• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 11:41
Ik heb al tijden een Ericsson T28s (vlak na de introductie gekocht voor een goede EUR 750) die voor het eerst een weekje of twee 'stil' heeft gelegen, zonder hem aan te zetten dus. Nu wilde ik hem net weer aanzetten: geen reactie. ;( Ding aan de oplader: geen reactie. Effe prutsen en proberen: geen reactie. Wat is 'most likely' het probleem? De oplader kapot? De battarij kapot? De telefoon echt dood? Ik heb geen andere opladers of battarij om het te proberen. Is er een winkel (omgeving Rotterdam) die jullie te binnen schiet waar ze er 'even naar kunnen kijken' zonder dat je hem direct als RMA in moet leveren?

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 17:20 schreef Dutchman! het volgende:
Ik heb al tijden een Ericsson T28s (vlak na de introductie gekocht voor een goede EUR 750) die voor het eerst een weekje of twee 'stil' heeft gelegen, zonder hem aan te zetten dus. Nu wilde ik hem net weer aanzetten: geen reactie. ;( Ding aan de oplader: geen reactie. Effe prutsen en proberen: geen reactie. Wat is 'most likely' het probleem? De oplader kapot? De battarij kapot? De telefoon echt dood? Ik heb geen andere opladers of battarij om het te proberen. Is er een winkel (omgeving Rotterdam) die jullie te binnen schiet waar ze er 'even naar kunnen kijken' zonder dat je hem direct als RMA in moet leveren?
ik denk niet dat ze dat zow doen van hier heb je ff een batterij en kijk maar.. je zou t beste ffkes kunnen kijken bij een vriend ofzo die dezelfde batterij heeft..

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-03 13:59

Sick Nick

Drop the top!

Heb zelf ook een T28s, soms wil die ook niet opladen. Dan moet ik de stekker voor het opladen tegen de telefoon aandrukken en dan omhoog doen. Maar niet te ver, want dan schiet ie weer los ;)
Probeer dat eens zou ik zeggen.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 11:41
'k heb even de contacten van de lader e.d. wat opgepoetst enzo, en hij laad weer :) *opgelucht*

We spend our years as a tale that is told

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 14:44
Had mijn vader met zijn Philips Genie ook. De telefoon viel uit. Bleek dat er wat corrosie op de contacten zat.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

vage bug van ericsson telefoons dus ? :+

Verwijderd

ericsson telefoons en opladen is gewoon geen goede combinatie.
Ik spreek uit ervaring... [topic=343556] :?
Pagina: 1