Toon posts:

Epson C80 wie heeft hier ervaring mee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft als voordeel dat de tanks gescheiden zijn maar lees ook veel nadelen over Epson.

wie werkt er met een C80 ????

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
is een prima printer (snel en goed afdruk)
kun je gerust kopen hoor ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je voor je reactie.
Gezien de prijs (ca 500.-) en de seperate tanks dacht ik ook
een goede deal tedoen voor de komende jaren.

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
als de prijs f 500 is, wat zijn dan de voordelen TOV een Epson Photo 890 f 479 ( die ik hier heb staan :9~ en waar ik in 2 weken al een printje mee heb gemaakt :o )

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

het voordeel zijn de seperate inkttanks. Bamibal, heb jij ervaring met afdrukken op fotopapier? Zijn de foto's van de c80 van ongeveer dezelfde kwaliteit als de photo 890?

Ik wil nl. een goede foto printer kopen, het liefst met seperate inkttanks.

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
ehh wat is er seperater aan dan :?
ik ben trouwens zeeeeeeeer tevreden super kwalie en super snel op gewoon papier voor een simpel picje (het proefplaatje met die zee duurde wel een paar min. ;) )

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

ik wil hem ook, maar hoe zit het met de inkt, want dat is altijd het probleem achteraf...

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 15:51
Moet je effe zoeken of er ook imitatie cardriges zijn.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 15:04 schreef ernst het volgende:
ehh wat is er seperater aan dan :?
volgens mij heeft de 890 niet voor iedere kleur een aparte inkttank. Dus als 1 kleur op is, moet je ze allemaal vervangen.

De C80 heeft voor iedere kleur een aparte inkttank, dus als 1 kleur op is, hoef je alleen die kleur te vervangen.

Verwijderd

ik heb um nu ook gekocht, 3 weekjes terug al... het is een superprinter, snel en heeeeeeeeeele goede kwaliteit!! een aanrader

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 09:24 schreef 2611 het volgende:
ik heb um nu ook gekocht, 3 weekjes terug al... het is een superprinter, snel en heeeeeeeeeele goede kwaliteit!! een aanrader
Ah mooi, foto's uitprinten al geprobeerd? Laat alsjeblieft effe weten hoe die zijn. In een amerikaanse review las ik dat de foto afdrukken niet onderdoen voor een fotoafdruk van bijv. de hema. Als dat zo is staat de c80 binnen 3 dagen ook op mijn bureau :9~
Pagina: 1