PC flipt als ik download

Pagina: 1
Acties:

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
specs: athlon xp 1600+, via kt133a / 686b chipset, 512 MB pc 133, 2x ide schijf, 1x brander 1x cd-rom, realtek pci kaartje, hercules fortissimo II kaart + hercules gf2mx kaart.
via 4 in 1 4.32v drivers, win2k zonder sp's.
de enige gesharede irq is de realtek 8029 kaart en de geforce kaart allebei op irq 11.

probleem: alles gaat haperen als ik grote bestanden ga downloaden met zowel kazaa, morpheus als edonkey. ik heb pas last van dit probleem sinds ik een mobo heb met de 686B chipset. daarvoor nooit gezeik gehad. daarom heb ik mijn sb live vervangen door een hercules soundkaartje. dit heeft niet geholpen. ik word er helemaal gek van en ik hoop dat iemand de gouden tip heeft. (zou het helpen als ik een 3com kaartje koop?)

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
tsja, probeer eens die gesharede irq ergens anders te krijgen. Anders laaste Via's installeren (we zijn alweer bij 4.36 of SP2. Suc6 in ieder geval.

• smvs
  • Niet online
laatste via's zal ik eens proberen.
irq's anders sharen kan niet want beide devices staan zo vast als een huis qua irq en willen niet wisselen.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
lijkt mij idd een driver probleem

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• smvs
  • Niet online
het is opgelost met via 4 in 1 4.36v
makkelijker dan ik dacht dus.

Verwijderd

kheb het probleem nog steeds met mijn ADSL USB. Krijg deze week een ethernet geval, hopelijk heb ik dat gezeik dan niet meer.
Pagina: 1