens technisch onderhoudt aan GAMER.NL...
Let wel, over gedragen met reden om GAMER verder technisch te voorzien, en niet om er vervolgens een eigen site van te maken. Overigens is Gamer verder niet doorgegaan... aangezien hij het naar verluid toch niet helemaal begreep...
tsja, dan maar had je best doen op een eigen site om het alsnog te gaan begrijpen he? DACHT HET DUS NIET.
[Onno]
Dit had ik, hoewel even rond gesurfed nog niet opgemerkt.. maar inderdaad, er zijn daar voorwaarden aan verbonden, en aan minstens 2 is niet voldaan... (ik zie nl nergens een Credit met verwijzing naar ons voor die emoticons, correct me if I'm wrong) EN onze vrind heeft nooit schriftelijk toestemming gevraagd aan mij... (ik bewaar die dingen, dus kan altijd nazoeken wie dat wel gedaan heeft.)
[NielsOnline]
Hieruit voortvloeiend kan ik je dus nagelen. Het is heel duidelijk wat de regels hiervoor zijn, en ze zijn niet overdreven beperkend, ik vraag geen geld, alleen wat er staat. Op zijn minst redelijke eisen dus. Ik hoop voor je dat je weet hoe je op je server opdracht geeft tot het verwijderen van bestanden.
Overigens kun je gezien je overige acties niet op mijn sympathie rekenen, en daarmee heb je de twijfelachtige eer om als 2e site/persoon geweigerd te worden voor gebruik van die emoticons. Spaar je de moeite dus om me hier een mailtje over te sturen anders dan dat je ze weggehaald hebt.
[Dicaprio]
Een briljante samenvatting...
ehhh... die Code kon ie zo kopieren aangezien ie de .php soucefiles heeft (naar annoniembron die momenteel naast mij zit, en ze aan hem had overgedragen wegens technisch onderhoudt aan GAMER.NL...
Let wel, over gedragen met reden om GAMER verder technisch te voorzien, en niet om er vervolgens een eigen site van te maken. Overigens is Gamer verder niet doorgegaan... aangezien hij het naar verluid toch niet helemaal begreep...
[Onno]
Dit had ik, hoewel even rond gesurfed nog niet opgemerkt.. maar inderdaad, er zijn daar voorwaarden aan verbonden, en aan minstens 2 is niet voldaan... (ik zie nl nergens een Credit met verwijzing naar ons voor die emoticons, correct me if I'm wrong) EN onze vrind heeft nooit schriftelijk toestemming gevraagd aan mij... (ik bewaar die dingen, dus kan altijd nazoeken wie dat wel gedaan heeft.)
[NielsOnline]
Hieruit voortvloeiend kan ik je dus nagelen. Het is heel duidelijk wat de regels hiervoor zijn, en ze zijn niet overdreven beperkend, ik vraag geen geld, alleen wat er staat. Op zijn minst redelijke eisen dus. Ik hoop voor je dat je weet hoe je op je server opdracht geeft tot het verwijderen van bestanden.
Overigens kun je gezien je overige acties niet op mijn sympathie rekenen, en daarmee heb je de twijfelachtige eer om als 2e site/persoon geweigerd te worden voor gebruik van die emoticons. Spaar je de moeite dus om me hier een mailtje over te sturen anders dan dat je ze weggehaald hebt.
[Dicaprio]
Een briljante samenvatting...
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Och och heeft er nog iemand een inlognaam voor dat forumpje van hem (forum.nielsonline.com), natuurlijk mag ik er niet op want hij is bang dat zijn bezoekers erachter komen wat voor jattertje hij is.
Knal er bijvoorbeled zoiets op:
=========
OK dit bericht zal wel weggehaald worden door een zielige admin [Niels snapt natuurlijk nog niet hoe het eraan toegaat in de grote mensen wereld, waar je vrije meningsuiting hebt bijvoorbeeld], maar ik zie wel hoelang dit erop blijft staan.
Hij zegt mooi in het registratiemailtje dat er mensen zijn die niet normaal kunnen functioneren op een forum, maar in onderstaande thread zie je hoe Niels over het 'gebruiken' van andermans ideeën/graphics denkt (dat zal zeker wel onder 'normaal functioneren' vallen):
http://gathering.tweakers.net/Forum12/HTML/000531.html
[we zullen zien hoelang dit erop blijft staan, stel je voor dat zijn bezoekers dit lezen]
=========
Maarja dat mocht er natuurlijk niet op (ik mocht er niet op, bovenstaande zal toch wel weggehaald worden). Oh wacht er is ook nog een reactiesysteem op Internetplaza.nl, kan ook leuk worden....
Knal er bijvoorbeled zoiets op:
=========
OK dit bericht zal wel weggehaald worden door een zielige admin [Niels snapt natuurlijk nog niet hoe het eraan toegaat in de grote mensen wereld, waar je vrije meningsuiting hebt bijvoorbeeld], maar ik zie wel hoelang dit erop blijft staan.
