Toon posts:

[ASIO 2.0 + GSIF] Kan dit tegelijkertijd met een..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
... Kan een TerratecEWX 24/96 tegelijkertijd ASIO2.0 en GSIF draaien?

Ik wil namelijk een sequencer / audio programma (Logic of Nuendo ofzo) gaan draaien, maar dan ook GigaSampler in de achtergrond draaien. Ken dit?

Ik lees allemaal tegenstrijdige berichten hierover...

Verwijderd

Topicstarter
Of weet iemand een telefoonnummer van Terratec importeur voor nederland?

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-03 23:19

BikkelZ

CMD+Z

Ik heb zelf het idee dat ik niet eens meerdere programma's tegelijk kan draaien die ASIO gebruiken. Dus ik vermoed dat het niet gaat werken.

Maar je kunt wel misschien Gigasampler als VST plugin gebruiken (ik ben niet zo'n Gigasampler expert kan zijn dat ik de plank kompleet mis sla).

iOS developer

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 23:06 schreef BikkelZ het volgende:
Maar je kunt wel misschien Gigasampler als VST plugin gebruiken (ik ben niet zo'n Gigasampler expert kan zijn dat ik de plank kompleet mis sla).
Neen, Gigasampler is niet als VST plugin verkrijgbaar (Reaktor overigens wel). De meeste mensen gebruiken een standalone pc voor gigasampler/studio.

Combimix, waarom installeer je niet ff cubase en gigasampler dan weet je gelijk of het werkt. Als je die software hebt geinstalled moet je EERST gigasampler starten en daarna cubase.

Wat de soundcard moet multiclient zijn, multidriver ondersteunen (in jouw geval asio en gsif) en moet meerdere (virtuele) outputs hebben.
De meeste multiclient soundcards hebben een mooi config tooltje om drivers (aiso, gsif, etc) aan bepaalde outputs te hangen.

succes d'r mee. Laat maar ff weten of het is gelukt (of niet)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ja dat kan. Je moet gewoon even de multi-client drivers van de site van Terratec plukken :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Topicstarter
SpeedFreak - Uhm, ik HEB de kaart niet, de aankoop hangt er van af of multiclient uberhaupt WERKT :)

Erection Jackson - Kijk, daar heb ik wat aan. Bedankt hoor, koop gesloten!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:29

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Ja dat kan, maar alleen met win9x!

Windows 2000 en XP hebben hier nog geen support voor. Je moet dan inderdaad de nieuwste set drivers downloaden, die hebben multi client ASIO/GSIF support.

edit:
Gepost door Six4Eight, per ongeluk onder een andere naam

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Onder Windows 2000 draait Gigasampler niet, maar Gigastudio (de grote broer) wel.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-03 23:19

BikkelZ

CMD+Z

Sorry, ik gebruikte inderdaad Windows2000, stom dat ik het niet ff vermeldde.

iOS developer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie net dat je GigaStudio versie 2.5 moet hebben voor XP :(
Pagina: 1