Toon posts:

Password weer incorrect

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Las net de andere topics hierover en ik heb hier ook weer last van (net als een tijd geleden). Elke keer als ik een bericht post op mijn normale account 'Koen Rotteveel' dan krijg ik een fout. Heb dus toen dit nieuwe 'second' account aangemaakt. Na een tijdje werkte het gelukkig weer.
Nu werkt het echter weer niet. Misschien komt dit omdat ik laatst mijn hele cookies-dir weggegooid heb.

Zoals bij die andere wel is is mijn registratie er nog wel. Ik kan namelijk niet opnieuw registreren op 'Koen Rotteveel' want dan zegt ie dat er al geregistreerd is.

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-02 21:21
Je kunt toch je password opnieuw toe laten sturen??

Verwijderd

Topicstarter
Het vage is dat als ik mijn password wil later toesturen dat ie geen naam heeft verbonden aan mijn email adres. Als ik mijn naam opnieuw wil registreren dan zegt ie dat ie wel al geregistreerd is.

Het is natuurlijk geen ramp want ik kan best vanaf 'kr second' blijven posten maar dan ben ik wel weer Junior terwijl ik allang senior :) member hoor te zijn! Maar goed, binnen een paar maanden moet dat weer weg zijn.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Alles wat denk ik gedaan kan worden, is het account "Koen Rotteveel" deleten, zodat je opnieuw kan registeren. Maar, dan ben je wel weer Junior. Zeg maar hoe je het wilt :)

Verwijderd

LOL :)

• Koen_R
  • Laatst online: 22-02 08:40
test

• Koen_R
Je account leeft dus nog zoals je kan zien. :P Op de een of andere manier werkt het opgegeven password inderdaad niet. Kheb ff handmatig een ander password opgegeven.

Neem ff contact op als je je password wilt weten. :)

Oja, it's me! Arjen :P

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:33
Koen Rotteveel weer lekker op zijn eigen accountje en ik op een junior member? De wereld is hard en onrechtvaardig..... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Handig Arjen, maar via email bereiken wordt lastig want kan je email adres nergens vinden!

Als je misschien de email adressen kan zien moet je het gewoon naar mijn email adres sturen.

Oh ja Valkenier - sommige mensen krijgen gewoon het respect dat ze verdienen :)

• Onno
  • Niet online
Je zou natuurlijk zijn profile kunnen bekijken. :)

• Koen_R
Hij doet 't weer!!

Thanks Arjen!

(Gepost door mijzelf overigens!)

Verwijderd

Dus iedereen is nu weer zichzelf? :) Zeg IK dit wel, of is dit iemand anders :P
Pagina: 1