Toon posts:

C&C Soulsurvivor

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een vraagje. Iemand een idee waar ik dit spel nog kan kopen. Het is de C&C deel 1 maar dan kun je multiplayer doen met meer dan 8 spelers. Ik verzamel alle C&C games :7

Iemand enig idee? waar ik hem kan kopen of bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan je hem nog bij Westwood bestellen, maar dat misschien een laastste optie ivm hoge verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het spel zal niet zo duur zijn dus met verzendkosten erbij zal het nog wel meevallen maar ik hopote dat iemand weet waar ik hem in nederland kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:28
Ja...wil ut ook wle eens weten... Is vet spel..alleen kan hem nergesn meer vinden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 17:46 schreef Iznogoud het volgende:
Ik heb even een vraagje. Iemand een idee waar ik dit spel nog kan kopen. Het is de C&C deel 1 maar dan kun je multiplayer doen met meer dan 8 spelers. Ik verzamel alle C&C games :7

Iemand enig idee? waar ik hem kan kopen of bestellen?
niet correct.
het is een multiplay only versie waar je maar met 1 unit tegelijk kunt spelen. en het is zwaar geflopt. en volgens mij zijn de game servers bij westwood ook offline van dat spel. en er is geen support meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:28
Ik heb heet ooit ene keer gespeeld maar vons ut wel vet spel toen... maar niemand weet meer of ut nog ergens te vinden is....het ut ergens,...alleen kan nie meer terug vinden op al die cd's hiero...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn weten is het nooit echt buiten de VS uitgegeven. Ik heb het ooit voor 40 piek (ken je nagaan) gekocht in Tilburg, en het precies 2 keer gespeeld. Het is inderdaad niet meer dan met 1 unit rondlopen en hopen dat jij iemand anders eerder dood krijgt dan hij jou. De kans op powerups is omgekeerd evenredig met de kracht van je unit, dus een harvester (ja want die kan je ook kiezen) krijgt eerder powerups dan een Mammoth-tank. Maar inderdaad alleen voor de die-hard C&C fans. Ik vraag me af of er nog servers voor zijn (want die kon je geloof ik niet zelf opzetten.)

En het is Sole Survivor, geen Soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Naja daar twijfelde ik tussen. Maar dit spel zoek ik.
Het gaat mij ook niet om het online te spelen.
Maar er is dus weinig kans dat ik hem nog in Nederland kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naah. Ketens hebben 'em sowieso nooit gehad, die zaak waar ik 'em kocht importeerde 'em zelf zo af en toe. Je zal het eventueel moeten hebben van kleine onafhankelijke winkeltjes. En sorry, ik doe 'em niet weg (ben zelf ook C&C-verzamelaar...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 00:09 schreef RefriedNoodle het volgende:
Naah. Ketens hebben 'em sowieso nooit gehad, die zaak waar ik 'em kocht importeerde 'em zelf zo af en toe.
Ik weet zeker dat Dynabyte, Free Record Shop etc hem echt een half jaar lang in de schappen hadden liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: laat maar
Pagina: 1