Showroom

Pagina: 1
Acties:

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Goedendag,

Als je regelmatig het webdev gedeelte van dit forum bezoekt heb je vast wel opgemerkt, net als ik, dat er steeds meer topics gepost worden in de trand van: "Ik heb net een nieuwe website gemaakt en ik wil jullie commentaar".

Nu lijkt het mij een goed idee om het WebDev forum (wat IMHO toch bedoelt was voor echte vragen) op te splitsen in WebDev :) en een showroom. In die showroom zou iedereen dan dingen kunnen posten die hij/zij gemaakt heeft, dit hoeft van mij niet perse een site te zijn, maar ook proggies, skins, flash dingetjes etc.

Mijn vraag is: Wat vinden jullier van dit idee ;)?.

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
Misschien is het een idee om het programmeer forum en het webdev forum weer samen te voegen. Die uitsplitsing die in gedachten heb lijkt me logischer.

Verwijderd

Waarom zou je ze opsplitsen? Er zijn idd wel veel van zulke postings. Maar het geheel is in my opinion nog vrij overzichtelijk.

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 18:45
Tuurlijk joh, deel het nog verder op. Krijg je zometeen hetzelfde als bij c.totaal forum. En dat zuigt..

• Femme
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik denk dat een opdeling niet nodig is. Webdev is niet erg druk.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nee hoor, houwen zo.
Laat ze lekker showen; ik ben ook bijna met mijn gerestylde paginaatjes klaar. :)
Kaj.

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Zeg McvirusS, dit geintje gebeurt ook steeds bij Videokaarten en Beeldkannonen over die GeForce kaart, kan ik hem wel op niet kopen, welke?, enz enz

Zo gaat het ook bij Processors en Overclocking, welke processor (ze zeggen toch allemaal ATHLON!), hoe moet ik overclocken, en nog meer van dat soort gein.

Zo te zien gaan nu ineens mensen eerst een topic posten voordat ze gaan kijken of er al topics zijn met waarin het antwoord op hun vraag word gegeven.

Misschien wat voor de Adjes en Modjes om er wat aan te doen?¿

Verwijderd

Goingin:

De oplossing heet 'search-function'. >:) >:) >:)
Pagina: 1