• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
hallo, ik had laaste een datakabel, en daar wat proggies oplos gelaten (logomanager) tot mijn ontdekking kwam ik erachter dat geen van die proggies het deed, heb alles geprobeert, dus heb ik die datakabel ingeruild en me centjes teruggekregen, nix aan de hand dus, maar toen ik weer eens zat te kloten met me gsm zag ik een extra menu optie, genoemt, Net monitor!

in die optie kan ik een nr opgeven en dan op OK drukken, dan verschijnen er allemaal rare getalletjes, als ik een nr gekozen heb ik krijg ik die getallen als achtergrond, iemand zei me dat ik een sms virus had, dat vond ik nogal ongeloof waardig, aangezien me gsm nog normaal functioneert, en ik kan het ook uitzetten door een optie 000 te geven,

ik heb hem standaart op 1 staan, en zie daarop een paar getallen waarvan 1 in de min staat, en een 4 cijferige lettercombinatie, die verandert als ik iemand bel! standaart staat ie bij mij op ccch, ik denk dat het een soort area code is, weet het niet zeker,

dat cijfertje die in de min staat verandert steeds wanneer ik goed bereik heb of slecht, hoe beter het bereik hoe lager het nr, hoe slechter hoe hoger, bij min -100 heb ik geen bereik,

erg vaag, heeft iemande een verklarign,

ik kan 133 pagina(tjes) vol info opvragen maar weet niet wat alles betekend/is.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
hmm kom je laat achter, maar goed, ja waar die codes voor staan wil ik ook wel eens weten...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Mister_X
laatachter, achja boeie,

maar jij hebt ze ook dus?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
Op zondag 16 december 2001 19:34 schreef Mister_X het volgende:
laatachter, achja boeie,

maar jij hebt ze ook dus?
als ik wil wel, ja , anders niet :P, optie in logomaneger, kun je ook nog eens voor 2 instllingen kiezen, of disabelen indien gewenst :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Mister_X
hmz, ik heb dus al wat tuts gelezen en weeet een beetje wat je kan doen ermee,

zoals de afstand bepalen van een zendmast, welke laaste netwerk je gebruikt hebt en momenteel nog, welk je nog kan gebruiken en welke niet,

voor de rest nog het type verbinding (in kbps) enzo. wel geinig kan vast wel handig zijn op 1 of andere manier.

Verwijderd

Linkje naar die tutorials zou wel handig zijn...

Verwijderd

oeh, dat zou ik ook wel willen weten.
optie 4 ziet er btw het nuttigst/grappigst uit, lijkt zendsterktes van verschillende zenders ofzo.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:54

Korakal

Up up up!

http://www.nobbi.com/moni1_nok.htm

vooral menu 20 is handig: precieze spanning van je accu, beter dan een paar streepjes....

• Mister_X
http://www.bryte.net/gsm.asp

http://marcin-wiacek.fkn.pl/english/gsm/netmon/faq_net0.htm

de onderste is verruit de beste!

in menu 2 geloof ik kan je de afstand bepalen van hoe ver je van een station zit.
Pagina: 1