Toon posts:

LED modificatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, nu wilde ik graag weten waar je goedkoop Blauwe LED's kunt inkopen, hoe je die wisselt met bijvoorbeeld een groene les, moet dit echt met een soldeerbout, of zijn er ook andere simpelere en goedkopere manieren voor in het geval je geen soldeerbout hebt?
Waar moet je allemaal opletten bij een LED mod?

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Blauwe led in de winkel kost gulden of 7 ofzo, ja het moet echt met een soldeer bout...ga nou niet zitten kloten met draadjes en plakband want als je die van je HD kortsluit kan hij het wel is helemaal net meer gaan doen

Suc6

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
goedkoop blauwe leds: conrad
je kunt ze wel aansluiten zonder te solderen (ligt eraan waaraan doh) maar als je je hdd led bv vervangt met een blauwe, dan kun je ook gewoon het draadje een end afstrippen, en erom heen wikkelen en tapen/krimpkous. (wel op plus/min letten met ledjes hè?)
maar met een soldeer bout gaat het wel veel fijner :) is best wel een goede investering hoor :)

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:33

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Op zondag 16 december 2001 17:40 schreef Jaromir het volgende:
Nou, nu wilde ik graag weten waar je goedkoop Blauwe LED's kunt inkopen, hoe je die wisselt met bijvoorbeeld een groene les, moet dit echt met een soldeerbout, of zijn er ook andere simpelere en goedkopere manieren voor in het geval je geen soldeerbout hebt?
Waar moet je allemaal opletten bij een LED mod?
veel kasten hebben gewoon een plugje aan het einde van de draadjes zitten, waar het ledje ingeschoven is, dus eruit trekken, blauwe erin, KLAAR!

goedkope ledjes zou ik niet bij conrad bestellen (verzendskosten maakt zo nog duur), gewoon bij de elec. boer gaan halen, kan je vaak ook nog kiezen tussen verschillende licht opbrengsten (hoe feller, hoe duurder)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

hier in leeuwarden blauwe leds 4,50... waaarom duurder als gewoone leds? geen standaard kleur :) standaard kleuren (groen rood geel) heb je al van af 25 ct p/s

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel