Toon posts:

Welke dvd speler is het best

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welke dvd speler is het best. En dan gaat het voornamelijk om DAE. Ik hoorde dat pioneer goed is.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
DVD? Voor in je computer of televisie?

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een dvdspeler in de computer.

Verwijderd

De lite-on is ook heel goed, vooral met DAE

Verwijderd

tja ikzelf heb een lite on 16*48 enne tot zover is het een lekker dingetje, maar heb geen ervaring met andere dvd spelers dus kan hem niet vergelijken, maar deze is zijn geld in ieder geval wel waard

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb een Pioneer, bevalt goed.. goeie DAE, redelijk snel.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf dus ook een lite-on. De oude nog 12 x dvd en 40 x cdrom. Maar hij leest cdtjes erg slecht, heel vaak herkent hij gewoon niet dat het een cd is. Vandaar

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

Een Ricoh DVD/CDr/rw combi ;)

Anders een Pioneer DA01 of iets dergelijks :9~

I got a problem-solver and its name is revolver

Verwijderd

heb een pioneer gehad voor pc maar is na 2 maanden stuk gegaan cd is er uitgespind en in 1000 stukjes gebroken
ben terug gegaan naar mycom (had nog gerantie ) maar die vertelde mij dat ze voorlopig niet mer leverbaar zijn in verband met de x-box die schijnd namelijk de zelfde chips te bezitten als die van pioneer dvd . heb nu dus een a-open

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Pioneer heb ik heel veel verkocht: goed spul. De laatste tijd verkoop ik ook vrij veel LG: zowel de branders als de DVD-spelers zijn voordelig & uitstekend ! :)

• wdv
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-07 22:13

wdv

Ik heb zo'n Lite-On modelletje 163 (16x48) Bij films is ie lekker stil. Echter bij hetl ezen van Cd's is schiphol er niks bij! Voor 199,- heb ik niet te klagen.

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 10:03 schreef wdv het volgende:
Ik heb zo'n Lite-On modelletje 163 (16x48) Bij films is ie lekker stil. Echter bij hetl ezen van Cd's is schiphol er niks bij! Voor 199,- heb ik niet te klagen.
Same here :) ...maar vergelijken met m'n Aopen 52 x die ik eerst had issie muisstil :)

Fijn dingetje hoor, mp3s rippen gaat perfect (met DAE natuurlijk)...

Verwijderd

[topic=331509/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.