Ik ben dus op zoek naar een ATX kast voor mijn MS-6117 (met P2) moederbordje. Nou zie ik op verschillende sites staan "ATX Kast zowel geschikt voor P4 als AMD". Dit zal waarschijnlijk te maken hebben met de aansluitingen op het mobo, maar betekent dat dan ook dat die kasten niet geschikt zijn voor mijn MS-6117 mobo met P2 processor??
Geschikt voor P4 wil zeggen dat de voeding hier geschikt voor is dwz een extra aansluiting voor op het moederbord. Jouw PII bordje past ook gewoon in die kast. Heeft namelijk ook een ATX voeding aansluiting
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
leuke kasten zijn de a-open series die ook p4 gereed zijn ... gebruik de search voor meer merken kasten...
een p4 board aansluiten zonder deze connector werkt over het algemeen niet echt best hooreen voeding voor een p4 heeft een extra connectortje, maar die hoef je niet te gebruiken
XT, 640K ram, 20 MB harddisk, MS-DOS 4.0...
Verwijderd
hehe, ja maar hij heeft toch geen p4 of ben ik nu scheelOp zondag 16 december 2001 20:43 schreef plork het volgende:
[..]
een p4 board aansluiten zonder deze connector werkt over het algemeen niet echt best hoor
Op een bepaalde Asus heb je zelfs 3 connectors nodig
I got a problem-solver and its name is revolver
uit je formulering bleek niet dat je het over deze specifieke zaak had. ik weer ook best wel dat je dat helemaal niet bedoelde
XT, 640K ram, 20 MB harddisk, MS-DOS 4.0...
Verwijderd
hehe, nee, ok dan is het goedOp zondag 16 december 2001 20:49 schreef plork het volgende:
uit je formulering bleek niet dat je het over deze specifieke zaak had. ik weer ook best wel dat je dat helemaal niet bedoelde
Pagina: 1