reality is for people with no imagination
OK, ff serieus nu 
Zoals sommige al weten ben ik ook begonnen met het bouwen van een forum a lá UBB om PHP met een MySQL backend. Basic dingen als posten van topics en replies werkt al in een goeie GUI. Het afmaken is niet moeilijk, maar kost wel veel tijd. Ik zit daarnaast ook met school en ook FOK! heeft onderhoud/uitbreiding nodig.
Het duurt allemaal dus wat lang, maar ik hoop de komende weken wat meer tijd er aan te kunnen besteden.
En ja, ik weet het, we zeggen al 1/2 jaar hetzelfde. Als ik er full-time aan zo kunnen werken was het allang af geweest.
Zoals sommige al weten ben ik ook begonnen met het bouwen van een forum a lá UBB om PHP met een MySQL backend. Basic dingen als posten van topics en replies werkt al in een goeie GUI. Het afmaken is niet moeilijk, maar kost wel veel tijd. Ik zit daarnaast ook met school en ook FOK! heeft onderhoud/uitbreiding nodig.
Het duurt allemaal dus wat lang, maar ik hoop de komende weken wat meer tijd er aan te kunnen besteden.
En ja, ik weet het, we zeggen al 1/2 jaar hetzelfde. Als ik er full-time aan zo kunnen werken was het allang af geweest.
Tja maar welk php forum gaat het uiteindelijk worden dan? Ik geloof dat het eerst die van erikjan zou worden, maar na het lezen van je jouw reply..?
Of het wordt gewoon welke het eerste af is!
Of het wordt gewoon welke het eerste af is!
Door de huidige marketinggerichte maatschappelijke vorming in de hoogte van de aanzienlijke regelingen betreffende het forum dat door het gemeenschappelijk belang confronterende feiten neerlegt terwijl de hoogte van de koers op dit moment uitermate veel belangstelling trekt bij potentiële bezoekers die wellicht geinteresseerd zullen zijn in nieuwe mediagerichte producten aan een overvloed van informatie.
daarom....
daarom....
Voor zover ik weet was EJ van plan het wel aan te bieden. De prijs zal igg. onder die van UBB liggen.
EJ is/was inderdaad ook bezig met een forum in PHP maar aangezien ik al 6 weken nix van hem heb gehoord ben ik dus zelf maar begonnen. Waren trouwens nog meer redenen voor hoor.
Ik werk dus niet samen met EJ ofzo, doe 't nu helemaal in m'n uppie.
Ik werk dus niet samen met EJ ofzo, doe 't nu helemaal in m'n uppie.
en die gene die jij maakt.. wordt die te koop?
Aha.. Naja, ik wacht met smart af.. Met velen anderen wschijnlijk.
Arjen heeft voor de search engine van het nieuwe forum een woord index gebouwd waardoor het zoeken naar super snel gaat. Dat wordt echt heel erg leuk op een dedicated dbase server met 800MHz proc
.
Pagina: 1