Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Een gewaarschuwd mens... telt voor twee, als-ie dan achteraf nog gaat kankeren ook?!?
Koop vooral een Maxtor, die gaan nooit stuk natuurlijk.
Bij IBM krijg je in drie... juist ja "3" dagen een nieuwe als je het goed doet. En zonder gezeur en kosten. In jouw geval wist ik het wel. IBM in Herkenbosch (bij UPC) bellen en netjes je probleem uitleggen. Je hebt grote kans, dat ze je op voorhand een vervangende sturen. Data overpompen van de 40 Gig en HD op eigen kosten verzenden naar IBM.
Dit lukt je vast bij Maxtor ook wel, denk je niet?!?
Suc7
Koop vooral een Maxtor, die gaan nooit stuk natuurlijk.
Bij IBM krijg je in drie... juist ja "3" dagen een nieuwe als je het goed doet. En zonder gezeur en kosten. In jouw geval wist ik het wel. IBM in Herkenbosch (bij UPC) bellen en netjes je probleem uitleggen. Je hebt grote kans, dat ze je op voorhand een vervangende sturen. Data overpompen van de 40 Gig en HD op eigen kosten verzenden naar IBM.
Dit lukt je vast bij Maxtor ook wel, denk je niet?!?
Suc7
Win10 / Gigabyte GA-990FXA-UD3 / AMD Phenom II X6 1100T / 32GB Corsair DDR3 / MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G / 1x Samsung 850 EVO 250GB + 2x Samsung 1,5TB SATA / DELL U2515H+HP1940 / Sony FH-7mkII
Verwijderd
helemaal gelijk met het feit dat ibm een superservice heeft daar kunnen andere fabriekanten nog een puntje aan zuigen. mijn ervaring schijf stuk ik bel hijvraagt wat het probleem is en gaf nog een sugestie van een test progje daar bleek dat hij echt dood was,weg gestuurd en drie dagen later een twee keer zo grote en snelere schijf terug ik heb die man nog zelfs terug gebeld om hem te bedanken want het hoieft natuurlijk nieT!!!!!!!!!
Verwijderd
Hum.Op zondag 16 december 2001 18:28 schreef QuestGamer het volgende:
Tijdje geleden crashte mijn 40 GB - IBM HDDtje, ik was niet de enige maar goed.
Met een low format-progje van IBM zelf doet ie het nu weer. Maar ja hij maakt de laatste dagen af en toe wel wat rare geluiden, ik vrees dat dit aankondigt dat ik binnenkort hem toch kan terugsturen naar Gistron of naar IBM zelf?
Echt balen
Mijn eerstvolgende HDD wordt een Maxtor...
En dit alles binnen 12 maanden!
Dus eh..succes he...misschien ander merK ?
Ikzelf heb ook een hd gehad van maxtor (30 gb) en die rattelde en rattelde vanaf dag 1 en moest ook uiteindelijk vervangen worden..en zo hoor ik de laaste maanden wel meer maxtor ellende(overigens ik heb een maxtor 60 gb en die werkt al een tijdje top dus ik probeer nier maxtor de grond in te praten)
Maar heeft iemand ervaring met andere merken oa western digital ? (daar heb ik ook al eens een crash mee gehad lol!)
wij verkopen in de pc zaak al jaren maxtor en het is tot nu toe het merk met de minste problemen. af en toe zijn we uitgeweken naar andere merken vanwege de prijs die lager lag
(seagate barracuda's waren goedkoper, maar vielen bij bosjes uit bijvoorbeeld)
maar we zijn toch steeds weer op maxtor teruggekomen, en nu zijn ze ook nog eens heel erg goedkoop dus geen reden tot klachten.
(seagate barracuda's waren goedkoper, maar vielen bij bosjes uit bijvoorbeeld)
maar we zijn toch steeds weer op maxtor teruggekomen, en nu zijn ze ook nog eens heel erg goedkoop dus geen reden tot klachten.
hier draaien 2 IBMz 30GB 75GXPz @ Raid0 al een jaar zonder problemen!
Had eerst 2 x IBM 45 GB (ja idd die beruchte), de ene stopte er na 2 maanden mee en de ander na 10 maanden. Schijf 1 werd niet eens meer gezien door bios mobo en door bios promise controller. IBM heeft in beide gevallen binnen een week een nieuwe en grotere schijf teruggestuurd. Ik had zelf zo de balen van IBM, dat ik 2 x Maxtor 60 GB 7200 heb gehaald. Daarvan was er 1 doa. Inmiddels heb ik ook nog 2 x WD 60 GB 7200. De 2 IBM's staan in raid 0 net als de 2 Maxtors en de 2 WD's. Benieuwd welke het het langst gaan uithouden.
Verwijderd
Vraagje: In welk land zijn jullie gecrashte IBM schijven in mekaar gezet? Ik heb gehoord dat alleen DTLA schijven die uit Hongarije komen onbetrouwbaar zijn. (die heb ik dus
)
Hij doet het nog...
Maar lijkt me wel verstanding Ome IBM ff te bellen
Iemand een URL met info hierover???
Maar lijkt me wel verstanding Ome IBM ff te bellen
Iemand een URL met info hierover???
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
ik heb de beruchte 75gxp 45gb, hij loopt als een zonnetje
maar het is mijn enige hd en als deze crashed ben ik 6gb aan mp3tjes kwijt dus ben ik opzoek naar iets van backup....
maar het is mijn enige hd en als deze crashed ben ik 6gb aan mp3tjes kwijt dus ben ik opzoek naar iets van backup....
Pagina: 1