Welke van deze wordt de beste denken jullie? Van New World Order en Global Ops is natuurlijk nog niet te zeggen of ze wellicht CS killers worden, daarvoor moet je zo'n spel gespeeld hebben, maar persoonlijk denk ik dat mijn geld naar New World Order gaat. 't Heeft mooie graphics, is realistisch, heeft coolere maps dan de anderen (voor zover ik het uit screenshots heb gezien), en ik wil wel eens wat anders dan CS.
Ik denk eerder aan Mobile Forces vanwege de voertuigen die je kan besturen. De screenshots doen me denken aan de UT engine, die zal dan ook wel gebruikt zijn ervoor.
Gooit er es wat screenies tegenaan ja.
Condition Zero ga ik iig halen,
voor die andere 2 moet ik nog ff kijken
Condition Zero ga ik iig halen,
voor die andere 2 moet ik nog ff kijken
Verwijderd
Ik denk dat Condition Zero gaat floppen. En niet zo zuinig ook. Global Operations gaat het denk ik ook niet zo ver schoppen (helaas), wat ik zo over die beta lees. Dus op dit moment verwacht ik dat New World Order de echte CS vervanger gaat worden, voor de serieuzere gamer. En die heeft CS niet veel meer... Volgens mij is RTCW ook heel veel terrein aan het winnen.
Als ik moet kiezen zou het iig New World Order worden (vooral ook omdat de gebruikte engine realistische levels kan neerzetten).
Als ik moet kiezen zou het iig New World Order worden (vooral ook omdat de gebruikte engine realistische levels kan neerzetten).
Ik denk dat New World Order 't beste gaat worden 
Daarna Global Ops en op de laatste plek Condition Zero
Daarna Global Ops en op de laatste plek Condition Zero
Ik denk zelf eigenlijk ook dat Counter-Strike wel z'n hoogtepunt voorbij is, en dat Condition Zero dient om de houdbaarheid van de game nog wat verder te rekken. Maar hoe zit het met MoHaa multiplay? Is dat wat? Ik heb de multiplayer demo wel gespeeld, en die was wel cool, maar ik zie een clanwar op zo'n map nog niet echt voor me.
CZ gaat sucken
Ik voorspel jullie, read my lips, binnen 3 dagen zijn er wallhacks voor... En zo voorspel ik het, en zo zal het geschieden.
Ik voorspel jullie, read my lips, binnen 3 dagen zijn er wallhacks voor... En zo voorspel ik het, en zo zal het geschieden.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik denk niet dat Condition Zero gaat floppen hoor, want heel veel mensen spelen CS en een groot deel zal er wel geld voor over hebben om nieuwe levels, ventjes en een betere engine te zien
The devil is in the details.
Verwijderd
TNO? Dit gaat over NWO, GO en CZ. Waar staat TNO btw voor?Op dinsdag 18 december 2001 17:57 schreef SuB het volgende:
tno natuurlijk als ik op eye candy af ga
Waar heb je demo gedownload ???Op maandag 17 december 2001 19:41 schreef daylife het volgende:
Ik denk zelf eigenlijk ook dat Counter-Strike wel z'n hoogtepunt voorbij is, en dat Condition Zero dient om de houdbaarheid van de game nog wat verder te rekken. Maar hoe zit het met MoHaa multiplay? Is dat wat? Ik heb de multiplayer demo wel gespeeld, en die was wel cool, maar ik zie een clanwar op zo'n map nog niet echt voor me.
Die site van hun is heel vaag.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Die demo heb ik van Fileplanet www.fileplanet.com. Je moet dan wel een paar minuutjes in de wachtrij staan, maar de ergste drukte is voorbij dus je zal wel niet zo heel lang hoeven te wachten.Op dinsdag 18 december 2001 18:34 schreef SeRRveR het volgende:
[..]
Waar heb je demo gedownload ???
Die site van hun is heel vaag.
CZ heeft idd geen nieuwe engine, maar de oude Half-Life engine die getweaked is en waar ze een High Definition pack aan hebben toegevoegd.Op dinsdag 18 december 2001 18:41 schreef Norretix het volgende:
ik dacht dat condition zero geen nieuwe engine had... correct me if i am wrong...
Verwijderd
New world order wordt het gewoon en als ie het niet wordt wil ik hem toch zowieso gaan spelen.
Pagina: 1