Toon posts:

surfen alleen binnen de start-pagina van IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet hoe ik er voor kan zorgen dat alleen de startpagina van IE (5.5) kan worden geopend EN vanaf daar alleen naar de linken op deze pagina, en zo verder ?
(het probleem is eigenlijk andersom, maar ik probeer er 8ter te komen HOE ik dit zou kunnen regelen.. het is dus niet mogelijk om naar bijvoorbeeld gathering.tweakers.net te gaan, behalve als ik dat instel als startpagina..)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

adres balk weg halen en startpagina als startpagina instellen

Verwijderd

Topicstarter
hehe tuurlijk, maar wat als de adresbalk er wel gewoon zit ? ik kan iedere url invullen, (in de adresbalk) maar ik kom nergens (kan de pagina niet openen)

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 09:30
Is dit thuis of op (bijv.) school?

Verwijderd

Topicstarter
het is ergens op een school, maar het gekke is, dit is NIET de bedoeling! Iedereen moet gewoon kunnen surfen, maar dat gaat dus niet. Het enige verkeer dat mogelijk is, is dus via de browser, en dan alleen de startpagina of alles dat daar vanuit gelinkt wordt (e.t.c. dus ik kan best www.startpagina.nl opgeven bijvoorbeeld, dan kun je dus best veel :) ) Ander verkeer is dus onmogelijk, telnet, ssh, ftp : niets werkt.

Verwijderd

Waarschijnlijk is er een overijverige admin bezig geweest met stoeien in ISA of Proxyserver samen met MSIEAK.

Als het de ISA of Proxy is, tja, moet je daar in wroeten, is het de MSIEAK, die kun je gewoon downloaden zelfs en dan de aanpassingen maken om vervolgens deze via de policy&profiles door te voeren.
Pagina: 1