Topic starter Vs Last post

Pagina: 1
Acties:

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:53
Ik zou het veel handiger vinden als er in de plaats van de naam van de topic starter, de naam van degene die als laatste ge-post heeft komt te staan in "lijst". Want als je een levendige discussie hebt met iemand die ook online is, kan je tenminste zien of iemand anders gepost heeft.Idee?

Jag

Verwijderd

of allebei :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Yeah, allebei.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Morgoth
  • Laatst online: 05-02 20:36
Ja allebei

• Fox|IA
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-11-2022

Fox|IA

Official Bastard

ALLEBEI

Verwijderd

Beide

Verwijderd

Als je even op mijn forum kijkt, dan zie je dat het ook anders kan...
die modificatie is ERG makkelijk!

• Jag
Ok, Unexplained, het is anders, maar er staat bij jouw forum toch ook niet wie er als laatst heeft gepost?
Maar het zou wel prettig zijn als er een mod of zo antwoordt, daarvoor is dit forum toch?

Jag

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik zie nut niet helemaal wat het nut er van is. IMO overbodige informatie.

• Jag
Het nut is dat je kan zien of iemand gepost heeft. Voorbeeld: ik post om 22:03 op een topic, en iemand anders om 22:04 op dezelfde topic. Ik kijk een half uur later in de lijst en zie dat er om 22:04 voor het laatst is gepost, daar heb ik dan weinig aan omdat het zowel ik als die ander geweest kan zijn. Het is een detail, maar bij hele lange threads waar kort achter elkaar gepost wordt (bijv Bijbel, Fake of Waarheid) is het zeker nuttig, vooral voor mensen met langzame verbindingen.

Jag

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-02 11:56
Ehm, daarvoor heb je toch dat die topics rood worden ?

Zelfs al zou het zo zijn dat jij in zo'n post die jij omschrijft je naam als laatste staat, wil nog niet zeggen dat niemand in de tussentijd iemand anders heeft gepost, dus dan heb je er nog nix aan.

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

• Jag
Neelix--> als iemands anders naam er staat, heeft er wel iemand gepost, en als je eigen naam er staat, zou er eventueel tijdens dat jij aan het posten was ook iemand gepost kunnen hebben, maar normaal gesproken heeft er dan niemand gepost.
En van dat rood had ik over het hoofd gezien, sorry. Maar dat zou dus een goede oplossing zijn. En als het toch makkelijk is.......
Jag
Pagina: 1