Hij zegt mooi in het registratiemailtje dat er mensen zijn die niet normaal kunnen functioneren op een forum, maar in onderstaande thread zie je hoe Niels over het 'gebruiken' van andermans ideeën/graphics denkt (dat zal zeker wel onder 'normaal functioneren' vallen):
http://gathering.tweakers.net/Forum12/HTML/000531.html
[we zullen zien hoelang dit erop blijft staan, stel je voor dat zijn bezoekers dit lezen]
=========
Maarja dat mocht er natuurlijk niet op (ik mocht er niet op, bovenstaande zal toch wel weggehaald worden). Oh wacht er is ook nog een reactiesysteem op Internetplaza.nl, kan ook leuk worden....
Verwijderd
> Maar Nielsje, schattig kleutertje dat je dr bent, ga je:
> 1: Die site nog weghalen?
Zie 3..
> 2: Je excuses aanbieden?
Bij deze..
> 3: Een nieuwe maken zonder te jatten?
Yep, is er al, ben ik mee bezig
> 4: Antwoord geven op hierboven gestelde vragen?
Bij deze dus..
FireFox: De smilyes heb ik er dus al uit gehaald, alleen worden die codes omgezet VOOR ze de database in gaan, en dus zijn oude berichten nog met smilyes. Ik ben eigen smileys aan het maken. Voor gebruik van de smileys op http://forum.nielsonline.com heb ik toestemming gevraagd aan Femme.
Ik heb 'de anonieme bron' beloofd de scripts niet op straat te leggen of te gebruiken, dus doe ik dat ook NIET, ik krijg ze zelfs offline niet eens aan de gang, laat staan dat ik er iets van snap.. hele andere opzet dan dat ik gewend ben van mijn eigen scripts. Dat Gamer.nl voor mij niet doorgaat hoor ik nu pas, prima..
> 1: Die site nog weghalen?
Zie 3..
> 2: Je excuses aanbieden?
Bij deze..
> 3: Een nieuwe maken zonder te jatten?
Yep, is er al, ben ik mee bezig
> 4: Antwoord geven op hierboven gestelde vragen?
Bij deze dus..
FireFox: De smilyes heb ik er dus al uit gehaald, alleen worden die codes omgezet VOOR ze de database in gaan, en dus zijn oude berichten nog met smilyes. Ik ben eigen smileys aan het maken. Voor gebruik van de smileys op http://forum.nielsonline.com heb ik toestemming gevraagd aan Femme.
Ik heb 'de anonieme bron' beloofd de scripts niet op straat te leggen of te gebruiken, dus doe ik dat ook NIET, ik krijg ze zelfs offline niet eens aan de gang, laat staan dat ik er iets van snap.. hele andere opzet dan dat ik gewend ben van mijn eigen scripts. Dat Gamer.nl voor mij niet doorgaat hoor ik nu pas, prima..
Nielsjeonline:
Je kunt wel zeggen dat je bezig bent met een nieuw design, maar als "wij" er nix van gezegd zouden hebben weet ik zeker dat het er na een paar jaar precies hetzelfde uitgezien zou hebben.
En zeker omdat je iedereen die jat (computer-info) afkraakt, vind ik dit een ontiegelijk lame kut actie van je.
Je kunt wel zeggen dat je bezig bent met een nieuw design, maar als "wij" er nix van gezegd zouden hebben weet ik zeker dat het er na een paar jaar precies hetzelfde uitgezien zou hebben.
En zeker omdat je iedereen die jat (computer-info) afkraakt, vind ik dit een ontiegelijk lame kut actie van je.
Verwijderd
Jongens, Niels is pas 14.
Give the guy some air!
Ok, lage actief van hem, maar als 14 jarige ben je gewoon nog niet volwassen genoeg om dat soort afwegingen te maken.
Niels:
Je zult gewoon moeten accepteren dat er zoiets bestaat als 'van andere mensen'. Maak gewoon je eigen designs, ik weet dat je dat best kunt.
Give the guy some air!
Ok, lage actief van hem, maar als 14 jarige ben je gewoon nog niet volwassen genoeg om dat soort afwegingen te maken.
Niels:
Je zult gewoon moeten accepteren dat er zoiets bestaat als 'van andere mensen'. Maak gewoon je eigen designs, ik weet dat je dat best kunt.
Verwijderd
zoals ik al eerder zei....vind ik dat leeftijd er niet toe doet 
van mijn part ben je 9, dan is het nog lame
ik ben zelf ook 14 en vind daarom dat de 14 jarige hier niet goed behandeld (vraag me nu ff niet of dit met een d of t moet) worden
en niels is zoals hij zei 15
van mijn part ben je 9, dan is het nog lame
ik ben zelf ook 14 en vind daarom dat de 14 jarige hier niet goed behandeld (vraag me nu ff niet of dit met een d of t moet) worden
en niels is zoals hij zei 15
Dus volgens jou kan hij zijn leeftijg gebruiken als excuses. "Ja ik ben 14, weet nog niet precies hoe het werkt, dus kan ik designs jatten.".
