(Sorry dat dit misschien het verkeerde forum is DR
)
Is er een échte gratis provider, met dus een 0800 inbelnummer, ISDN\Modem?
Is er een échte gratis provider, met dus een 0800 inbelnummer, ISDN\Modem?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL
Jammur...Op zondag 16 december 2001 17:16 schreef TakTiX het volgende:
Ik heb er zo 1dus er is er wel zo 1, maar dat is via een bedrijf dus kan niets zeggen verder sorry
Verwijderd
Wat is dat voor een [censuur]Op zondag 16 december 2001 17:16 schreef TakTiX het volgende:
Ik heb er zo 1dus er is er wel zo 1, maar dat is via een bedrijf dus kan niets zeggen verder sorry
I got a problem-solver and its name is revolver
Dat zal je niet lukken denk ik.Op zondag 16 december 2001 17:23 schreef jasperonline het volgende:
Zie je, 35,-, het moet echt helemaal zonder kosten zijn
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Behalve het gratis Euro Kitje, waar je via de belasting toch wel voor betaaldOp zondag 16 december 2001 17:24 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Wat is dat voor een [censuur]
Als dit via een bedrijf is kan je zeker zeggen wat, wie, waar en waarom. En niks is in een kapitalistiche wereld gratis...
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Putting the bit in Biton since 1997
Verwijderd
Het tekort aan bandbreedte en vakkundig personeel was stukken groter dan het tekort aan inbellijnen.Op zondag 16 december 2001 17:20 schreef k1ller het volgende:
superweb is gonna be backdas 1'tje met een 800 nr. maar die gingen failiet aan tekort aan inbelplaatsen.
betaalde je 35 gulden per maand oneindig internetten met je modem
Verwijderd
Ik heb superweb zelf gehad, een paar honderd keer inbellen, de bandbreede was ok als je eenmaal ingebeld was, tis dus niet waar wat je zegt.Op zondag 16 december 2001 17:37 schreef qltel het volgende:
[..]
Het tekort aan bandbreedte en vakkundig personeel was stukken groter dan het tekort aan inbellijnen.
Verwijderd
die stelling is onzinOp zondag 16 december 2001 17:55 schreef thaduck het volgende:
Voor niets gaat de zon op...
En dan vergeet je nog dat het 24 uur per dag beschikbaar moet zijn, geen downloadlimiet, plus natuurlijk gratis webhosting (php mysql). En een garantieplan dat je geld terugkrijgt mocht het toch nog een keer niet werken.Op zondag 16 december 2001 17:47 schreef Bigs het volgende:
0800 en dan nog niks betalen ook?En dan mag het zeker ook nooit in gesprek zijn en moet het wel supersnel zijn. Denk je dat zoiets bestaat ja? Ga iets nuttigs doen
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
je kon niet inbellen omdat de maximale bandbreeedte al bezet was door andere abonneesOp zondag 16 december 2001 17:46 schreef Pc123 het volgende:
[..]
Ik heb superweb zelf gehad, een paar honderd keer inbellen, de bandbreede was ok als je eenmaal ingebeld was, tis dus niet waar wat je zegt.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Geld terug krijgen ja.. net als geld voor een vertraagde trein terwijl je met je OV reistOp zondag 16 december 2001 18:17 schreef lost95 het volgende:
[..]
En dan vergeet je nog dat het 24 uur per dag beschikbaar moet zijn, geen downloadlimiet, plus natuurlijk gratis webhosting (php mysql). En een garantieplan dat je geld terugkrijgt mocht het toch nog een keer niet werken.
Verwijderd
Verwijderd
zo raar is het niet wij in nl zijn als enige die abbo geld betalen en in amerika bel je lokaal gewoon voor niks en zonder abbo ??Op maandag 17 december 2001 13:43 schreef Bart_traB het volgende:
He, ik lees dit zo en de volgende vraag kwam in mij op. Kan ik ergens een echte gratis auto vandaan halen. Of anders een gratis huis alsjeblieft.
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Verwijderd
das dus niet waar he, weet niet hoe je aan die info komt, maar in amerika bellen genoeg mensen in op hun provider zoals wij hier in nederland ook doenOp maandag 17 december 2001 20:05 schreef wizzard het volgende:
[..]
zo raar is het niet wij in nl zijn als enige die abbo geld betalen en in amerika bel je lokaal gewoon voor niks en zonder abbo ??
rara wat is dat dan ??
wie loopt er nu achter op wie
Verwijderd
klopt hebbie gelijk in verschil is alleen dat zij gratis inbellen.Op maandag 17 december 2001 20:32 schreef Kertje het volgende:
[..]
das dus niet waar he, weet niet hoe je aan die info komt, maar in amerika bellen genoeg mensen in op hun provider zoals wij hier in nederland ook doen
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Multimonitor is relax :P
/dev/null
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Verwijderd
sateliet is niet zonder tikken!!! Bij satelliet i-net je via een gewoon shit modem, alleen kun je bestanden aanvragen die dan via de satelliet naar je toe gestuurd worden met een max van 2Mbit of MB, dnw meer...Op vrijdag 04 januari 2002 22:14 schreef pinolief het volgende:
Hometime rulez inderdaad, als je wordt genegeerd door die kl**tzakken van KPN en UPC!!
Veel keuze heb je dan niet: Analoog of ISDN.
OK satelliet dan ook maar dat is te duur voor een particulier.
Als je dan bijna geen mogelijkheden hebt ben je maar wat blij met Hometime of Friaco natuurlijk.
Verwijderd
Dan ben je er waarschijnlijk later bij gekomen dan ik. Toen ik 't gebruikte (eerste maanden) was de snelheid nihil. Toen ze officieel nog niet online waren was 't trouwens wel prima te doen en nog gratis ook..Op zondag 16 december 2001 17:46 schreef Pc123 het volgende:
[..]
Ik heb superweb zelf gehad, een paar honderd keer inbellen, de bandbreede was ok als je eenmaal ingebeld was, tis dus niet waar wat je zegt.