kan geen survey invullen?? WTF

Pagina: 1
Acties:

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
Ik wou een survey invullen zei ie dat ik of min. 2 weken geregistreed moest zijn of m'n karma stond in de min. Maar ik ben geregistreerd op 01-22-2000 13:40 en m'n karma is 20!!!
Was dit????

Verwijderd

ff vraagje tussendoor.. wat is dat Karma waar iedereen het over heeft?

Zal wel een domme vraag zijn...

:P

• Morgoth
domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden :) :)

Maaruh ik weetnieprecies wat het is maar het is een score ofzo. Je krijgt als je een goede post hebt een karma ofzoiets, correct if I'm wrong

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Lees de FAQ op tweakers.net, daar wordt alles uitgelegd.

http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=112

• Morgoth
huh?? wat mot ik met een faq??? Ik heb wel is eerder een survey ingevuld dus daar legt het niet aan!!!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb de shop survey begin deze week omgegooid naar het nieuwe registratiesysteem. Om in de shop survey te kunnen posten moet je:

- geregistreerd user zijn
- minimaal 2 weken geregistreerd zijn
- geen negatief karma hebben

Dat is een simpele maatregel om misbruik tegen te gaan. We krijgen veel klachten van bedrijven die beweren dat de concurrent negatieve postings in hun survey plaatst en dat gaat zover dat er regelmatig met rechtszaken en dat soort onzin wordt gedreigd.

• Morgoth
JA MAAR IK BEN AL LANG 2 WEKEN GEREGISTREERD EN IK HEB GEEEEEN NEGATIEF KARMAAAA

• Jasper
  • Laatst online: 22-02 18:45
Niet schreeuwen, bedankt..

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik weet niet wat jouw probleem is maar ik kan gewoon een dingetje invullen op jouw username...

Verwijderd

Morgoth, misschien stom, maar ben je wel ingelogd? Het kan zijn dat je cookie op een of andere manier kwijt/expired is.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als je niet ingelogd bent dan krijg je een formuliertje waar je je username/password in moet vullen. Onder dat formuliertje staat dat je min. 2 weken geregistreerd moet zijn enz., maar als dat er staat wil dat nog niet zeggen dat je niet mag posten (de controle vind pas plaats op het moment dat er gepost wordt).
Pagina: 1