armada crasht (???)

Pagina: 1
Acties:

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10-2025
Het gaat hier om armada 1. Ik heb dus de conversion Star trek VS Star Wars. Iedere keer als ik als galactic empire speel dan crasht ie na 10 hooguit 15 min. Als ik de savegame laad (waarin ik dus weer als galactic empire speel) dan crasht ie meteen. Ik heb zelf al de 1.2 patch voor armada 1 geinstalleerd, zonder effect. De nieuwste update voor die conversion staat er ook op. Alles opnieuw installeren heeft geen zin. En op die site kan ik niks vinden waaruit ik kan opmaken dat dit bekend is en in de volgende update verholpen (probeerd) word.
Heeft er iemand suggesties of zo. ik weet echt niet meer wat ik moet doen. En ik zou het leuk vinden om een keer een instant game als galactic empire uit te spelen.

mijn specs zijn:

PIII 733
256 MB SDRAM pc133
rage pro 8MB (nieuwste drivers)
toshiba DVD-rom.
Win ME

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
je heb dus een mod geinstalleerd voor armada?

zo ja dan ligt het hier aan, dan word er vats iets gebouwd dat nog nie helemaal goed is. ik heb vroeger ook wel is wat mods voor armada 1 gemaakt en meestal kwam het door een fout in een nieuw schip.

wat je kan doen is die hele mod weg halen maar dat is denk niet je bedoeling. als je met meerdere spelers speelt dan ken je proberen om alle spelers 1 kant te geven en dan kijken of het helemala goed gaat. zo ja dan probeer je een andere kant net zolang totdat je weet welke kant de problemen geeft.
als je weet welke kant dat is dan geef je de computer gewoon die kant nie meer, en als je die toch wil spelen dan ken moet je eerst uitvinden welk schip de boel steeds stopt (ook door het bouwen van schepen en dan kijken bij welke het spel stopt). als je dat dan weet dan bouw je die gewoon nie meer.

als je weet welk schip het is kan je die ook uit het AI script halen van dat ras dan hebbie dr helemaal geen last meer van.

als het niet aan de mod licht (of als je die nie heb) dan ken je dit verhaal negeren.

Ik heb echt een hele goeie PC.

• D-Raven
De kant weet ik al. Dat is de galactic empire. Als ik als speler die kant ben dan wordt ie op sommige momenten gruwelijk traag. En na een bepaalde tijd knalt ie er dus uit. De andere sides hebben hier geen last van en spelen vloeiend. Als ik een instant game doe en een map pak waarin ik tegen de galactic empire speel. Dan is er niks aan de hand savegames van die map doen het dan ook. En zodra ik een van zijn constuction ships overneem en zelf begin te bouwen dan doet ie het, afgezien van de regelmatige vertragingen, wel goed. Ik zelf ook mods gemaakt voor armada 1 maar dit vind ik wel erg vaag. :?

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik wil ook Armada 1 hebben ! :(
Tis nergens meer verkrijgbaar !

dikzak

• D-Raven
Op zondag 16 december 2001 20:38 schreef Chello200 het volgende:
Ik wil ook Armada 1 hebben ! :(
Tis nergens meer verkrijgbaar !
*ZUCHT*

bestel hem bij een of andere site of bij een welwillende gamestore

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
nou dan weet ik het ook nie

en voor die meneer (of mevrouw, kweenie eigenlijk) die armada 1 wil, je ken beter armada 2 kopen (als die er al is). armada 1 is nie zo veel soeps. de filmpjes opzich zijn nie veel bijzonders, dr zijn geloof ik voor elke kant 8 schepen en 8 bassisen (stations). welke kant je ook neemt alle schepen zijn bijna het zelfde op de speciale wapens na. dat zijn de grootste verschillen. het is wel een geinig spel maar ik zou dr zeker geen 99,95 voor geven. misschien dat het een leuk spel is voor een 10,- of 15,- uit een grabbel ton ofzo...

ik zeg dit nou wel maar ik heb m toch wel bijna uitgespeelt, totdat ik als borg de federatie moest vernietigen en toen kreeg ik een of andere missie steeds weer opnieuw... toch zou ik m (met wat ik dr nou van weet) nie kopen.

edit:

ik zie je net je specs, misschien dat het aan die 8mb op je videokaart ligt? al is op de laagste resolutie gespeelt en de details zo slecht mogelijk?

Ik heb echt een hele goeie PC.

• D-Raven
[/quote]
edit:

ik zie je net je specs, misschien dat het aan die 8mb op je videokaart ligt? al is op de laagste resolutie gespeelt en de details zo slecht mogelijk?

[/quote]

Het ligt niet aan mijn videokaart. De orginele versie van A1 kan ik op 800*600 op hoogste details soepel spelen. De conversion speel ik op laagste detail ook best wel soepel, behavle dan bij die ene kant.
in ieder geval bedankt voor je reply's brute51, maar ik denk dat ik het hier maar bij laat en wacht todat ik armada 2 heb.

*ik zie dit topic als gesloten*

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
[flauw mode}
Groove armada?
I see U baby, shaken that ass, shaken that ass!!!
[/flauw mode]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

Ik speel zelf ook de Star_trek vs Star Wars mod, en bij heb ik het zelfde probleem, en ik heb een extra probleem in het option menuen het multiplayer menu loopt mijn PC vast, als ik te lang bezig ben. En dat ligt niet aan de MOD.

Verwijderd

hmmm ik heb dit spel vaak gespeelt. En wat is in vredesnaam galactic empire??

bij mijn weten:

Federation
Romulan Empire
Klingon Empire
Borg.

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 13:44 schreef The Rapier het volgende:
hmmm ik heb dit spel vaak gespeelt. En wat is in vredesnaam galactic empire??

bij mijn weten:

Federation
Romulan Empire
Klingon Empire
Borg.
ZUCHT.

Zoals je hebt gelezen in er een Star Wars Mod die je kan instaleren zodat je ook Galactic Empire uit, tata, Star Wars kan doe. De Galactic Empire zijn "de slechte" uit de Star Wars film reeks.

Off Topic.
Is er ook een Mod van Star Wars voor ArmadaII ??
Pagina: 1