Het is ook handig als die site is geupdeet worden http://www.computer-info.nl /
of kun je hier al stemmen voor de gp van brazilie voor volgend seizoen ofzo
of kun je hier al stemmen voor de gp van brazilie voor volgend seizoen ofzo
een kleine samenvatting perhaps?
neils 14, onzeker, en mislukt in het dagelijks leven,
[wie zet er nou (dat ben ik) bij z`n foto ]
is desperate om te presteren, kijkt rond en oog valt op het wonderschone tweakers.net ript en voelt zich goed? tweakers komen erachter, en Mr niels meld voel ik me ook niet erg prettig.. ] als je echt berouw had, direct offline met die site... gluiperd?
excuses? je weet nog minder goed dan ik hoe je het schrijft. een rip? ok fout! maar een actie erna? dat was toch ook niet direct of consequent.
Niels offline behoort wellicht tot de rete likker, degene die achter de baas aanloopt en meeslijmd. das een keuze
neils 14, onzeker, en mislukt in het dagelijks leven,
[wie zet er nou (dat ben ik) bij z`n foto ]
is desperate om te presteren, kijkt rond en oog valt op het wonderschone tweakers.net ript en voelt zich goed? tweakers komen erachter, en Mr niels meld voel ik me ook niet erg prettig.. ] als je echt berouw had, direct offline met die site... gluiperd?
excuses? je weet nog minder goed dan ik hoe je het schrijft. een rip? ok fout! maar een actie erna? dat was toch ook niet direct of consequent.
Niels offline behoort wellicht tot de rete likker, degene die achter de baas aanloopt en meeslijmd. das een keuze
Als je die gifjes gewoon had weggegooid niet.De smilyes heb ik er dus al uit gehaald, alleen worden die codes omgezet VOOR ze de database in gaan, en dus zijn oude berichten nog met smilyes.
Dat zal best. Wat telt is of je die toestemming ook gekregen hebt.Voor gebruik van de smileys op http://forum.nielsonline.com heb ik toestemming gevraagd aan Femme.
Verwijderd
Beetje flauwe thread is dit hoor. 't stikt opeens van de opmerkingen die niks met 't "probleem" te maken heeft. Naja, 't gaat dus om de lol. Actie van internetplaza is ook niet slim aangezien ze allebei Nederlands zijn, tweakers groot is en als internetplaza groot zou worden er echt wel een bezoeker zou zien dat 't design bekend voorkomt en 't weer doorgeeft.
Niels is geschrokken...Hij zal 't design (sterk) veranderen / weghalen dus wat heeft 't voor zin om te zeiken over "dat ben ik" bij z'n foto.
Jatten...tja, balk bovenin met rechts links in uitklapmenu kan gewoon, is geen jatten. Gewoon window heeft datzelfde links als je 't met een beetje fantasie opvat
zodra je die updatetracker er bij voegt is het t.net/fok.
Maak dan zo'n soort updatetracker als op anandtech
Als je jat moet je op allerlei sites een stukje jatten. Hele kleine dingetjes op t.net zijn ook op andere hardwaresites te herkennen.
Zelf ik ik t'net absoluut de mooiste site die er is en wet ik dan er minstens 100 sites zijn die van t.net geript zijn.
Over: http://www.nielsonline.nl / ---> http://www.breakout4u.com /
't lijkt idd heel veel op elkaar maar ik heb er zat gezien die daarop lijken...
hmm, wou nog wat zeggen maar weet niet wat
Niels is geschrokken...Hij zal 't design (sterk) veranderen / weghalen dus wat heeft 't voor zin om te zeiken over "dat ben ik" bij z'n foto.
Jatten...tja, balk bovenin met rechts links in uitklapmenu kan gewoon, is geen jatten. Gewoon window heeft datzelfde links als je 't met een beetje fantasie opvat
Als je jat moet je op allerlei sites een stukje jatten. Hele kleine dingetjes op t.net zijn ook op andere hardwaresites te herkennen.
Zelf ik ik t'net absoluut de mooiste site die er is en wet ik dan er minstens 100 sites zijn die van t.net geript zijn.
Over: http://www.nielsonline.nl / ---> http://www.breakout4u.com /
't lijkt idd heel veel op elkaar maar ik heb er zat gezien die daarop lijken...
hmm, wou nog wat zeggen maar weet niet wat
Als hij zo geschrokken zou zijn, dan had hij die site offline moeten gooien, dat heeft hij niet gedaan. Hij heeft die andere site ook (grotendeels) gejat (nielsonline.nl) dus geen excuus om te zeggen dat het per ongeluk gegaan is of wat dan ook.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()