Nieuwe Vraag & Aanbod forum niet perfekt

Pagina: 1
Acties:

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik kan helaas geen plaatjes van het probleem zetten maar als ik in het nieuwe Vraag & Aanbod forum naar de aangeboden moederborden ga en op 1 van deze klik is het beeld wat ik dan krijg all messed up!!
Dit had ik ook nadat ik mijn advertentie had gepost.

Ik kom er net achter dat dit probleem zich voordoet als je op de naam van een aangeboden of gevraagd produkt klikt, het beeld ziet er dan niet uit! :(

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik zou ff op ctrl-r pushen ivm reloaden van javascrippies (eenmalig probleem).

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 16:32
Graag zou ik overzichten willen zien binnen een categorie. Niet alleen zoeken. Ik zou niet weten wat ik zoek. Gewoon koopjes enzo.

Erg lief dat die productnamen zo voorgestampd zijn, maar ik weet niet... Ik zoek een goedkoop AT socket 7 mobotje en dan heb ik maar een 'nieuw' product aangemaakt.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Graag zou ik overzichten willen zien binnen een categorie. Niet alleen zoeken. Ik zou niet weten wat ik zoek. Gewoon koopjes enzo.
Hmm, wat bedoel je nou? Je kunt op categorie listen of op tijd en er kan gezocht worden.
Erg lief dat die productnamen zo voorgestampd zijn, maar ik weet niet... Ik zoek eengoedkoop AT socket 7 mobotje en dan heb ik maar een 'nieuw' product aangemaakt.
Daarom kun je dus ook zelf een naam invoeren.

Verwijderd

oh en nog iets:
als iemand z'n interesse toont over iets en ik ontvang dan een mailtje, is het from-adres m'n eigen adres. je kunt 'm dus niet klakkeloos replyen.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Werkt het mailen wel? Ik heb naar twee lui een mailtje gestuurd, en nog niets terug gehad... :( Een beetje tweaker checkt toch 5 keer per dag (minimaal) z'n mail...

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Mailen moet gewoon werken (het werkt bij mij). Dat from/reply-to foutje heb ik gefixt.
Pagina: 1