Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
V&A=Vraag&Aanbod op tweakers.net
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
Zo te zien is het al verwijderd, hopelijk is dat ventje ook verbannen ofzo... Daar kan ik me wel zo aan ergeren, mensen die meteen weer alles moeten verpesten. Zouden ze dat nou maandag aan hun vriendjes op school vertellen?
Zo, jou mening is duidelijk Bavje.
"Dacht het niet. Disabelen die PissoG ."
Opsodemieteren met je vuile vieze gore rotgeintjes dus!!!!!!!!!
Vrij vertaald, hehehe
"Dacht het niet. Disabelen die PissoG ."
Opsodemieteren met je vuile vieze gore rotgeintjes dus!!!!!!!!!
Vrij vertaald, hehehe
Jah.. Dat vind ik dus ook. Helaas is het niet mogelijk om IETS te bedenken waarbij dit soort lame geintjes niet voorkomen, maar er moet dan toch in elk geval voor worden gezorgd dat ze asap worden verwijderd...
Verwijderd
Het was eigenlijk ook een reactie op Onno, toen ik zei dat ze daar even moesten kijken antwoorde hij: "Maar daar staat: PNOTK".
Ik snap nog steeds niet wat hij daarmee nou bedoelt (behalve dan dat het er staat). Daarom zei ik ook "Mag het dan wel ofzo?"
Ik snap nog steeds niet wat hij daarmee nou bedoelt (behalve dan dat het er staat). Daarom zei ik ook "Mag het dan wel ofzo?"
Prijs Nader Overeen Te Komen.
Of te wel: we hebben het nog wel over te prijs. Wat moet je dan voor prijs invullen?
Of te wel: we hebben het nog wel over te prijs. Wat moet je dan voor prijs invullen?
Verwijderd
Op die manier, nouja, ik zit niet echt in een wereldje van "in 2 regels zoveel mogelijk informatie proppen anders in het geen gratis advertentie meer"
.
Maar dan kan ie toch wel even een normaler bedrag opgeven? Dat over disabelen zal ik nu maar terugnemen
Maar dan kan ie toch wel even een normaler bedrag opgeven? Dat over disabelen zal ik nu maar terugnemen
Uhmm.. Bavaria.. ten eerste vind ik het een beetje misselijk dat PissoG... maarjah dat terzijde. Ik heb bij die advertentie allemaal negens ingevuld, dat dat script daar een vaag getal van maakt kan ik niks aan doen.
PS. Kijk voortaan wat verder dan je neus lang is voordat je met beledigen begint!!!
PS. Kijk voortaan wat verder dan je neus lang is voordat je met beledigen begint!!!
Nou vooruit dan maar.. ik vergeef het je.
Pagina: 1