Is dit mogelijk? dus niet de gsm als modem gebruiken. Het liukt me om verbinding te maken met user/pass. xp geeft dit ook aan. maar verder kan de telefoon niets doen.....
Volgens mij zit er geen nic in de 210 je kunt wel inbellen op het netwerk.
Kan zeker.
Met Nokia Data Suite kun je de telefoon benaderen als modem, en gewoon inbellen op een willekeurige isp.
Met Nokia Data Suite kun je de telefoon benaderen als modem, en gewoon inbellen op een willekeurige isp.
Maar niet als NIC. (Network Interface Card) en dus niet zo maar verbinding maken met een netwerk, wel als je op dat netwerk kunt inbellen met een modem, maar anders niet.Op maandag 17 december 2001 08:09 schreef Phantom_ het volgende:
Kan zeker.
Ja ik bedoel dus eigenlijk andersom inderdaad. Nou inbellen gaat ook niet helemaal geweldig. Zoals ik zei krijg ik wel verbinding en wordt mijn username geaccepteerd maaar na een tijdje wordt de verbinding verbroken.Op maandag 17 december 2001 08:09 schreef Phantom_ het volgende:
Kan zeker.
Maar je kunt dus niet via kabel (of eventuele gsm-utp kabel (waarvan ik niet weet of ze bestaan)) op netwerk inloggen en gebruik maken van inet ???