PCI + AGP Videokaart samen?

Pagina: 1
Acties:

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Topicstarter
Een paar geleden heb ik een Geforce videokaart gekocht, die niet op mijn LX6 moederbord past. Nu vroeg ik me af of ik Windows XP pro op m'n PCI videokaart kon laten draaien, en mijn games op de Geforce kaart. Is dit mogelijk of zit je dan alsnog met het probleem van je moederbord?

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Dus als ik het goed begrijp past de videokaart niet en als je Windows XP pro installeert ineens wel? Heb je teveel gedronken of begrijp ik de vraag niet. :?
Zowieso kunnen twee videokaarten niet samen op 1 Mobo. Die gaan conflicteren. ;)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

2 videokaarten in pc kan wel, maar de vraag van de topic starter snap ik ook niet :?

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 09:31
Op zondag 16 december 2001 23:12 schreef Viper2k1 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp past de videokaart niet en als je Windows XP pro installeert ineens wel? Heb je teveel gedronken of begrijp ik de vraag niet. :?
Zowieso kunnen twee videokaarten niet samen op 1 Mobo. Die gaan conflicteren. ;)
Ik snap die vraag ook niet echt. Als je winXP installed breidt je mobo zichzelf uit :? :?. Zou ik dan ook meteen mogen vragen waar je deze kewle moederbordjes kunt kopen ? :)

En even over 2 videokaarten op 1 moederbord: Zal geen problemen opleveren, heb ik ook in 3 van mijn systemen zitten.

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

• Bollebout
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 07:28
Twee in een?
Gewoon in het zelfde slot als waar je dus geluidskaart in doet b.v?
Dan steekt de kaart toch uit de kast?

Verwijderd

als je pc je kaart niet pakt dan gat ie dat ook niet onder een ander OS ineens wel doen.... lx werkt gewoon niet met een power-slurpende geforce kaart.

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

volgens mij kan je beter even je 1e post editen want ik denk dat niemand hier iets van snapt..

btw "een paar geleden" :?

4015Wp west (Dordrecht)

Pagina: 1