welke is het beste ?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:20
hoi kan iemand mij vertellen welke geforce 3 ti 500 het beste is of het beste presteerd en niet meningen :) gewoon harde feiten want ik zie zelf wel dat die van asus wel lekker loopt maar ja ik d8 ik vraag het toch maar hier :)

Verwijderd

ZOEK ZOEK ZOEK ZOEK ZOEK ZOEK ZOEK!!!!!!!!!!!

en doe je topic naam ook ff wat duidelijker de volgende keer...

ah, nu zie ik het, je derde post pas...

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:20
das snel ik heb hem net 1 min geleden gepost :D dus hij lijkt mij duidelijk genoeg :)

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
dus als hij schokt maar beter specificaties heeft dan koop je hem eerder dan wanneer hij lekker soepel loopt :?

als ik jou was zou ik dan toch gewoon lekker voor de Asus gaan is een hele goeie kaart en loopt zeker soepel.

Verwijderd

|:( Welke is het beste? welke wat? welke computer? welk moederbord?

en gebruik de search anders es ff, en lees de reviews na.. en niet zomaar lui een topicje openen |:(

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
[fluistermode]
The_YellowDog
ze zijn er niet meer zo blij mee als je gaat lopen schreeuwen dat hij moet gaan zoeken en de search moet gaan gebruiken. ik gaf hem simpel advies en dan vind ik het weer prima[/fluistermode]

al word het wel ontiegelijk vaak besproken

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
snelste manier om deze zinloze topic te beeindigen is door hem gewoon te beantwoorden :)

de leadtek gf3 ti500 is het beste. beter 2d filters, hw monitor, 2 spellen erbij + berg kabels. koeling is ook toppie, giganta heatsink zit erop.

zoek je iets goedkopers, neem dan de hercules ti500 (heb ik :9)
ook prima kaart zonder al te veel toeters en bellen (wel tv-out op 1024*768 en dvi output)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.