Toon posts:

Kasten P4? AMD?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus op zoek naar een ATX kast voor mijn MS-6117 (met P2) moederbordje. Nou zie ik op verschillende sites staan "ATX Kast zowel geschikt voor P4 als AMD". Dit zal waarschijnlijk te maken hebben met de aansluitingen op het mobo, maar betekent dat dan ook dat die kasten niet geschikt zijn voor mijn MS-6117 mobo met P2 processor??

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Geschikt voor P4 wil zeggen dat de voeding hier geschikt voor is dwz een extra aansluiting voor op het moederbord. Jouw PII bordje past ook gewoon in die kast. Heeft namelijk ook een ATX voeding aansluiting

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

Verwijderd

volgensmij zit het em in de voeding, een voeding voor een p4 heeft een extra connectortje, maar die hoef je niet te gebruiken, voor de rest is elke atx voeding d8 ik zo een beetje gelijk (behalve verschillen in vermogen) dus zou het moeten werken

Verwijderd

damn, net te laat :P

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
leuke kasten zijn de a-open series die ook p4 gereed zijn ... gebruik de search voor meer merken kasten...

• neh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:43

neh

een voeding voor een p4 heeft een extra connectortje, maar die hoef je niet te gebruiken
een p4 board aansluiten zonder deze connector werkt over het algemeen niet echt best hoor ;)

XT, 640K ram, 20 MB harddisk, MS-DOS 4.0...

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 20:43 schreef plork het volgende:

[..]

een p4 board aansluiten zonder deze connector werkt over het algemeen niet echt best hoor ;)
hehe, ja maar hij heeft toch geen p4 of ben ik nu scheel :P

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

Op een bepaalde Asus heb je zelfs 3 connectors nodig

I got a problem-solver and its name is revolver

• neh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:43

neh

uit je formulering bleek niet dat je het over deze specifieke zaak had. ik weer ook best wel dat je dat helemaal niet bedoelde (8>

XT, 640K ram, 20 MB harddisk, MS-DOS 4.0...

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 20:49 schreef plork het volgende:
uit je formulering bleek niet dat je het over deze specifieke zaak had. ik weer ook best wel dat je dat helemaal niet bedoelde (8>
hehe, nee, ok dan is het goed ;)

Verwijderd

Topicstarter
Okay, mensen hartelijk dank voor jullie duidelijke antwoorden ;)
Pagina: 1