ik zou het niet weten... af en toe kom ik em wel tegen tijdens het surfen... ik zal ens voor je kijken.Op zondag 16 december 2001 18:10 schreef Combimix het volgende:
Geen idee, maar waar is de rest van die foto van je ???
nu ontopic plz
Verwijderd
http://www.eyesondesign.net/pshop/insetlines/insetlines1.htm
Lees en leer...
Ohja, hier ook nog:
http://www.eyeball-design.com/tutorial_afterfx01.htm
Lees en leer...
Ohja, hier ook nog:
http://www.eyeball-design.com/tutorial_afterfx01.htm
spanxOp zondag 16 december 2001 18:11 schreef fo-cus het volgende:
http://www.eyesondesign.net/pshop/insetlines/insetlines1.htm
Lees en leer...
Verwijderd
Schaduw toevoegen aan dat lijntje wat je al hebt.
1px donkerder lijntje eronder of erboven. Ik weet niet welke.
Of misschien beetje puzzelen met die schaduw layer spul dingen van photoshop.
1px donkerder lijntje eronder of erboven. Ik weet niet welke.
Of misschien beetje puzzelen met die schaduw layer spul dingen van photoshop.
Plaatje 10x uitvergroten, dan zie je het...
Intentionally left blank
Alweer het betere pixelNeuk werk. Als je in Photoshop dat plaatje nu eens gaat inzoomen to 1600% ofsow zie je dat het gewoon twee lijntjes zijn, eentje lichter en eentje donkerder. Het is het soort effect dat je krijgt als je een bevel and emboss aan een lijntje tovoegt met dikte 1 en iets van 50% transparency en de distance op 0 zet. Maar beter kan je dat lijntje puntje voor punte op papier zetten en dat dan nog een keer doen met de donkere en lichtere kleur.
Als je het puntje voor putje doet krijg je een veel netter resultaat omdat anti-alias en andere berekende meuk op zo'n kleine schaal alleen maar lelijk gaat werken.
Als je het puntje voor putje doet krijg je een veel netter resultaat omdat anti-alias en andere berekende meuk op zo'n kleine schaal alleen maar lelijk gaat werken.
Pleur een lijntje neer,
drop shadow:
distance 1,
kleur licht,
blur 1,
schuin naar onderen (global angle uit)
Dupliceer laag,
drop shadow:
distance 1,
kleur donker,
blur 1,
schuin naar boven (weer global angle uit)
En simple, je hebt het.
drop shadow:
distance 1,
kleur licht,
blur 1,
Dupliceer laag,
drop shadow:
distance 1,
kleur donker,
blur 1,
En simple, je hebt het.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
ikke eigenlijk niet, geef ik het verkeerde voorbeeld dan?Op zondag 16 december 2001 21:58 schreef Blaise het volgende:
Zoomen mensen nooit in ofzo?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Whaaa!?!?! simpel?Op zondag 16 december 2001 18:32 schreef Toeter84 het volgende:
Pleur een lijntje neer,
drop shadow:
distance 1,
kleur licht,
blur 1,
Dupliceer laag,
drop shadow:
distance 1,
kleur donker,
blur 1,
En simple, je hebt het.
men tekent de lijntjes en met doet layer->effect->bevel and emboss
men klikt op outer bevel en op down...meestal de size op 1 en de highlight is mooier op color dogde...dit is toch veel makkelijker? iig dit is er voor gemaakt
Verwijderd
geen idee, het ligt er maar net aan wat je aan het doen bent.Op zondag 16 december 2001 21:59 schreef Toeter84 het volgende:
ikke eigenlijk niet, geef ik het verkeerde voorbeeld dan?
ik werk heel vaak op 4 of 8 keer de normale grootte
Ik zit altijd te klooie met die vergrootglas optie van windows bij logo's & sites van anderen. Valt veel uit op te maken.
Ik doe het weer anders
layer met streepjes dupliceren, beetje verschuiven, wit maken en op soft light zetten.
Als je lijntje naar boven moet komen doe je witte streep er linksboven, als die naar binnen moet vallen doe je um er rechtsonder.
layer met streepjes dupliceren, beetje verschuiven, wit maken en op soft light zetten.
Als je lijntje naar boven moet komen doe je witte streep er linksboven, als die naar binnen moet vallen doe je um er rechtsonder.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Pagina: 1