<Jeroen> Wirf: vrouwen versieren kan je gewoon in het OSI model proppen hoor :P
I am dyslexic of Borg prepare to have your ass laminated
Real Programmers always confuse Christmas and Halloween because oct31 = dec25
beetje oud topicVerwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:46:
Ik heb exact hetzelfde probleem. Is er ondertussen al een oplossing voor gevonden?
laatste drivers geprobeerd?
ik neem aan dat er in 4 jaar wel nieuwe drivers bij gekomen zijn iig
[ Voor 23% gewijzigd door McKaamos op 17-10-2005 11:48 ]
Verwijderd
-LCD
-LCD + CRT
-CRT
Helaas alleen niet de mogelijk om voor een dual monitor setup te kiezen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 11:52 ]
Trident heeft geen dual screen drivers gemaakt voor windows 2000, alleen voor 98/me
http://www.google.com/sea...yberblade+ai1+dual+screen
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
heb je wel het vinkje "extend desktop to this monitor" aangevinkt bij het 2de scherm?Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:51:
Ik heb de allerlaaste drivers van Compaq (Armada 100s) gedownload, waarbij ik nu de mogelijkheid te kunnen kiezen tussen:
-LCD
-LCD + CRT
-CRT
Helaas alleen niet de mogelijk om voor een dual monitor setup te kiezen
probeer anders eens met Powerstrip. wil dat nog niet, dan denk ik dat er gewoon geen dubbele RAMDAC inje notebook zit, wat betekent dat je geen 2 verschillende beelden tegelijk kan aansturen.
Trident zelf misschien niet, maar misschien een 3rd party fabrikant wel? Toshiba of Compaq bijvoorbeeld, die er nog even een dualscreen stukje bij in geprogrammeerd heeft.Jimbolino schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:54:
meer mensen met hetzelfde probleem.
Trident heeft geen dual screen drivers gemaakt voor windows 2000, alleen voor 98/me
http://www.google.com/sea...yberblade+ai1+dual+screen
je zou ook de W98 drivers kunnen gebruiken onder Win2K.
[ Voor 31% gewijzigd door McKaamos op 17-10-2005 11:57 ]
Compaq/Toshiba maken geen drivers voor Trident hardware, ze passen alleen maar inf files aan zodat de driver aan hun normen voldoet... (beetje vergelijkbaar met realtek/sweex)FireWurX schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:55:
[...]
Trident zelf misschien niet, maar misschien een 3rd party fabrikant wel? Toshiba of Compaq bijvoorbeeld, die er nog even een dualscreen stukje bij in geprogrammeerd heeft.
je zou ook de W98 drivers kunnen gebruiken onder Win2K.
Windows 98 (display)drivers zullen niet werken onder windows 2000, aangezien 98 een 16-bit kernel heeft en 2000 een 32-bit
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
wedden dat 2K de drivers voor 98 lust?Jimbolino schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:01:
[...]
Compaq/Toshiba maken geen drivers voor Trident hardware, ze passen alleen maar inf files aan zodat de driver aan hun normen voldoet... (beetje vergelijkbaar met realtek/sweex)
Windows 98 (display)drivers zullen niet werken onder windows 2000, aangezien 98 een 16-bit kernel heeft en 2000 een 32-bit
heb vaak zat gehad dat ik geen 2K drivers kon krijgen en dan maar 98/ME drivers moest gebruiken. werkt gewoon.