Kan een van de mods/admins een van de leo-feyenoord posts weghalen bij media&paparazzi, vanzelfsprekend de eerstgeposte laten staan
hohoho ff dimmen, hè?
'prachtige' vierde plaats nu
:-)
'prachtige' vierde plaats nu
:-)
Ja, ik dacht dat PSV hier gewoon de gekste is!!
En zeg nou niet van 'Oh, hij is zo'n kampioensfan' want ik heb al 9 jaar een seizoenskaart van PSV
En kijk maar eens naar het aantal doelpunten en tegengoals...PSV heeft DIK meer doelpunten..
En zeg nou niet van 'Oh, hij is zo'n kampioensfan' want ik heb al 9 jaar een seizoenskaart van PSV
En kijk maar eens naar het aantal doelpunten en tegengoals...PSV heeft DIK meer doelpunten..
Zaterdag kampioenschap vieren!!!
Verwijderd
Ik moet zeggen dat het aankoopbeleid van PSV beter is dan die van Ajax, hoewel Ajax neemt tenminste geen Belgische trainer
Verwijderd
Angel-Eyes, idd kampioen van de armoede.. de manier waarop hier in nederland voetbal word gespeeld is gewoon triest vergeleken met bijv. Spanje, Engeland. en dan heeft PSV ook nog een Belg als trainer, en wat zijn Belgen......... juist ja DOM
dus heeft CDI-geval gelijk, gelluk is met de dommen
dus heeft CDI-geval gelijk, gelluk is met de dommen
Verwijderd
hehehe Nederland had Belgie nooit zelfstandig moeten laten worden en we hadden ze allemaal naar Suriname moeten sturen, en we hadden Spanje moeten veroveren dan hadden we nu de beste clubs van Europa
Alle vette Nederlandse spelers :
komen uit het buitenland
of
Gaan naar het buitenland.
(nee ik heb geen verstand van fætusbal)
komen uit het buitenland
of
Gaan naar het buitenland.
(nee ik heb geen verstand van fætusbal)
Al het goede komt vanzelfsprekend uit het OOSTEN:
"VITESSE IS THE BEST"
Maar P.S.V. is voor dit jaar een aardige kampioen